Stát se může cokoli, ale že vlakvedoucí Krušnohoru není schopen ve vlaku cestujícím nahlásit mimořádku a že vlak dál nepojede, to nechápu. Seděli jsme ve vlaku a ztráceli čas. NAD směr Praha žádná na rychlíkové trati? Ostuda. Rada v informacích – kupte si jízdenku do Teplic a jeďte busem. Má štěstí, že byla za sklem. Po šesti hodinách cesty jsem se vrátil do KV. Tato země chce stavět VRT, když SŽ vede bakalář a ministr je tiskový mluvka? Prostě se z KV kraje budu muset odstěhovat.
„Má štěstí, že byla za sklem.“
Co má dělat? Z její pozice ten autobus nezařídí.
PS: Asi byste nechtěl jet v poutech na policejní služebnu za napadení.
Gajda
12 hodin
Dnes se nezadařilo národnímu s informacema. V Ústí sice R608 včas. Ovšem můj vlak to dotáhl na zpoždění 88 minut, na tabulích R608 nebyl, protože se nevlezl k jiným zpožděným vlakům. Odjezd s jednotkama cestujících a až u Mostu se vše srovnalo, čemuž odpovídala na pátek nestandardně prázdná nástupiště. Od Prunéřova už frekvence cestujících v normě odpovídajíví jiným pátkům. Místenky zobrazované na panelech nad sedadlem z Ústí i Teplic zůstaly neobsazeny.
JAJV
13 hodin
Jel jsem Labem, před Roudnicí nám vlakoš řekl, že v Bohušovicích konec a na BUS, no pátek odpoledne narvaný vlak do autobusů byl celkem zajímavý pohled. Já měl štěstí, šel jsem si zrovna prohlížet památeční kámen k rekonstrukci když jsem viděl jak za dva linkové autobusy přijíždí jeden s nápisem náhradní doprava, tak jsem měl proti ostatním cestujícím náskok a dokonce jsem si mohl sednout. V Prackovicích jsem byl v 17:34 odjezd podle informáku ve vlaku v 17:40 to se taky nepovedlo, rozjelo se to v 17:46 a někdy v 17:58 jsem byl v Ústí. Takže jen nějaké 3/4h zpoždění… Číst vice »
celtic1985
14 hodin
Já jel dneska odpoledne z Budějovic do Ústí, za Planou nad Lužnicí, přijde průvodčí, že u Tábora někdo pod předchozím vlakem, takže bude NAD, jeden autobus už před nádražím, brzo i odjezd do Tábora, kde byla i kupodivu souprava. No ale pak hodinu čekání než se rozjedeme. No a kousek za Táborem se dozvím o tomhle nadělení. V Praze akorát na EC, teď jsme akorát v Bohušovicích, tak uvidíme…
Vendelin
16 hodin
Jak jen to byl ten slogan…
Auta stojí vlaky jedou nebo naopak?
Sap1k
17 hodin
Postihlo mě to na 256 z Vídně, docela ostuda, že vlakvedoucí na vlaku z AT do DE neuměl Německy, tudíž jsem německy mluvícím kolem mě situaci vysvětloval já 😀
Každopádně jsem pro pokračování cesty zvolil bus, jet do Teplic Canopusem (co ještě ani nevyjel) přes Lysou a U3 je solidní nesmysl.
Nejen. Já mám zkušenost, že hlášní na 256 ústně pouze česky, německy zřejmě nahrávka z mobilu, anglicky vůbec. To je na vlaku Graz – Berlin opravdu úlet.
Ano, 256 Praha- Děčín a 179 Děčín- Praha vozí Bohumínská četa. Bhm vozí Ex1 a Ex4 + navíc tento jediný pár vlaků (navíc jediná směna na RailJetu, takže s tím taky nekamarádíme). Většina z nás mluví různě anglicky a polsky, připadne rusky. Německy mluvících je nás možná 10 z 50… Němčina u nás je aktuální pouze tento GVD a pouze na dvou vlacích. Sice máme „vzor hlášení“ v předpise ale pro většinu je problém to vyslovit a už vůbec ne něco hlásit. Google translate, angličtina a lidská pomoc to jistí… Tudíž hlášení z nahrávky v telefonu, nebo žádné, a jede… Číst vice »
…případně je směna nucena ostatním, na úkor osobního volna…
Tak z tohohle jsem vyrostl hodně rychle. 😄 Že podnik nemá dost lidí je problém jiných lidí, nikoliv řadových zaměstnanců.
Frantisek
18 hodin
Je tohle mimořádka, kterou by řešily ty záložní naftový muzejní kousky? A nepletly by se tam opravárenský četě? A zabezpečovačka taky nic?
