Kvalitě mezi autobusovými dopravci v PID vládne DPP, Autodoprava Lamer a Martin Uher
Nové elektrobusy Škoda E’City 36 BB v garážích Vršovice. Foto: Petr Hejna / DPP
Průměrné stáří autobusů v rámci Pražské integrované dopravy je méně než sedm let.
Na zaklade ceho toho ridice vyhodili?
Odešel dohodou. I kdyby měl pravdu, ne každý chce řešit.
Zcela popravu za arogantní chování řeznického čokla a za neochotu v rámci přepravního řádu přepravit v poloprázdné buse více kočárku. Dale za honění ztraceného ega na náboje matce a za to, že na smradlavého bezdomovce si dle stížnosti cestujících ten stejný den netroufl řešit se slovy, že to „není jeho problem“. Takže asi tak 🙂 Jakmile šlo o nebohou matku, oháněl se, a ještě k tomu blbě, pravidly, ale jakmile měl pravidla skutečně hájit, zůstal Zálezly se staženým ocasem v kabine 🙂 Aneb hrdina se slunečními brýlemi v praxi 🙂
Vy musíte mít taky strašně složitý život.
Ani ne 😀 Spíš lidí jako ten řidič a sotohnupi, co ho obhajují 🙂 Nebo co vám konkrétně vadí na tom, co jsem napsal ? 😀 Do pontiku je to pravda.
Arogantní chování řeznického psa. Nebohé matky. Šotohňupi. Do puntíku pravda. Ach jo, jako bych byl zase v blízkosti Václavského náměstí o víkendu. Jestli si to po sobě čtete, a tyto hodnoty i žijete, tak nás před vámi ve společnosti někdo, prosím, ochraňuj.
Tak to fakt ne člověku. Lidmi na Václaváku pohrdám, už jen proto, že ten řidič na pracáku je jejich typický představitel 😀 Nezaměstnaný buran, který si troufne na matku s kocarem 🙂 Ano, své hodnoty žiju a proto takovým bojuji, řekl bych, že poměrně úspěšně, a rozhodně v tom budu pokračovat 🙂 Společnost chování ridiče zcela po právu jednoznačně odsoudila, a tak to bude i nadále 🙂
Vtipná je ta poznámka pod čarou. DPP si některé ukazatele vyhodnocuje sám.
Jojo. Donedávna tajil i informace o zpoždění.
Katastrofálnost dopravce ČSAD Střední Čechy je opět oficiálně potvrzena. Suverénně vynikají především v úrovni ridicu, což nedávné video s tím arogantním zoufalcem,to je ale jen kapka v moři. Kéž by byl ale tento žebříček i k něčemu jinému než k pouhé informaci, a byl i rozhodujícím faktorem pro přidělování zakázek, aby cestující už nemuseli zažívat příšerne zkušenosti od ČSAD SC …Bohuzel, dopadne to tak, že díky nepatrným rozdílům v ceně tito dopravci zakázky získají, na úkor například skvělého Martina Uhera…
a co arriva busy? :O
Svezte se někdy s povoznictvím arriva city a udělejte si obrázek sám:)))
Matně mi tam naskakuje nepřímá úměra mezi touto statistikou a počtem vysoutěžených oblastí…. No což, když jedeme na cenu, že….
Moc nevím… Uher prý používá neNP subdodávky, DPP taky bývá zpožděný, počítají to namátkově?
Nikdy v životě jsem na Uhrovejch linkách neviděl jiný vozidlo než vozidlo firmy Uher.
Ale slyšel jsem, že ty jsi prý strašný trouba a mamlas.
Na přelomu srpna a září 2021 jezdil pro Uhra subdodávku Kukla s Citarem, které předtím od Uhra odkoupil. Vím to s naprostou jistotou, sám jsem to Citaro v jednu chvíli řídil.
Ale slyšel jsem, že jsi úplně slepej a nevšiml sis toho.
Jezdím s Uhrem cca 30 let a stojím si za tím, co jsem napsal. To, že každej dopravce někdy na omezenou potřebuje náhradní bus, na tom nic nemění.
ALe slyšel jsem, že jsi strašnej jantar, co si myslí, že si cestující bude léta pamatovat týden dva trvající mimořádnost.
