Leo Express chce jezdit mezi Krakovem a Varšavou, požádal o povolení pro pět párů vlaků denně

Jednotka Stadler Flirt v barvách Leo Expressu. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch OčadlýJednotka Stadler Flirt v barvách Leo Expressu. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý

Trasu by měla obsloužit jednotka Stadler Flirt řady 480.

Společnost Leo Express požádala polský Úřad železniční dopravy (UTK) o povolení zahájit komerční spojení na vnitrostátní trase Krakov – Varšava – Krakov. Vyplývá to z oznámení na úřední desce UTK.

Dopravce deklaroval ochotu zajistit nové spojení v období od 14. prosince 2025 do 14. prosince 2030. Na trase plánuje jezdit v obou směrech pětkrát denně. Spojení by obsloužily jednotky Stadler Flirt řady 480.

Vlaky Leo Expressu mají podle žádosti na nové trase zastavovat v obou směrech ve stanicích Kraków Główny, Włoszczowa Północ, Opoczno Południe, Warszawa Zachodnia, Warszawa Centralna a Warszawa Wschodnia.

Celková doba jízdy na plánovaném spojení z Krakova až do konečné stanice Warszawa Wschodnia má být 2 hodiny a 52 minut. Stejně by tomu bylo i v opačném směru.

Z Krakova mají dle žádosti vyjíždět vlaky vždy v 06:19, 12:19, 15:19, 19:19 a 21:19. Ve stanici Warszawa Wschodnia by byly v 09:11, 15:11, 18:11, 22:11 a 00:11. V opačném směru by vyjížděly vždy v 01:32, 03:32, 09:32, 15:32 a 18:32. Do Krakova by pak přijížděly v 04:24, 06:24, 12:24, 18:24 a 21:24.

Tagy LEO Express Polsko UTK
67 komentářů