Než to tam dojede, tak mají všichni taxi/bus a nebo nahodí už znova ty dráty. A reálné na výluky si tu půjčovnu dieselu můžou založit dopravci sami.
Marťas
18 hodin
Hlásím se téměř z místa činu – měli jsme jet 170 do Berlína v 16.28. V 16.15 jsme byli na Hlaváku, četa nikde, vlak plný (pátek odpo), jídelák plný. V 16.45 jsme začali tušit průšvih, četa stále nikde, v 17.30 zhasly na tabulích na peróně údaje o vlaku, ovšem informace uvnitř stále nula.. V 17.50 se potvrdilo zrušení vlaku, objevil se vlakoš odjinud a všem oznámil, že vlak zde končí (ani nezačal) a je zrušen, stejně jako následující 256… 448 a 258 by jet měly, ale přes Lysou, tzn. další minimálně hodina navíc… A stále nikdo netuší, co se vlastně… Číst vice »
Otázkou také je jak jsou na tom s hodinami a jestli je tam vůbec četa. Co jsem zažil “Roudnici” před 14 dny, tak třeba některé rychlíky zůstaly stát na hodinách a nebo 179 byla naházena do R20, protože četa byla někde z druhé strany popadaných drátů.
Taky sem měl jet 170 z Holešovic a ještě před plánovaným odjezdem mě na infolince bylo sděleno, že se nemám bát a vlak určitě pojede. Buďto to opraví nebo část cesty bude autobus. Tak jsem dorazil na nádraží a nakonec jsem odjel s 680 a posledních 30km odvoz autem.
Wondon
18 hodin
Vrtna souprava v useku lovosice-bohusovice pretrhla vedeni vn 22kv cezu a nasledny zkrat po padu na trakci prepalil nosne lano a trolej na prackovickem zhlavi. Oprava do pozdni noci🤐
Stát se může cokoli, ale že vlakvedoucí Krušnohoru není schopen ve vlaku cestujícím nahlásit mimořádku a že vlak dál nepojede, to nechápu. Seděli jsme ve vlaku a ztráceli čas. NAD směr Praha žádná na rychlíkové trati? Ostuda. Rada v informacích – kupte si jízdenku do Teplic a jeďte busem. Má štěstí, že byla za sklem. Po šesti hodinách cesty jsem se vrátil do KV. Tato země chce stavět VRT, když SŽ vede bakalář a ministr je tiskový mluvka? Prostě se z KV kraje budu muset odstěhovat.
„Má štěstí, že byla za sklem.“
Co má dělat? Z její pozice ten autobus nezařídí.
PS: Asi byste nechtěl jet v poutech na policejní služebnu za napadení.
Dnes se nezadařilo národnímu s informacema. V Ústí sice R608 včas. Ovšem můj vlak to dotáhl na zpoždění 88 minut, na tabulích R608 nebyl, protože se nevlezl k jiným zpožděným vlakům. Odjezd s jednotkama cestujících a až u Mostu se vše srovnalo, čemuž odpovídala na pátek nestandardně prázdná nástupiště. Od Prunéřova už frekvence cestujících v normě odpovídajíví jiným pátkům. Místenky zobrazované na panelech nad sedadlem z Ústí i Teplic zůstaly neobsazeny.
Jel jsem Labem, před Roudnicí nám vlakoš řekl, že v Bohušovicích konec a na BUS, no pátek odpoledne narvaný vlak do autobusů byl celkem zajímavý pohled. Já měl štěstí, šel jsem si zrovna prohlížet památeční kámen k rekonstrukci když jsem viděl jak za dva linkové autobusy přijíždí jeden s nápisem náhradní doprava, tak jsem měl proti ostatním cestujícím náskok a dokonce jsem si mohl sednout. V Prackovicích jsem byl v 17:34 odjezd podle informáku ve vlaku v 17:40 to se taky nepovedlo, rozjelo se to v 17:46 a někdy v 17:58 jsem byl v Ústí. Takže jen nějaké 3/4h zpoždění… Číst vice »
Já jel dneska odpoledne z Budějovic do Ústí, za Planou nad Lužnicí, přijde průvodčí, že u Tábora někdo pod předchozím vlakem, takže bude NAD, jeden autobus už před nádražím, brzo i odjezd do Tábora, kde byla i kupodivu souprava. No ale pak hodinu čekání než se rozjedeme. No a kousek za Táborem se dozvím o tomhle nadělení. V Praze akorát na EC, teď jsme akorát v Bohušovicích, tak uvidíme…
Jak jen to byl ten slogan…
Auta stojí vlaky jedou nebo naopak?