Chápu, že tvé ego tím nesrazím, ale někdy by fakt bylo lepší počítat do desíti a během toho si vyhledat informace:
https://seznam-autobusu.cz/vuz/22311/vypravenost
https://seznam-autobusu.cz/vuz/22314/vypravenost
Tohle fakt není případ, že někdy potřebuje náhradní autobus. To je klasická subdodávka.
Tak subdodávka není špatná sama o sobě (dokud zodpovědnost nese dopravce), ale měla by se počítat do statistik úplně stejně.
Jasně, já proti ní vůbec nic nemám. Třeba v JMK se věk vozidel v subdodávce počítá do průměru dopravce ve skupině. Pro kraj vlastně subdodavatel neexistuje, vše se řeší s hlavním dopravcem.
Máte pravdu občas tam jezdí i dnes třeba jeden spoj za týden
Zkuste ranní spoje na 334. Obvykle jede Arriva nebo Abas..
Jedno pořadí si jezdí Uher sám, druhé jezdí ABAS a pořadí si střídají den – den.
Na Uherových linkách jezdí běžně ABAS a HOLDOS.
Slyšel jsem to z jiného serveru
DPP určitě nemá tepelnou pohodu v pořádku. Co jsem přes zimu jezdil, tak je rozdíl autobus od autobusu, do některého nastoupím a je vymrzlý s nulovým topením, jiné topí přiměřeně a další jsou zase přetopené. V létě s klimatizací je to podobné, někde je zapnutá a někde zas vypnutá (v nových vozech). A to klidně v rámci jedné linky. Proč je tak těžké mít standard, že se topí, resp. chladí na určitou teplotu a ve všech vozech stejně?
Možná někde přijede včas a drží pak všechny dveře otevřené. Automatické zavírání mají akorát tramvaje v 15T.
Není problém je zavřít…ale řada řidičů to bohužel nedělá…
A poslední v kvalité je jako vždy Arriva.
A to se píše kde?
To platilo možná někdy před 10 lety, teď už je pražská Arriva provozující autobusy na velmi dobré úrovni. Rozhodně mnohem lepší, než např. ČSAD Benešov.
Tak to asi jezdíte s jinou Arrivou. Větší šroty, aby člověk pohledal. Stejně tak zažraná špína všude v interiéru o chování většiny řidičů se ani nezmiňuji.
Jojo, kvalitu busu mají úžasnou, zrovna včera jsem byl svědkem toho, jak se busu neotevřela 1 část zadních dveří, když chtěl vystupovat kočárek, tak dostal jeden z nastupujících cestujích od řidiče úkol „kopni do těch zadních dveří, prosimtě“, samozřejmě to musel 3x zopakovat, než nebohy klučina pochopil, že to myslí opravdu vážně, a po provedení se dveře opravdu otevřely…No není to geniální ? 🙂
Přesně
Co tak si to PDFko otevřít, když už je na něj v článku odkaz?
Suterénem je OAD Kolín, víc červených než zelených.
Hádala se matka. Nerespektovala pokyn řidiče, čímž porušila přepravní řád. Chcete dopravci vytýkat, že trvá na jeho dodržování?
Ono kdybychom počítali tyto věci pak by DPP moc včas nejezdil (viz mimořádnosti, dost často má půlka linek zpoždění).
Ano ano. Hlavní je vždy předpis, byť sebedebilnější. K čemu používat hlavu, empatii či obyčejnou lidskou slušnost, žejo?
Doprava neni holubník a cestující by to zneužívlai, co?
Také nesouhlasím s tím, že v buse může být přepravován pouze jeden kočárek, když místo tam je na víc, ale vemte si kdyby se nedej bože něco stalo, tak za to ponese zodpovědnost řidič.
Jojo, připomíná mi to logiku zoufalejch biomatek u nás ve vsi, co přišly s nápadem oplotit všechny vodní plochy v obci, protože „co kdyby se nedejbože něco stalo“.
Tohle není argument, to je blábolení a alibismus (ale nezlobím se, jsou to základní kameny češství).
Faktem je, že jsem radši, když mezi vodou a chodníkem(silnicí) něco je 😀 zábradlí/svodilo, křoví, pozvolná pláž následovaná mělčinou,… nevím jak to u vás v obci vypadalo ale pochybuju že tam byla past.
