Liberecký kraj posílí ranní vlaky do Frýdlantu, střední škole přibylo studentů
Motorové vozy Stadler RS1 v podhůří Jizerských hor. Foto: Václav Rubeš / České dráhy
Nově bude jezdit ráno zdvojená souprava.
Nově bude jezdit ráno zdvojená souprava.
Liberecký kraj by měl mj. vyřešit se Správou železnic nastupování a vystupování z vlaků např. ve stanici Skalice u České Lípy. Die Läderbahn neřeší, jak se cestující do/z vlaku dostane. Stačil by krátký peron a upozornit cestující na výstup v přední části vlaku.
no, posílí je dopravce, zde ještě zázrakem ČD po jednání s Krajem. měla by zde být pružnější reakce n poptávku
Jen vzpomínka. V osmdesátkách jezdil vlak na trase LB-Frýdl. ve složení Brejlovec a pět narvaných osobních vagónů, kde si kdo pozdě přišel nesedl. A to v obou směrech (po-pá). Tomu ještě na silnici sekundoval kloubový Ikarus. To jen k tehdejší poptávce. Nehledejme v tom nějaký přepravní zázrak. To už tady bylo. Je samozřejmě dobře, že lidí ve vlaku přibývá…
To je brutálně hustý na LK umí přidat vagón.
Tak to je celkem pěkný krok. Já ráno zase nezažil, že bych při cestě do školy seděl.
jedna z mala tras, kde má ještě čd monopol, ale aspon tam jezdí lepší vlaky, než má někdy samo čd, natož arriva. ale umím si představit některe spoje od trilexu, maji pěkne nove vláčky 😉
A jaký pěkný nový vláčky myslíte?
Asi vláčky z pohádek o mašinkách.
ty kterými jezdí trilex, zajedte si do lbc kraje a svezte se německým dopravcem 😉
To, čím jezdí Trillex linku L4 (Rumburk – Česká Lípa – Mladá Boleslav) rozhodně nejsou pěkné nové vláčky. Ano, technicky jde o slušné soupravy (Siemens Desiro), ale zub času už na nich opravdu hodně zahlodal a údržba je jen aby se neřeklo.
Co na to vlakobijec pan Axel? 🙂
Zatím nemohl odepsat, je v Kamenickém Šenově na letošní poslední jízdě Kamenického motoráčku, počítá tam volné a obsazené sedačky a osobně jim navrhne vypnutí celé tratě.
Věřme, že po tom návrhu neskončí na traumatologii.
a co na to vrah železnice borecký? 😉
To je jeho alter ego ne ?
60 miliard do železnice do roku 2035 je vražda železnice?
Zabíjí potenciál bezvýznamných lokálek 😁
Jak (stačí přibližně) souvisí posílení JEDNOHO konkrétního spoje s neobjednáním dopravy na nevyužívaných tratích?
teda výjimka (psal jsem zbytečně rychle).
Už zase! Na střední škole nejsou žádní studenti (až na vyjímky, co tam učí), ale žáci.
Ve všech oborech vyžadujete názvosloví podle příslušného zákona? 🙂 „avšak běžně se v češtině jako studenti označují už žáci středních škol, zejména gymnázií; v učebních oborech se však vzdělávají učni.“
Takových, kteří tvrdí, že vlak neprojel červenou, ale „stůj“ je tu pod některými články hodně.
Projetí „stůj“ nemusí znamenat projetí červené, ale může jít i o projetí zhaslého návěstidla.
Ono je to jedno. To názvosloví žák-student průběžně mění přímo pan ředitel, 2x to změní ve dvou po sobě jdoucích větách. Ještěže zaměstnanci školy na začátku i na konci jeho projevu zůstali zaměstnanci.
hele, zní to lépe, „žáci“ říkalo na základní škole, tak už to chce lepší titul, stejně jako se místo dělník ted všude píše „operátor“ 😀
A uklízečka je ponovu kosmetička podlahových ploch.
Kosmetička podlahových krytin se říkalo už v 80. letech, to není žádná novinka 😉
Ovšem i v rámci SŠ bývá běžně řeč o studijních oborech.
Jak je možné, že to kraj nebude stát žádné peníze navíc? Nějak nechápu, to přece není nulový náklad, to někdo zaplatit musí. Ne, že bych to rozpočtu Libereckého kraje nepřál, jenom opravdu nerozumím, jak je to možné.
Museli tu jednotku vzit z jiného výkonu nejspíše
Možna to pokryje jízdné. Zaleží jak je nastavená smlouva o přepravním výkonu.
jo. studentské speciálně.