Leo Express hlásí poprvé tržby přes miliardu, výrazně zvýšil zisk
Elektrická jednotka Stadler Flirt ve službách Leo Expressu. Pramen: LE

Největší letošní investicí je dualizace jednotek Stadler FLIRT.
Největší letošní investicí je dualizace jednotek Stadler FLIRT.
A takový firmě dáme 160 mega dotaci aby si vylepšila mašinky
Vím, že tu flitry nejsou zrovna v oblibě (na dálkovém výkonu), ale to jejich vytížení je neskutečný. Pokud se zrovna nemontuje ECTS/střídavina, tak jezdí furt a na místní poměry extrémně spolehlivě, takže absence zálohy nevadí. Oproti tomu srovnat to s novými netrakčními comfortjety mají k 17 soupravám další 3 záložní. Existenci zálohy určitě nekritizuju, jen v tom srovnání a při tom celkovém počtu je to trochu na zvážení
Na druhou stranu ty zálohy můžou zaskočit i za Pendolina, třeba.
Jedna věc je provozní spolehlivost, druhá pak mimořádné události. Pár let zpátky 2 Flirty stály kvůli nehodám a bylo odřeknuto nemalé množství spojů.
Comfortjety vychází z Railjetů, které jezdí spolehlivě…tak snad na tom nebudou hůře.
To sice ano ale z pohledu LE je nesmylsl držet zálohy když se něco takového stane
Zrovna minule pondeli se CJ na Ostravu tak nejak nedarilo, v Olomouci kontrola od techniku a tak nejak jsme se doplahocili na Svinov s peknou hodnou sekery a dal uz to neposlali, coz chapu.
Když se koukneme tak siriusy jsou na tom dost podobně, za poslední 2 mesice jen 2 dny jela náhradní souprava
To je Sirius ”úplná novinka”
Minulý týden se Ústí Lysá motala žlutozelená.
Protože byl Sirius na myčce – postupně všechny čtyři
V květnu jezdila každou sobotu na jednom turnusovém dni pražská pesa a teď v červnu se tam už několikrát ukázala i ústecká pesa.
Mě osobně navadí Flirt ani na cestu z Prahy do Košic. On i regionální vlak může být pohodlnej, nerozhoduji o tom 3 schody.
A co se zálohy ComfortJetů týčej, sou asi rozumný. Už na InterJetech se ukázalo, jak dlouho trvá dát dohromady jen poškozený nedovřený dveře z myčky. Pokud chtějí, aby to všude jezdilo tak jak má a bez výjimek, asi to jinak nejde.