Nikdy v životě za to řidič nenesl zodpovednost, nikdy, protože jednal v rámci předpisů, když více kočárku převezl. Za to o práci ten arogant že 110 zcela popravu přišel. Kdo chce kam, pomozme mu tam 🙂
Fakt?
Možná proto, že empatie, slušnost atd. může být u soudu polehčující okolnost, ale ne okolnost zbavující viny. Samozřejmě, že ten, jehož se to bezprostředně netýká, v porušení nějakého pravidla problém nevidí. Což je dáno právě tím, že tu odpovědnost nemá.
Řidič ovšem podle toho vašeho předpisu víc kočárků vzít může.
Není to můj předpis. Vzít je může, pokud vyhodnotí situaci, že je k tomu vhodná. To je ale jeho právo, nikoliv povinnost. Problém je v tom, že (údajně) ty autobusy jsou schválené na jeden kočárek. Pokud by vzal dva, a došlo k nehodě, kde by byla způsobena újma dítěti (a tedy i matce), musel by to být on, kdo bude prokazovat, že byla vhodná situace k tomu, aby vzal oba dva. Pro něj je mnohem bezpečnější dodržovat pravidla a neodchylovat se od nich. Jeho jednání je tak logické (nehodnotím způsob, jakým se on nebo matka vyjadřovali, to je dost subjektivní).… Číst vice »
Máte na to judikaturu nebo tady jen tak žvatláme „u piva“?
Může, ale nemusí. On riskuje, on rozhoduje. A jestli se to žvanilům líbí nebo ne, to na věci nic nezmění.
Klasický projev autismu. Nulová empatie.
Zkuste si o autismu něco přečíst. Většinou autista má city, ale neumí je vyjádřit. Trochu rozdíl od psychopatie
Pravda. Je to urážlivé k autistům. Jsou to obyčejní psychopati. Budu to používat.
Matka bola vypatlana krava, ale dotycny zbytocne vyeskaloval do extremu uplnu blbost, nad ktorou by sa normalny clovek ani len nepozastavil.
Přestaňte už s tím fnukat 😀 Řidič je popravu za svou neochotu V RAMCI přepravního řádu přepravit více kočárku a svou aroganci na pracáku se stigmatem, že ho žádný dopravce nezaměstná. A zcela popravu většina lidí nesnáší ČSAD čs, protože takových honičů ega za volantem je tam pořád hodně, cest výjimkám 🙂
To jste vzal kde? Řidič busu může být na pracáku leda když chce mít zaplacené volno. Když chce jezdit, druhý den má jiný bus.
Až na tohoto ridice 🙂 Existuje interní pokyn od ROPIDu, aby tohoto pána v rámci dobré pověsti systému jako celku nikdo nezaměstnal. A i dopravci mají strach to k vůli 1 pracovní síly nerespektovat ,uzavírají se smlouvy atd 🙂 A nenávist, která se ve veřejném prostoru vůči tomu „řídící“ strhla byla tak silná, té kdekoli by ho nějaký Investigativec za volantem zahlédl, hned by se to objevilo na netu a dál řešilo. To si prostě nikdo nelajsne. Pan řidič má prostě hodně negativní stigma a minimálně v rámci PID si jen tak nezajezdi.
Cokoliv z toho, co jste napsal, se vůbec nezakládá na pravdě.
Když myslíte, rád vás v tom necham 🙂
Nemusíte. Za uvedeného řidiče se postavil zaměstnavatel a alibisticky (jistě se skřípáním zubů) i Ropid. Pracovní poměr s řidičem nebyl ukončen.
Lžete 🙂 Ano, zaměstnavatel se za něj ze začátku v médiích postavil, než se strhla oprávněná nenávist veřejnosti vůči řidičovi. Ropid se za něj nepostavil od začátku, hned tvrdil, že měl jednat jinak a že 99% řidičů by v rámci přepravního řádu více kočárku prevezla. Jinými slovy řekli „sorry, normálně to tak neresime, jen tento řidič je prostě imbecil“…A ČSAD po mediálním humbuku nechtělo ničit si už tak příšernou pověst, zvlášť v době výběrových řízení, navíc tu byl nátlak ROPIDu. A ČSAD prostě mělo strach že ztráty zakázek v probíhajících vyberkach. Někdy holt i takové okolností vedou k dobrým koncům,… Číst vice »
Nebudete vy manžel oné dívky s kočárkem? Nebo ty nesmyly, které zde píšete, myslíte opravdu vážně?
