Labe v Drážďanech se na léto lodím zavřelo, odstraňují se zbytky mostu

Česká nákladní loď v Drážďanech u zborceného Carolabrücke. Autor: Evropská vodní dopravaČeská nákladní loď v Drážďanech u zborceného Carolabrücke. Autor: Evropská vodní doprava

Mimo jiné to znamená, že do Čech se z Německa nedostanou hotelové lodě, jejichž sezona je právě v létě.

Odebírat
Upozornit na
guest
19 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Hans N.

Miloši, kdyby stál Tvůj kanálek DOL, mohlo se to vzít do Hamburku objížďkou přes Vídeň nebo Ostravu a nebyli jsme odříznutí. Lodě plné zážitků hladových turistů mohly houfně připlouvat. 😀

Blátošlap

Je to porušení mezinárodního práva! Neúměrně dlouhé uzavírky. Německý stát má zajistit volné proplutí a udržovat koryto vodního toku což nedělá – nedodržuje ani deklarovanou údržbu. Jak je možné, že se to neřeší na úrovni ministerstva? To kdyby zavřeli D8, že hraniční most se bude 3. měsíce bourat nebo havarijní stav, to by byla jiná vřava.

Frantisek

Az nekdy pojede do Drazdan pres D8, napiste pak jak dlouho jste stal pred prvnim odpocivadlem v Nemecku kvuli kontrolam …

zemko

to zalezi, kdy jedete. pokud v sobotu kolem 10 a pozdeji, tak si postojite vice, pokud v sobotu do 9 do rana, tak vetsinou v pohode, ve svatcich dtto

Gwann

Tak plavba po Labi a Odre byla regulovana ustanovenimi Versaillske mirove smlouvy.

Neschopnost, co aktualne Nemci s tim mostem predvadeji, rozhodne neni v souladu. Sankce nejsou ale jasne to ukazuje nemeckou aroganci a neschopnost

N.N.

https://zdopravy.cz/obrazem-mistem-zriceneho-mostu-v-drazdanech-proplula-po-dlouhe-dobe-ceska-lod-235427/
Cituji: „Od 18. února bude koridor otevřen pro pravidelnou nákladní dopravu …“

Přes léto pravidelně není voda, především v srpnu. Asi tak nejlepší čas vytahovat trosky, kdy plavba tak jako tak není možná.

Fíra šukafonu

Již brzy na Smíchově…

David

Hezké je, že i bez ty lodní dopravy tu v ČR neumíráme hlady, není rozpad společnosti a na bankroty podniků to taky nemá vliv.

N.N.

Zkuste tu myšlenku rozvést také z pohledu tramvajové dopravy na témže mostě.

Skippy

Napada me obdoba u Libenskeho mostu v Praze.

Karel

Dovedete si představit podobnou situaci, kdyby se ale jednalo o železniční dopravu? Že by někdo zkusil jen navrhnout, že přes hlavní sezónu zavře jednu trať?

Ex ČD

Tak třeba zubačka, která je zavřená přes hlavní sezonu ….

55p

Copak jednu sezónu… ale co kdyby se trať zavírala každou sezónu?

Jakub

No tá trať sa v lete zatvára pravidelne sama, keď je hladina nízko a nedostatočný prietok.

Milan Dvořák

Já bych tolik nejásal, nebýt námořní lodní dopravy, tak jsme v pr*eli. Z přístavu všechno nemusí nutně vozit vlaky a kamiony, když byla k dispozici celoročně splavná řeka, přepraví se levněji velké objemy zboží po vodě. Jestli se Vám to nelíbí, pak se prosím nedivte, že tu máme „drahotu“ oproti všem okolním zemím, které námořní nebo říční spojení mají.

Jakub P

Kdyby byly v … ryby, nemusely by být rybníky. Kdyby byla celoročně splavná řeka, byla by hloupost jí nevyužít. stejně jako by byla hloupost nevyužívat stávající vodní cesty. Jenže celoročně splavnou řeku nemáme. A těžko mít budeme, když přibývá suchých sezón.

A stavět nové vodní cesty a/nebo zesplavňovat nově další řeky je něco výrazně jiného, než využívat ty stávající. To už v dnešní době, při dnešních možnostech stavby železnice a přepravy po silnicích moc smysl nedává. Zejména když se přírodní podmínky pro plavbu zhoršují.

55p

Ale tak kvůli Dukovanům se jez v Děčíně postaví.

Frantisek X

Jo? Myslel jsem, že akorát vybudují další kusy silnic. Ani s tou železnicí se tam podle všeho moc nepočítá (vím, příliš velké součásti a průjezdný průřez, ale těch by neměla být většina).

Jakub P

Dostavba Dukovan je další ukázka, že nejspíš jako stát máme na rozhazování…