Postihlo mě to na 256 z Vídně, docela ostuda, že vlakvedoucí na vlaku z AT do DE neuměl Německy, tudíž jsem německy mluvícím kolem mě situaci vysvětloval já 😀
Každopádně jsem pro pokračování cesty zvolil bus, jet do Teplic Canopusem (co ještě ani nevyjel) přes Lysou a U3 je solidní nesmysl.
Tak čistě ze šotohlediska bych takový odklon (Praha – Lysá – Střekov – Děčín Západ) projednou bral.
No hele, bude už tma…
A už to jezdí (byť s velkým omezením) po normální trase
Zrovna tenhle vlak tuším vozí četa z Bohumína, tam ta němčina moc nefrčí😃
Nejen. Já mám zkušenost, že hlášní na 256 ústně pouze česky, německy zřejmě nahrávka z mobilu, anglicky vůbec. To je na vlaku Graz – Berlin opravdu úlet.
Ano, 256 Praha- Děčín a 179 Děčín- Praha vozí Bohumínská četa. Bhm vozí Ex1 a Ex4 + navíc tento jediný pár vlaků (navíc jediná směna na RailJetu, takže s tím taky nekamarádíme). Většina z nás mluví různě anglicky a polsky, připadne rusky. Německy mluvících je nás možná 10 z 50… Němčina u nás je aktuální pouze tento GVD a pouze na dvou vlacích. Sice máme „vzor hlášení“ v předpise ale pro většinu je problém to vyslovit a už vůbec ne něco hlásit. Google translate, angličtina a lidská pomoc to jistí… Tudíž hlášení z nahrávky v telefonu, nebo žádné, a jede… Číst vice »
…případně je směna nucena ostatním, na úkor osobního volna…
Tak z tohohle jsem vyrostl hodně rychle. 😄 Že podnik nemá dost lidí je problém jiných lidí, nikoliv řadových zaměstnanců.
Je tohle mimořádka, kterou by řešily ty záložní naftový muzejní kousky? A nepletly by se tam opravárenský četě? A zabezpečovačka taky nic?
Než to tam dojede, tak mají všichni taxi/bus a nebo nahodí už znova ty dráty. A reálné na výluky si tu půjčovnu dieselu můžou založit dopravci sami.
Hlásím se téměř z místa činu – měli jsme jet 170 do Berlína v 16.28. V 16.15 jsme byli na Hlaváku, četa nikde, vlak plný (pátek odpo), jídelák plný. V 16.45 jsme začali tušit průšvih, četa stále nikde, v 17.30 zhasly na tabulích na peróně údaje o vlaku, ovšem informace uvnitř stále nula.. V 17.50 se potvrdilo zrušení vlaku, objevil se vlakoš odjinud a všem oznámil, že vlak zde končí (ani nezačal) a je zrušen, stejně jako následující 256… 448 a 258 by jet měly, ale přes Lysou, tzn. další minimálně hodina navíc… A stále nikdo netuší, co se vlastně… Číst vice »
Pardon, samozřejmě 458. Přehmat
Přitom tohle je jedna z menšiny relací, kde se dá odklon přes Lysou realizovat vesměs ihned.
Zas tak ihned ne. Musíte nejdřív najít strojvedoucí, které mají seznání tratě.
Fírové co jezdí Německo, tak to znají. Mají to jako odklonovou trasu.
Ne vždy. Zažil jsem, že jsme dojeli do Lysý a pak jsme čekali asi hodinu, než přijede strojvedoucí na vlaku z Německa, kterej to seznání měl.
Otázkou také je jak jsou na tom s hodinami a jestli je tam vůbec četa. Co jsem zažil “Roudnici” před 14 dny, tak třeba některé rychlíky zůstaly stát na hodinách a nebo 179 byla naházena do R20, protože četa byla někde z druhé strany popadaných drátů.
Taky sem měl jet 170 z Holešovic a ještě před plánovaným odjezdem mě na infolince bylo sděleno, že se nemám bát a vlak určitě pojede. Buďto to opraví nebo část cesty bude autobus. Tak jsem dorazil na nádraží a nakonec jsem odjel s 680 a posledních 30km odvoz autem.
Vrtna souprava v useku lovosice-bohusovice pretrhla vedeni vn 22kv cezu a nasledny zkrat po padu na trakci prepalil nosne lano a trolej na prackovickem zhlavi. Oprava do pozdni noci🤐
To mohla být pěkná podívaná…
Obsluha si nevšimla, že jejich vrták je asi dvakrát vyšší, než vedení VN?
Obsluha vrtáku byla vrták a pěkně to zvrtala 😂
Nebyla to vrtná souprava ale barg Komatsu s nastrojeným beranidlem tzv beranidlo PTC na loutce
Já jsem vrtnou soupravu měl sbalenou 😉