Linka z Tchaj-wanu táhne. China Airlines nasadí do Prahy svůj největší letoun
První přílet nové linky China Airlines z Tchaj-wanu do Prahy. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Na jednom letu aerolinka nabídne přes 50 míst navíc.
To mě trochu mrzí, protože jsme jejich A350 letěli na Taiwan teď na podzim a jelikož Taiwan byl prakticky jen párdenní zastávka na další cestě a hrozně se nám tam líbilo, tak bychom rádi letos zas na podzim na dva týdny, ale já tu 777 moc nemusim, ta A350 je tišší a pohodlnější.. Což u třináctihodinovýho letu není úplně nepodstatný. Tak jsem zvědavej.
Já se vám nedivím, v Economy je to fakt peklo. Já dal 16h v A350 a nedovedu si to v B77 7 představit.
Já už podobnou vzdálenost v 777 letěl, se Singapore Airlines z Christchurch do Singapuru, což bylo lehce pod 12 hodin, což je s tímhle vcelku srovnatelný, ale už to je nějaká chvíle a od tý doby jsem si přeci jen zvykl na 787 a 350.. 😄 Takže mám tušení, že se mi to moc líbit nebude.. 😄 Ale co, no, přežít se to určitě dá a Taiwan je fakt skvělej. Snad ho do tý doby (a ani pak) nevezme Čína.
Když to tak táhne to mohli přidat i jednu rotaci navíc.
Přesně… Přidali 200 míst týdně, což je fajn, ale lety 2x týdně jsou stále jen minimum, aby to vůbec dávalo smysl.
V plánu mají létat 5x týdně, dokonce to označili jako prioritu
https://focustaiwan.tw/business/202412090013
Treba jen nemaji masiny, tak neco prohodili. Urcite vedi co delaji, navic toto muze byt jen prvni krok
Chce to Praha-Singapur.
Chce to Praha-Tokyo. Létat tam z Prahy přes Vídeň je zbytečná stresující zastávka.
Lítejte přes Varšavu.
Za me trosku downgrade v kvalitě a hluku v kabine, ale porad dobre .