Květen přinesl třetí letošní pokles mýtného. Dopravci uhradili 1,3 miliardy

Kamiony na Pražském okruhu D0. Foto: ŘSDKamiony na Pražském okruhu D0. Foto: ŘSD

Nejmenší provoz je během prvních tří hodin po půlnoci, do šesté hodiny ranní se ztrojnásobí.

16 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jarda

pro silnice bych jim to mýto dal na všecky silnice, naopak u železnice bych jim to zlevnil. To už by začli myslet jinak a zjišťovat jak něco dostávat na nákladní vlaky. Zejména náklady co jedou přes celou republiku, nebo dokonce jen přes ní projíždějí mezinárodně, platil by to nejen náklad, ale i bus a místo dálničního poplatku pro řidiče, by to byl silniční poplatek a platili by ho všichni, ne jen ti co jezdí po dálnicích, stejně jako pojistka by se v rozumné částce vypočítával jako pojistky podle ujetých kilometrů ročně. Lidi by to víc motivovalo přesednout z auta do… Číst vice »

Kernteriér

Jardo, nejsme na Sodoru.

ABC

I na Sodoru měli Elizabeth

Petr David

Tak ono je Švýcarsko na Sodoru, to jsem opravdu netušil, měl jsem za to, źe se nachází v reálné Evropě.

Jackub

Další, co by ostatním diktoval, jak se mají chovat a co je „správné“… 😳🙄🤦‍♂️

Petr David

Takže pokud má někdo svůj názor, který vám zrovna nesedí, jedná se o diktát?

Jackub

„začli by myslet jinak“ – tohle mi nepřijde jako názor, ale jako snaha o převýchovu. Pochopitelně v zájmu „dobra“ celé společnosti. V minulosti k tomuto účelu sloužila jistá zařízení. A já nic z tohoto zpátky opravdu nechci!

Petr David

Vytrháváte z textu a tím překrucujete a taháte do věci politiku. Zkuste zareagovat věcně.

Franta

Právě jste pojmenoval elemantární princip lidské společnosti jako takové.

Petr Herbrik

Jackub je krásným příkladem, proč není možné silnice pořádně zpoplatnit. On zastává názor většiny voličů, kteří auta berou jak základní symbol svobody a na tu se jim nesmí sahnout. Kdo by si to dovolil, prohraje volby. Pojmy jako ekologie, udržitelnost apod jsou špatnými rozhodnutími svých protagonistů natolik zprofanovány, že už jsou skoro sprostým slovem. Ani v demagogických totalitních režimech si vlády nedovolí autíčkáře příliš omezovat, protože mnoho lidí si spíš nechá sahnout na vlastní děti než na auto.

Petr David

Napsal jste to dobře, jen doplním. Vaše slova potvrzují hodnocení, kterà tady bez argumentů podají.

Hala D

Pěkné. Ale spousta lidí to nazve omezováním svobody. Není přece nic lepšího než svobodně bourat kdekoliv potřebuji. Tamhle do stromu, tady do kukuřice. Vagony se nemohou 20 min. předjíždět jako kamiony na dálnici a ono i ty převrácené kamiony a překládka po haváriích se zablokovanou dálnicí mají něco do sebe. Kde jinde může člověk parkovat na sluníčku za 2300Kč? A to nemluvím o emisích. Svobodně vypouštět zplodiny z výfuku po celé délce dálnice. Platit za plnou nádrž předražené ropy a 2/3 spálit na teplo, to všechno jsou „základní práva“ dnešního člověka.

Modré zábradlí

Z vaší poslední věty jsem pochopilo, že navrhujete zlevnit naftu.

Mendy

Jak chcete dostat více nákladu na přetížené tratě?

Petr David

Zvednout kapacitu tratí.

Leipaer

Prioritou by mělo být odstranění dnešní diskriminace, kdy železniční dopravce si platí veškeré náklady na dopravní cestu sám, zatímco kamioňáci platí jen malou část a zbytek jim dorovnáváme my všichni…