Krásné, majestátné letadlo. Ale beancounters to zřejmě vidí jinak. Bude na velkých evropských letištích chybět.
filipkcak
18 hodin
Asi nie je šanca, že by 600, alebo aj nejaká iná A340 letela do Prahy, či?
Ota Zima
20 hodin
Za mne porad nejhezci letadlo. Dlouhe, elegantni. Proletel jsem se s nim na lince DEN-MUC jeste pred Covidem. V zadni eco 2-3-2
Libi se mi ty hajzliky v -1, aspon to nedela bordel v okoli sedadel 😉
Snad jeste stihnu nejakou otocku.
Technicky dotaz, jaky je provozni naklad na 346 vs 343? Diky
Provozně je 343 trošku levnější, v průměru vychází náklady na hodinu provozu u 343 na 4075 USD, zatímco u 346 je to 4850 USD. Na druhou stranu, 343 obecně nabízí kapacitu od 277 do 335 cestujících, zatímco 346 nabízí od 326 do 380.
Jeffer
22 hodin
Keď som letel cez oceán (KBOS, KMCO, KIAH), hľadal som možnosť použiť na jeden smer A346 a na druhý B748, ale Lufthansa vyšla vždy príliš draho, takže nakoniec vždy A33x, A35x, B78x alebo A388 cez EHAM, LFPG, alebo EGLL.
Sch
23 hodin
Asi to s letectvím nebude tak špatné, když jim vyplatí provozovat toto na poměry nových strojů finančně nehospodarné letadlo.
A při tom dálkové lety mi nepřijdou dražší, mám letos letenky do SFO dokonce za o něco nižší cenu než v roce 2020, kdy jsem nakonec neletěl, se započtením inflace je to vlastně o 30% levnější.
Je to tak, mě teda překvapila informace, že Lufthansa do A340-600 naskládá jen 298 cestujících. To opravdu není moc. Na druhou stranu pro cestujícího je to super. Zejména seating v Economy 2-3-2 je dnes už bohužel málo výdaný komfort.
Takhle jednoznačně se to říci nedá. Posuzovat, jaký stroj se vyplatí provozovat, není možné jen podle spotřeby paliva, ale je nutné posuzovat náklady jako celek. Ano, A350 má o cca 25% nižší spotřebu a levnější údržbu, na druhou stranu má zásadně vyšší pořizovací cenu. Vzhledem k tomu, že LH stroje budou „zaplacené“, tak se jejich provoz může velmi dobře vyplácet a asi, vzhledem k rozhodnutí LH je v provozu ponechat, i vyplácí.
Vyplatí, protože roste poptávka po First Class a narozdíl od A350, v té 346 ji mají.. i když její konkurenceschopnost ve vzduchu je dnes už dost na hraně (servis na zemi, zvlášť ve FRA a jejich FCT je naopak skvělý)
cbv
1 den
Nádherný éro . Dlouhej doutník a ty velké motory k tomu . Opravdu radost vidět .
Průvodce původní Aleš
1 den
Měli jsme letenku na 346 FRA-SEA, aby se s ním můj syn naposledy proletěl, bohužel Lufthansa změnila na 350. Tak místo toho letíme FRA-IAD se 748, možná taky naposledy.
Mengo
1 den
Jsem fanda Boeingu ale 340 se vyvedla. Krásné ladné letadlo.
Filkoo
1 den
Tohle mi udělalo velikou radost… nejkrásnější letadlo na nebi 💗💗🔥
lvy
1 den
Moc hezké letadlo se kterým se létá stejně snadno jako s malou A320.
Mad_Majk
1 den
Pro nás, milovníky tohoto “cigára” a jeho vznešeného vzletu, je to jen dobře 👌🏼
Pokud si dobre pamatuju, tak ten vzneseny vzlet je zpusoben tim, ze A340 ma na svou velikost pomerne poddimenzovane motory, takze zadna dramaticka akcelerace 🙂
Krásné, majestátné letadlo. Ale beancounters to zřejmě vidí jinak. Bude na velkých evropských letištích chybět.
Asi nie je šanca, že by 600, alebo aj nejaká iná A340 letela do Prahy, či?
