Leo Express myslí expanzi do Německa vážně. Už tam nabírá strojvedoucí

Stadler Flirt, foto: LEO ExpressStadler Flirt, foto: LEO Express

Plány na převzetí zkrachovalého německého dopravce Locomore českou společností Leo Express začínají získávat první konkrétní obrysy. Firma už v Německu

Plány na převzetí zkrachovalého německého dopravce Locomore českou společností Leo Express začínají získávat první konkrétní obrysy. Firma už v Německu začala hledat strojvedoucí pro trasu Stuttgart – Berlín.

Inzerát firma zveřejnila na německém pracovním portálu Bahnberufe.de. Strojvedoucí v něm hledá nově založená firma Leo Express Gmbh se sídlem v Berlíně. Strojvedoucí by měli začínat své jízdy v Berlíně nebo Heidelbergu. Trasu Berlín – Stuttgart využíval německý dopravce Locomore, který ale po pár měsících provozu zkrachoval.

Podle německého facebookového profilu Störungen in Bahnverkehr (mimořádnosti v dopravě) má Leo Express jezdit pod značkou MyTrain pod stejným konceptem, jako jezdil Locomore. Tedy klasická souprava tažená lokomotivou.  Vyjet by měl už během srpna.

Locomore se snažil uspět na trhu nižšími cenami oproti Deutsche Bahn, byl ale pomalejší. Byl prvním dopravcem, na jehož start se složili i přímo železniční fanoušci. Jen nadšení ale nestačilo, projekt zůstal ztrátový a zkrachoval. Poslední vlak vyjel letos v květnu. Leo Express krátce poté oznámil svůj zájem o převzetí byznysu. „Nemáme k tomu aktuálně žádný komentář,“ řekla Barbora Mičková z Leo Expressu.

Tagy LEO Express Locomore
Žádné komentáře