Linka z Tchaj-wanu táhne. China Airlines nasadí do Prahy svůj největší letoun
První přílet nové linky China Airlines z Tchaj-wanu do Prahy. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Na jednom letu aerolinka nabídne přes 50 míst navíc.
Plánuje také Hainan navýšení letů z Pekingu do Prahy ? Létá zatím pouze 3x týdně.
Podle mě je rozumné mít let do Číny jednou za čtvrt roku. Jinak – proč bys chtěl udržovat stále užší vztahy s tak děsivou zemí? Čtyřikrát týdně do Pekingu? Co tím sleduješ?????
Kolikrát jste tam byl, že tvrdíte, že je to děsivá země?
Já osobně myslím že ne..naopak mám o linku do Pekingu docela obavy. Letěl jsem s nimi 17.3..a v letadle bylo cca 200 lidi a to je hodně. A když jsem letěl 4.4. Zpět tak nás letělo do Prahy 103. Zatím jsou plány do konce října. Doufám že budou lítat i v zimě.
Jj, ty letadla jsou šptaně zaplněná. Napovídají tomu i jejich relativně levné ceny letenek do Asie. Číňany teď Praha moc netáhne. Částečně z politických důvodů, páč jsme v EU snad jejich největší kritici a Češi ta letadla nezaplní.
Čínské cestovky se do Prahy z politických důvodů moc nehrnou. Hodně z toho ale těží Budapešť.
No asi nejsou letadla.
To mě trochu mrzí, protože jsme jejich A350 letěli na Taiwan teď na podzim a jelikož Taiwan byl prakticky jen párdenní zastávka na další cestě a hrozně se nám tam líbilo, tak bychom rádi letos zas na podzim na dva týdny, ale já tu 777 moc nemusim, ta A350 je tišší a pohodlnější.. Což u třináctihodinovýho letu není úplně nepodstatný. Tak jsem zvědavej.
Já se vám nedivím, v Economy je to fakt peklo. Já dal 16h v A350 a nedovedu si to v B77 7 představit.
Já už podobnou vzdálenost v 777 letěl, se Singapore Airlines z Christchurch do Singapuru, což bylo lehce pod 12 hodin, což je s tímhle vcelku srovnatelný, ale už to je nějaká chvíle a od tý doby jsem si přeci jen zvykl na 787 a 350.. 😄 Takže mám tušení, že se mi to moc líbit nebude.. 😄 Ale co, no, přežít se to určitě dá a Taiwan je fakt skvělej. Snad ho do tý doby (a ani pak) nevezme Čína.
Když to tak táhne to mohli přidat i jednu rotaci navíc.
Přesně… Přidali 200 míst týdně, což je fajn, ale lety 2x týdně jsou stále jen minimum, aby to vůbec dávalo smysl.
V plánu mají létat 5x týdně, dokonce to označili jako prioritu
https://focustaiwan.tw/business/202412090013
Treba jen nemaji masiny, tak neco prohodili. Urcite vedi co delaji, navic toto muze byt jen prvni krok
Ano, je to tak. Cekaji na dodavky letadel od Airbusu
Chce to Praha-Singapur.
Chce to Praha-Tokyo. Létat tam z Prahy přes Vídeň je zbytečná stresující zastávka.
Lítejte přes Varšavu.
Teprve loni byla podepsána dohoda o leteckých službách mezi ČR a Japonskem. V Asii dopravci čekají na ujednání vlád než to začnou řešit komerčně.
Linka by každopádně dávala smysl když je Japonsko druhým největším investorem v ČR.
Kuala Lumpur má taky potenciál jako centrální hub AirAsia. Když člověk zaplatí sedadlo a jídlo, tak má stejný servis jako ve full-service aerolince. Alternativně Bangkok, tam je taky hodně spojů – ale z DMK.
Za me trosku downgrade v kvalitě a hluku v kabine, ale porad dobre .