Za mne porad nejhezci letadlo. Dlouhe, elegantni. Proletel jsem se s nim na lince DEN-MUC jeste pred Covidem. V zadni eco 2-3-2
Libi se mi ty hajzliky v -1, aspon to nedela bordel v okoli sedadel 😉
Snad jeste stihnu nejakou otocku.
Technicky dotaz, jaky je provozni naklad na 346 vs 343? Diky
Provozně je 343 trošku levnější, v průměru vychází náklady na hodinu provozu u 343 na 4075 USD, zatímco u 346 je to 4850 USD. Na druhou stranu, 343 obecně nabízí kapacitu od 277 do 335 cestujících, zatímco 346 nabízí od 326 do 380.
Keď som letel cez oceán (KBOS, KMCO, KIAH), hľadal som možnosť použiť na jeden smer A346 a na druhý B748, ale Lufthansa vyšla vždy príliš draho, takže nakoniec vždy A33x, A35x, B78x alebo A388 cez EHAM, LFPG, alebo EGLL.
Asi to s letectvím nebude tak špatné, když jim vyplatí provozovat toto na poměry nových strojů finančně nehospodarné letadlo.
A při tom dálkové lety mi nepřijdou dražší, mám letos letenky do SFO dokonce za o něco nižší cenu než v roce 2020, kdy jsem nakonec neletěl, se započtením inflace je to vlastně o 30% levnější.
no, tu otazku pokladate malinko spatne.
to neni o tom, ze se jim to vyplati. to je o tom, ze kdyby tu a340 nedrzeli dal, tak nelitaj – protoze neni cim.
a nizsi zisk je porad lepsi, nez zadny zisk.
Je to tak, mě teda překvapila informace, že Lufthansa do A340-600 naskládá jen 298 cestujících. To opravdu není moc. Na druhou stranu pro cestujícího je to super. Zejména seating v Economy 2-3-2 je dnes už bohužel málo výdaný komfort.
2-4-2
Taky bych řekl. Kdysi s Air France do Ria. Akorát jsem si omylem koupil lístek do kuřáckého oddělení.
2-3-2 je jen vzadu, kde je trup zúžený a do kopce.
No, to, že se tam naskládá jen 298 cestujících, není pro toho cestujícího v economy nijak moc super 🙂
Je to jen tím, že půlku letadla zabírá Firstka, Business a Premium economy.
V obyč economy je rozteč 31″, což je lehký podprůměr.
Takhle jednoznačně se to říci nedá. Posuzovat, jaký stroj se vyplatí provozovat, není možné jen podle spotřeby paliva, ale je nutné posuzovat náklady jako celek. Ano, A350 má o cca 25% nižší spotřebu a levnější údržbu, na druhou stranu má zásadně vyšší pořizovací cenu. Vzhledem k tomu, že LH stroje budou „zaplacené“, tak se jejich provoz může velmi dobře vyplácet a asi, vzhledem k rozhodnutí LH je v provozu ponechat, i vyplácí.
Vyplatí, protože roste poptávka po First Class a narozdíl od A350, v té 346 ji mají.. i když její konkurenceschopnost ve vzduchu je dnes už dost na hraně (servis na zemi, zvlášť ve FRA a jejich FCT je naopak skvělý)
Nádherný éro . Dlouhej doutník a ty velké motory k tomu . Opravdu radost vidět .
Měli jsme letenku na 346 FRA-SEA, aby se s ním můj syn naposledy proletěl, bohužel Lufthansa změnila na 350. Tak místo toho letíme FRA-IAD se 748, možná taky naposledy.
Jsem fanda Boeingu ale 340 se vyvedla. Krásné ladné letadlo.
Tohle mi udělalo velikou radost… nejkrásnější letadlo na nebi 💗💗🔥
Moc hezké letadlo se kterým se létá stejně snadno jako s malou A320.
Pro nás, milovníky tohoto “cigára” a jeho vznešeného vzletu, je to jen dobře 👌🏼
Pokud si dobre pamatuju, tak ten vzneseny vzlet je zpusoben tim, ze A340 ma na svou velikost pomerne poddimenzovane motory, takze zadna dramaticka akcelerace 🙂
Je to přesně tak, jak píšete 🙂
Myslím , že si pletete 340-300 a 340-600
Přesně, 300 podmotorovaná, 600 přemotorovaná…