Nebudu 😀 A ani, myslím to vážně 🙂 Řidiče tohoto typu z duše nenávidím a budu proti nim bojovat, tak jako jsme vybojovali vyhazov tohoto pána :). A myslete si k nás, co sakra chcete, je mi to úplně jedno. S tou matkou nemáme pranic společného, jen chceme veřejnému dopravu atraktivní, tzn zbavenou takových neochotnych a arogantních točvolantů :)A společnost má většinove stejný názor, že takoví psychopati nemají za volantem co dělat. A tedy nebudou.
A, OAD Kolín. ČSAD Střední Čechy. Klasika. Hlavně že mají (v tom druhém případě) čas se hádat s matkami s kočárkem.
Nechápu, co na tom pořád někteří nechápou. SPP hovoří jasně a já chápu řidiče, že si nechtěl vzít na triko dva kočárky. Kdyby se něco stalo, problém by měl on.
Máte pravdu
Vono se to lehce kecá, kdyby se stala nehoda, kdo to odsere, samozřejmě že řidič, pač jí tam pustil,,, Když se řekně A, musí se říct i B ,,,,
Na to máte „samozřejmě“ judikaturu? Nebo jsme furt na úrovni dojmologie?
Tak zase, udržujou naše krásný český tradice, ne?
Když se matka chová jako rohaté hovězí zvířátko, je to zcela v pořádku.
Pokud narážíte na onen slavný případ, pak jako naprosté hovado se začal první chovat ten nýmand za volantem. A ta matka jen najela na stejnej model.
Čili tu jinými slovy tvrdíte, že když se k vám někdo chová jako naprosté hovado a vy mu to oplatíte stejnou mincí, tak on může ještě přitvrdit, protože vy se nemáte co chovat jako hovado…
Což možná dává smysl tak vám a podobnýmu mašíblu, ale normálním lidem to přijde logicky poněkud vykloubený.
Není to pravda. Řidič celou dobu jednal slušně a jen dbal na dodržení SPP. Matka začala hystericky řvát a jediný, kdo se tam choval nevhodně, byla ona. Řidič jen dělal svoji práci a nechtěl si vzít na vlastní zodpovědnost něco, co nemusí, což je pochopitelné.
Nikdo neví co tomu předcházelo, video začíná tak že nevíme co matka dělala, řidič začal slovy že si má vystoupit, nic neslušného
Lepší by bylo, kdyby sami dodržovali co mají.
asitak, někteří řidiči sou bezcitný hovada. Jedinej koho ať vyhazuje sou ožralové a fetaci.
Asi (určitě) tak, koho si firma zaplatí, toho má. Za minimálku buďte rádi, že umí trochu řídit.
Ať vyhazuje v rámci možností i ostatní (smraďochy, čmáraly, lidi bez jízdenky*,….).
A aby se příště takové hádky nedostaly do osobní roviny matka versus řidič, tak to mít ve vozidle lépe vyznačeno. Na podlaze vyznačený obrys kočárků (jak stojí proti směru jízdy opřené o opěrku).
Zase šotoušský řešení…
Co lepšího dělat?
Ať se na plošinu poskládá tolik kočárků, kolik se jich tam vejde – ale žádný mimo, třeba v chodbičce aby se mohl rozjet, obsah se vydat na cestu.
Jistě řidič bude krom věnování se řízení ještě sledovat, jak mu vzadu někdo fixou čmárá po sedačkách, nebo vnitřním obložení. A pokud je zavřený v kukani, tak ten smrad k němu dojde až ve chvíli, kdy se už všichni tím smradem zalkli.
Neříkám, že to musí sledovat, stále je to práce hlavně revizora. Ale že bych proti tomu nic nemám.
Je někdy ve SPP napsáno že řidič muze vyhazovat lidi kteří smrdí.
Ne, a někteří za to bohužel nemohou
Ano, je to tam.
Je. A neřeším když se někdo potí mírně nadprůmerně, ale když se santusák nesprchuje x dnů, nepere oblečení, je politý chlastem(protože neudržel krabičák když si chtěl v zatàčce loknojt),….