Komplikace v přípravě. Úsek dálnice D6 u Karlových Varů řeší Nejvyšší správní soud
Dálnici D6, ilustrační obrázek. Foto: dálnice-d6.cz

ŘSD získalo územní rozhodnutí před více než rokem od krajského úřadu v Karlových Varech.
Absolutně odmítáme, aby o desítky let odkládané stavbě a nutné dálnici, rozhodovali soudy na moravě v Brně a Ostravě, již 30 let obchoduji s Bavorskými sousedy, a při jakékoliv další zakázce dostáváme dotazy na urgentní dokončení D6 až do Prahy, z důvodu dodávek do logistických center v Praze, a ono se na území KV kraje již 20let nepostavil ani metr dálnice, přechod na Pomezí je velmi nebezpečný, kdy se dvakrát mění z dvojpruhu na čtyři, a proto také došlo již k několika smrtelným nehodám, a navíc německá strana čeká z důvodu nedůvěry v naše představitele až dokončíme ten náš úsek,… Číst vice »
Dle plánku ten ekodukt přes novou D6 má být protnut silnicí, vedoucí v tom místě paralelně s D6. Co je to za podivné řešení? Nebo je plánek špatně?
Neprijemne zdrzeni ale nic fatalniho. Tady se to da prezit nejaky cas i s puvodni silnici prvni tridy…
Není to hezké od nich, nicméně tento úsek opravdu až tak nehoří, takže případné oddálení stavby nepovažuji vůbec za strašné…
A rozdíl v ceně za zdržení zaplatí kdo? Stěžovatel nebo daňový poplatník?
Účastník řízení využil svého práva. V konečném důsledku daňový poplatník a je to takto správně, ačkoli asi nasbíráte plusů neúrekom.
Peníze se přesunou a postaví se něco jiného. Nyní je situace, že je spíš málo peněz, než že není co stavět…😉
Aby to nedopadlo jako v Lubenci. Tam teď stojí taky dálnice. Jen lidem tam popraskali domy, vyschly studny a nic se neděje. Bylo to na ČT1 Černé Ovce. A samozřejmě odškodnění žádné. 🙁
A může za to opravdu dálnice? Poslední roky jsou suché a studny prázdné…
Suché podloží klesá a praskají domy. Mně například v Praze popraskaly zdi kvůli stavbě D35 – časově se to naprosto shoduje.
A krávy přestaly dávat mléko…
Není tahle oblast náhodou srážkový stín Krušných hor?
Nejen Krušných hor, ale i Slavkovského lesa a Doupovských hor. Prostě jedna z nejsušších částí Čech.
Vaší češtinářce byste měl platit odškodné. Domy popraskali??
na suchých místech v čr vyschly všechny studny. Taky porovistost hlíny je udržována vlhkostí. Kdžy není vlhkost, tak se hlína propadá kvůli vzniklým dutinkám. Prohloubil studny nebo udělal hlubší vrt, tak vlastně problém ještě zhoršil.
Za to určitě může nový tunel metra trasy D… 🙂
A můj kamarád tam má domek a ten ani nespadl ani nepraskl a vodu ve studni má. A ve vsi je klid a hlavní přejdete kdykoli.
Co na tom může někomu vadit, když jde jen o rozšíření půlprofilu?
Nebo to sníží dojivost krav?
Zabrání území, možná delší objízdné trasy, kdo ví… Autor článku se na jedné straně zmiňuje o personálním propojení podniků, které je celkem nepodstatné, leč důvod odporu bohužel neuvádí. A pak tu naskočí už celkem – s odpuštěním – trapné poznámky o dojivosti.
přitom jinde se uvolňuje území, ruší se lokálky 😀 a to taky vadí 😉
tak určite se dá přebehnout půlprofil lépe než celý profil – ostatně, u toho půlprofilu jedničky je to i legální narozdíl od dálnice
no ono když se podíváte do rejstříku, tak mi nepřipadá že by obě jmenované firmy měly opravdu co dočinění se zemědělstvím…
To video ŘSD musí být asi dost staré, když se tam mluví o rychlostnici R6, nebo došlo, z důvodu úspor, zase k nějakým změnám?.
A) je správně, protože pojem rychlostní silnice s označením „R“ již 9 let neexistuje… Kdyby došlo ke změnám, tak by se jednalo o čtyřpruhovou silnici I.třídy v režimu SMV (silnice pro motorová vozidla)
Děkuji za ujištění, že mi nic neuniklo a že se jedná se pouze o minimálně 9 let starou archiválii dokumentující časový rozdíl mezi plány a realitou v českém ďolíčku.
Trochu mně fascinuje, že dálnice bude ústit do lázeňského města a jeho průtahem povede ke hranici s Německem.
Je nějaká reálná možnost (z hlediska terénu) na dálniční obchvat města?
nedávno bylo rozhodnuto, že se bude připravovat tunel přibližně v této trase: https://mapy.com/s/rakesadafe namísto severního obchvatu, který by byl vlastně příliš dlouhý a neatraktivní
https://www.kr-karlovarsky.cz/temata/rozvoj-regionu-uzemni-planovani/uzemni-planovani/dokumentace-kraje/uzemni-studie-podrobneho-provereni-vybranych-variant-prutahu-d6-obchvatu-d6-i/13-d6-v-oblasti-karlovych-varu-2024
O obchvatu se jedná, pravděpodobně to bude tunelem.
https://vary.rozhlas.cz/karlovarsky-kraj-zacne-pripravovat-obchvat-karlovych-varu-9434486
Děkuji pánům „PetrN“, „Jirka vK“ a „Jan“ za (pro mně) nové informace o možnostech řešení D6 v KV.
Ještě bych k tomu doplnil že „tunelová varianta“ délky 3km má stát asi 17,5 miliardy, což teda není zrovna málo…
Varianta 2 – tunel (asi 3 km) je za 17,5 mld.
Kč, varianta 4 – severní krátký obchvat (ca. 14 km) je za 11,4 mld.Kč. Náklady jsou tedy zhruba v poměru 3 : 2. Zájem města KV mít raději tunel je pochopitelný. Otázkou ale je, kdy bude rozhodnuto o uvolnění peněz, protože ta suma bude v čase dále narůstat.
Snad jim tam při stavbě nezačne neřízeně téct nějaká minerálka, to by se pak asi dál prodražilo, jako tunel Pohůrka v CB.
vzhledem k tomu že všechny prameny jsou na druhém břehu Ohře než bude tunel by toto absolutně nemělo hrozit
Hlavně obchvat by vedl kolem bydliště lidí z vedení města KV. Proto tunel lepší.
a copak? panu myslivci z Andělky se nelíbí dálnice?
Je to stejný, ale jiný, tak to zařízneme. 🙂