Kritické místo okruhu už bez kolon. Rekonstrukce povrchu u Slivence je hotova
Provoz na zrekonstruovaném úseku Pražského okruhu (D0) mezi Slivencem a Lochkovským tunelem. Foto: ŘSD

ŘSD vyměnilo asfaltový povrch za odolnější cementobetonový.
Kde v tomto úseku měli ridici zipovat, kdyz před omezením jsou 2 pruhy, přes omezení 2 pruhy, za omezením 2 pruhy?
V zúženém místě směrem z D1 na D5 v pravém pruhu často stála nějaká technika nebo nějaký řidič osobního auta (z stavby?) a volný byl tak jen levý pruh. Takže ano, neschopnost zipování tak, aby 1 pruh pojmul totéž co 2 pruhy, vysvětlení ŘSD… K tomu pravidelně červená na semaforu před Komořanským tunelem (ve směru D1->D5).
Neschopnost (nebo neochota?) zipovat a zbytečná jízda v levém pruhu nebo v prostředním pruhu tam, kde jsou tři pruhy, je bohužel každodenní realita. Půlka řidičů by zasloužila zopakovat autoškolu.
Včetně půlky řidičů autoškol 😀
Instruktorů 🙂
Kde není žalobce, není soudce. Ještě jsem např. neviděl Policii pokutovat řidiče náklaďáku nebo autobusu za jízdu v levém pruhu na Jižní spojce, o prázdném pravém pruhu na D1 z Prahy na Benešov ani nemluvě. Ale běda, kdyby v něm někdo podjížděl ostatní!!!
Ona PCR by, aspon teoreticky, mela pokutovat prestupky. Nikoli konani, ktere prestupkem neni. Proto na Jizni spojce nic takoveho nevidite.
Já v něm „podjíždím“ ostatní prakticky vždy a v pořádku, nikdy mě nikdo nic neudělal. Ono je to totiž legální, pokud jedu někde od Chodova po Průhonice stále v tom pravém, max dvakrát někoho předjedu zleva ale většinu předjedu zprava konstantní a plynulou jízdou, nebere se to jako podjíždění.
jako teda po spojce toho najezdim vic nez dost – ale autobus nebo nakladak v levem pruhu je tam dost rarita.
“ Přestože práce ovlivňovaly provoz pouze částečně, velká intenzita dopravy a zmatky některých řidičů způsobovaly loni i letos problémy. Kolony se táhly i desítky kilometrů až k dálnici D1, podle ŘSD to bylo i tím, že se řidiči neumějí zipovat.“ Konec citátu. Od ukončení oprav je provoz normální. Kam náhle zmizeli řidiči, kteří vytvářejí zmatky a neumějí zipovat, když práce ovlivňovaly POUZE ČÁSTEČNĚ? To si autor článku a ŘSD dělají z řidičů pr…l?
Víte, co je nejsmutnější? Že Praha ve čtvrtině 21. století žádný okruh nemá. To, co se dnes provozuje, je pouze fragment v jihozápadním segmentu. Aspoň, že už se blýská na lepší časy… Snad za 10 let…
Jel jsem včera mezi Běchovicemi a Dubčí a myslím, že se dočkáte i dříve…
Jeden poznatek ze včerejšího průjezdu kolem nájezdu od Barrandova: „řidiči“, místo aby využili ten nový 2 km dlouhý připojovací pruh, se cpali ihned do průběžných pruhů jako dříve, takže v tom místě skoro žádná změna.
Čepičáře nezmění nic. Ani když mají oddělený pruh svodidlem a kilometry místa na zrychlení, stejně se doplouží až k začátku přerušované čáry, jen aby to mohli do průběžného poslat šedesátkou. Hlavně že si udrží spotřebu pod 5l/100km. To jediné je zajímá.
Ano, včera ne. Ale víte jak to tam vypadalo v sobotu? Připojení peklo, cca 50m a hned do průběžného, kde plnou rychlostí svištělo 1 auto za 2. V neděli už ok, ale řidiči si na to musí nejprve zvyknout. Takže bych nikdo neobviňoval, že žádná změna…. Nehcte tomu čas pár dní.
Já nikoho neobviňuji, jen konstatuji co jsem tam včera (v neděli) viděl. Počkám tedy pár dní, jestli si majitelé řidičáků zvyknou řídit se dopravními předpisy. 🙂
To dělají, s prominutím, vidláci i na připojení I/3 na D1 u Mirošovic, přitom to připojení tam přechází v průběžný třetí pruh. Nic nového v ČR, policie se raději bude zabývat rychlou jízdou po prázdné dálnici.
Já se těším až to v něm budu ve špičce, kdy pravý pojede 80 a levý 110, hrnout krásných 130 celé 2 kilometry a nikdo mi nebude překážet, nádhera…
Volejte sláva a dlouho se radujte….. Do další uzavírky na okruhu nebo D5, která na sebe zcela jistě nenechá dlouho čekat. To už je folklor posledních 10-ti let od března do listopadu mít na D5 po 28 km nebo okruhu uzavírku. Jinak kolony od D1 byly primárně způsobeny blokovým odbavováním tunelů, aby v nich auta nestála, což uznávám bylo způsobeno uzavírkou, ale ne zipováním. Nadto ty kolony byly výživnější spíše z druhé strany od D5, která často stála až k Berounu, což bylo způsobeno chaosem na sjezdu z D5, který kapacitně vyhovoval snad za totality. No je to za námi,… Číst vice »
A za chvíli se tento úsek bude rozšiřovat na 3 pruhy… Zbourají a nově se postaví odbočovací a připojovací větve, protihlukové stěny, … takže další omezení a kolony.
Rozsirovat se bude usek az za Slivencem smerem na Zlicin, tenhle usek zustane jak je.
Nesmysl.
Směr D1-D5 už je rozšířený na 3 hlavní + 1 připojovací pruhy.
Směr D5-D1, o kterém je zejména tento článek je v celé délce 2+1 pruh. A takřka hned za najezdem od Lochkova následují most a tunel, které jsou v tomto směru na 2 pruhy. A ty se rozšiřovat nebudou už asi nikdy.
No v článku se ale zmiňuje i prodloužený připojovák od Barranodova směr Zličín ze 200m na 2km, tohoto úseku se snad brzké plnohodnotné rozšíření ale týká. Přes MUK Slivenec by měly být od Lahovic dále 3 průběžné pruhy + dvoupruhové připojení od Barrandova