Konec dálkových ambicí Wizz Airu. Ze 47 objednaných Airbusů A321XLR převezme jen šest

Airbus A321XLR pro Wizz Air. Zdroj: AirbusAirbus A321XLR pro Wizz Air. Zdroj: Airbus

S plány obsluhovat s novými letouny oblast Indického oceánu zamíchalo uzavření základny v Abú Dhabí.

10 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Jan Vaněk jr.

Jako že průměrnou rychlostí 1090 km/h? To asi těžko…

RJD

Tak super. Aspoň uvolní kapacity na XLR pro lepší aerolinky.

Gagarinskij

Strašně nestabilní společnost… neustále ruší a vytváří linky… přesouvá báze… teď bude mít o dost méně XLR … dlouhodobě mu stojí několik letadel na Mošnově….

David

Jedna jim už měsíc stojí na LKPR:D

Michal141

To je tak, když někdo novému letadlu po 3 měsících provozu doslova „naseká přes zadek“… 😀 😀 😀

Honza

Co snim je?

Ivan_pha

tailstrike

Mechanik

A ještě hodně dlouho tam stát bude.

Honza

Dobrý den, odkud máte zdroj, že spotřebuje méně paliva? Dle FCOMu má stejný motor, jako všechna nová letadla A321 Neo a zároveň má větší vzletovou hmotnost. Sice je tam pár modifikací, ale na spotřebu paliva budou mít zanedbatelný vliv.

J.K.

Patrně se tím myslí na trase co by normální NEO mělo mimo dosah, takže potřeba mezipřistání ? Celkově asi aerolinky nebudou kupovat XLR aby tím létaly 2h skoky celý den… (krom zácviku samozřejmě)