Linka xUO jako náhradní vlaková doprava. Kraj si objednal kvůli opravě mostu přes Labe regionovy

Železniční most přes Labe a most Dr. Edvarda Beneše v Ústí nad Labem. Foto: České dráhyŽelezniční most přes Labe a most Dr. Edvarda Beneše v Ústí nad Labem. Foto: České dráhy

Posilové vlaky přes Labe budou jezdit až do ukončení opravy mostu

11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Blátošlap

Poopravím zdejší článek, že ČD již regionovu přistavly a ze středních motorák 810 na rezervu navíc.

Petr

Tak to si fakt objednali spolehlivá vozidla, upřímnou soustrast

Náhodný Kolemjdoucí

Jsou nízkopodlažní, celkem levné a dráhy jich mají stále dost, kdyby byl nějaký problém. Přijde mi to v českých podmínkách jako výborná vozidla pro podobné účely.

Achilles

No to je teda hrůza, jet 4 minuty regionovou. Tam jsou chybějící zásuvky a wi-fi neskutečný problém.

Michal²

Možná dokonce nasadili regionovu, která WiFi a zásuvky má

JAJV

V hodinovém taktu, tak to je pomoc jak stehno… Aby to mělo nějaký reálný smysl pro obyvatele Střekova, tak by to chtělo 20 minutový takt

Jozef

Nejde o to, že zhustí takt už jazdiacich vlakov? (Neviem, pýtam ssa)

Náhodný Kolemjdoucí

Podle článku je to přesně tak.

Apollo 17

Jasně. Jezdí tam ještě každou hodinu Os Ústí- Lysá, Ústí- Střekov- Děčín, R Ústí- Kolín..

Handzidcek

V reálu je interval kolem 15 až 20 min tvořený 4 linkami (xU0; U7; U32; R23).

SJ

Touto frekvencí tam jezdí vlaky plné chemikálií. Stačí se přidržet stupátka u cisterny z benzenem…