kmax

Kraj vybral projektanty nové spojky od Hlásné Třebaně k Pražskému okruhu

Křížení ulice Hlavní a Jinočanského potoka u Mirešic. Pramen: Středočeský kraj, dokumentace EIAKřížení ulice Hlavní a Jinočanského potoka u Mirešic. Pramen: Středočeský kraj, dokumentace EIA

Novostavba má odlehčit dnešnímu krajskému tahu, který vede do Prahy údolím Berounky skrze hustě osídlené území.

Odebírat
Upozornit na
guest
9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan

Super s nutná stavba kterých to chce okolo Prahy víc hlavně na Říčany a Jesenici

M10

Jako cestu to zpříjemní, uleví těm obcím a sice minimálně, ale i maličko zrychlí. Zásadní je napojení na Poncarovu ulici, a vyhnutí se okruhu pro ty, kterým se hodí jet do východní části Prahy. Nicméně napsat, že odlehčí údolí Berounky, je opravdu těžká neznalost. Ona ta část okruhu, kam je to přivedené, stojí nebo popojíždí celý den a pro většinu lidí bude stále jednodušší a rychlejší jet tím údolím Berounky nebo směřovat na Strakonickou. A právě řešení na téhle straně by ulevilo násobně více. Je nepochopitelné a až trestuhodné, že se v tomhle ohledu nevyvyjí žádná aktivita (ať už kraj… Číst vice »

Béďa Havránek

Nelze všude všechno podřídit jenom silniční dopravě. Estakáda přes Všenory je úplný nesmysl. Musel byste udělat tunel k D4, jinak to nevyřešíte. Proč to ale dělat, když v údolí jezdí příměstskáželeznice s častými spoji, kterou se kdokoli dostane (aspoň někdy) do Prahy rychle a pohodlně.

vbba

Výstižně jste napsal “aspoň někdy”,
lepší a především spolehlivější železnice v této části údolí Berounky (Radotín – Karlštejn) spolu s vyšší kapacitou p+r parkovišť by pomohla opravdu hodně

Béďa Havránek

To rozhodně, plus nahrazení aspoň přejezdu v Řevnicích podjezdem či nadjezdem.

M10

To by sice bylo pěkné, ale realita je jiná. Intenzita dopravy z té oblasti ještě poroste. To napojení by bylo složité a drahé, ale pokud má něco ulehčit, tak jedině takhle. Vzhledem k terénu tam není moc prostoru a ani variant.
Železniční trať je rychlá a jezdí celkem často, ale kapacitně ve špičkách na tom není úplně nejlépe. Vlaky jezdí přeplněné, spolehlivost nízká a není možné na trasu přidat více spojů. A říkat si tu můžeme, co chceme, ale lidi do těch vlaků stejně nenaženeme..

Béďa Havránek

Neulehčilo by, naopak by indukovalo větší provoz. Zapomeňte na to. Ty lidé odtamtud vlakem jezdí. Ostatně taky za půlhodinu pojedu. Nikoho není třeba nikam nahánět.

Generální Kokrhel

No jestli jste nikdy po ránu neviděl, jak vypadá pokračování D4 v Praze (Strakonická ulice), tak fakt doporučuju se tam zajet podívat… Kolony až ze Zbraslavi a poskokem – přískokem vpřed… To by asi fakt úplně nepomohlo…

Frantisek

Ty investiční projekty mimo ŘSD jsou teda docela tragédie…