Linka xUO jako náhradní vlaková doprava. Kraj si objednal kvůli opravě mostu přes Labe regionovy
Železniční most přes Labe a most Dr. Edvarda Beneše v Ústí nad Labem. Foto: České dráhy

Posilové vlaky přes Labe budou jezdit až do ukončení opravy mostu
Poopravím zdejší článek, že ČD již regionovu přistavly a ze středních motorák 810 na rezervu navíc.
Tak to si fakt objednali spolehlivá vozidla, upřímnou soustrast
Jsou nízkopodlažní, celkem levné a dráhy jich mají stále dost, kdyby byl nějaký problém. Přijde mi to v českých podmínkách jako výborná vozidla pro podobné účely.
No to je teda hrůza, jet 4 minuty regionovou. Tam jsou chybějící zásuvky a wi-fi neskutečný problém.
Možná dokonce nasadili regionovu, která WiFi a zásuvky má
V hodinovém taktu, tak to je pomoc jak stehno… Aby to mělo nějaký reálný smysl pro obyvatele Střekova, tak by to chtělo 20 minutový takt
Nejde o to, že zhustí takt už jazdiacich vlakov? (Neviem, pýtam ssa)
Podle článku je to přesně tak.
Jasně. Jezdí tam ještě každou hodinu Os Ústí- Lysá, Ústí- Střekov- Děčín, R Ústí- Kolín..
V reálu je interval kolem 15 až 20 min tvořený 4 linkami (xU0; U7; U32; R23).
Touto frekvencí tam jezdí vlaky plné chemikálií. Stačí se přidržet stupátka u cisterny z benzenem…