Komplikace pro 40 000 aut denně. ŘSD slibuje u Mladé Boleslavi práci i o víkendech

Omezení na D10 u Bezděčína. Foto: ŘSDOmezení na D10 u Bezděčína. Foto: ŘSD

Omezení jsou naplánována do října.

Odebírat
Upozornit na
guest
11 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Martin Pekárek

Zajímavost je, proč zrovna tento úsek. Ve směru na Prahu, je těsně za MB, tedy před Bezděčínem, taková půlmetrová propadlina a několik dalších defektů, které bych na dálnici rozhodně neočekával. Jsou tam už cca rok, jistě o nich vědí, ale opravují o km vedle. Když už tam ta technika je, neměla by vybrousit i těchto 200 m za Boleslaví?

Apekon

Tam to je složitější, protože je to výsledek zpackané meliorace z Chlumu. Dálnice tam v podstatě vede nad podzemním rybníkem, do toho kdyby sáhli tak musí zřejmě prekutat všechno, tak čekají na budování krajské silnice a bezdecinske spojky kdy se to tam celé za miliardy vyzmizikuje a bude dobře

Frank

Slibovat něco, co by už dávno mělo býti samozřejmostí .
V USA jsem viděl 7 dni v 24 hodinovém rytmu oprav a když jsem projevil údiv, tak mi řekli, že je to přece samozřejmost…

Martin

Vždy, když je zde článek o vlakovém spojení LBC – PHA, tak se zde vyrojí spousta názorů, proč novou trať když tam máte do Liberece dálnici. Dálnici, která se stále opravuje a nikdy není průjezdná bez omezení a zdržení.

mlokXCM

Čekat, že prakticky jakákoliv dálnice bude dlouhodoběji zcela průjezdná je podle mě nesmysl (pokud se tedy nejedná o nějaké vyložené krátké dálnice).

Martin

Nezpochybňuji to že, Musíme to opravit :o( spíše argumentační faul odpůrců nové železnice do Liberece, že na Černý most to máte hodinu. Ano za ideálních podmínek. A nedej Bůh, aby se stala nehoda na úrovni MB nebo Brandýsa, pak dopravně zkolabují i tyto dvě města.

Jiří Kocurek

Ta dálnice je cca 50 let stará.

Novostavba železnice nebude během 50 letech od výstavby potřebovat výluky kvůli údržbě?

Jiří Kocurek

PS: Nejsem odpůrce trati Praha Liberec. Jen nemám rád nesmysly, že stačí nové koleje a už nikdy nenastanou komplikace. K opotřebení kolejnic, štěrku, pražců, trolejí … dojde nevyhnutelně, provozem.

kix

a proto se právě hodí mít více na sobě nezávislých systémů…tady nejde o to, že by se nic neopravovalo..ale nikdo nechce stav JEN dálnice nebo JEN železnice, ale souběh obojího..

Sova

Jako řidiče mi ani tak nevadí omezení jako to, že se jenom mění povrch. A jinak se na tom úseku kolem Bezděčína, který obousměrně patří k nejhorším v republice, zase nezmění vůbec nic :-/

Dachs

Je to i nemalá komplikace pro cestující, kteří mají přestupy z pražských linek na místní autobusy. Aktuální zpoždění přes 15 minut, čili přípoje jednoduše ztracené. Se sekerou a ujetím přípoje skoro nutno počítat i při volbě jízdenky, tedy zohlednit, že kvůli ujetému přípoji dost možná pojedou o hodinu déle. (Někteří řidiči zásek předchozího spoje a ujetý přípoj jaksi odmítají reflektovat. Tarifní džungle v praxi.) Ale co je horší: dopravci v oblasti MB mají docela divoce provázané oběhy (dálka – místní… např. 345+737+712), takže se dá očekávat, že provoz bude rozsypaný i třeba ve vískách u Bělé (pokud dopravci na situaci… Číst vice »