Koridor podél Berounky stál kvůli poruše trakčního vedení, provoz částečně obnoven
(Aktualizace 8:35 Hned na úvod týdne potkala cestující na trati mezi Berounem a Prahou velká komplikace. Na vytíženém koridoru, který
(Aktualizace 8:35 Hned na úvod týdne potkala cestující na trati mezi Berounem a Prahou velká komplikace. Na vytíženém koridoru, který je dlouhodobě ve velmi zanedbaném stavu, nejezdily téměř dvě hodiny vlaky, poté velmi omezeně. Důvodem je poškození trakčního vedení v Praze – Radotíně.
Oznámily to Ropid a České dráhy v sekci mimořádnosti na svých stránkách. České dráhy vypravily náhradní autobusy, ty ale zdaleka nestačí pobrat všechny cestující. Kolem sedmé hodiny se v omezeném provozu začaly vlaky opět rozjíždět. Komplikace lze ale očekávat ještě několik hodin.
Osobní vlaky nejezdily mezi Smíchovem a Dobřichovicemi , rychlíky jezdí ve směru z Plzně jen do Berouna, mezi Prahou a Berounem byly odřeknuty.
Od 6:55 se jezdí po jedné traťové koleji, avšak bez možnosti křížování v Radotíně. Náhradní autobusová doprava zůstává v provozu. Rychlíky R17 zastavují mezi Dobřichovicemi a Radotínem ve všech stanicích a zastávkách. Z Radotína však jedou odklonem přes Krč, stanici Praha-Smíchov neobsluhují.
Mezi Dobřichovicemi a Radotínem je od půl deváté provoz již bez omezení. Mezi Radotínem a Smíchovem se stále jezdí po jedné traťové koleji. NAD zůstává v provozu za velmi omezený provoz vlaků.
Jako náhradní spojení může část cestujících použít také pravidelné příměstské linky 664 a 665, které obvykle končí u nádraží v Černošicích, ale nyní mimořádně jezdí až do Radotína.
Úsek Praha – Beroun je v síti českých páteřních koridorů nejhorší tratí. SŽDC plánuje postupně jeho opravu.