Zajímavost je, proč zrovna tento úsek. Ve směru na Prahu, je těsně za MB, tedy před Bezděčínem, taková půlmetrová propadlina a několik dalších defektů, které bych na dálnici rozhodně neočekával. Jsou tam už cca rok, jistě o nich vědí, ale opravují o km vedle. Když už tam ta technika je, neměla by vybrousit i těchto 200 m za Boleslaví?
Tam to je složitější, protože je to výsledek zpackané meliorace z Chlumu. Dálnice tam v podstatě vede nad podzemním rybníkem, do toho kdyby sáhli tak musí zřejmě prekutat všechno, tak čekají na budování krajské silnice a bezdecinske spojky kdy se to tam celé za miliardy vyzmizikuje a bude dobře
Ten hup za benzinou směr Praha tam je minimálně 25 let. Kdysi se to zpevňovalo a rovnalo, udělal se nový rovný koberec a po nějaké době to dopadne stejně propadlinou.
Frank
2 měsíců
Slibovat něco, co by už dávno mělo býti samozřejmostí .
V USA jsem viděl 7 dni v 24 hodinovém rytmu oprav a když jsem projevil údiv, tak mi řekli, že je to přece samozřejmost…
Martin
2 měsíců
Vždy, když je zde článek o vlakovém spojení LBC – PHA, tak se zde vyrojí spousta názorů, proč novou trať když tam máte do Liberece dálnici. Dálnici, která se stále opravuje a nikdy není průjezdná bez omezení a zdržení.
Nezpochybňuji to že, Musíme to opravit :o( spíše argumentační faul odpůrců nové železnice do Liberece, že na Černý most to máte hodinu. Ano za ideálních podmínek. A nedej Bůh, aby se stala nehoda na úrovni MB nebo Brandýsa, pak dopravně zkolabují i tyto dvě města.
PS: Nejsem odpůrce trati Praha Liberec. Jen nemám rád nesmysly, že stačí nové koleje a už nikdy nenastanou komplikace. K opotřebení kolejnic, štěrku, pražců, trolejí … dojde nevyhnutelně, provozem.
a proto se právě hodí mít více na sobě nezávislých systémů…tady nejde o to, že by se nic neopravovalo..ale nikdo nechce stav JEN dálnice nebo JEN železnice, ale souběh obojího..
Ach jo, bude potřebovat údržbu, jde o to, že odlehčí dálnici a lidé budou mít volbu, busem na ČM nebo vlakem do přímo centra.
Sova
2 měsíců
Jako řidiče mi ani tak nevadí omezení jako to, že se jenom mění povrch. A jinak se na tom úseku kolem Bezděčína, který obousměrně patří k nejhorším v republice, zase nezmění vůbec nic :-/
Dachs
2 měsíců
Je to i nemalá komplikace pro cestující, kteří mají přestupy z pražských linek na místní autobusy. Aktuální zpoždění přes 15 minut, čili přípoje jednoduše ztracené. Se sekerou a ujetím přípoje skoro nutno počítat i při volbě jízdenky, tedy zohlednit, že kvůli ujetému přípoji dost možná pojedou o hodinu déle. (Někteří řidiči zásek předchozího spoje a ujetý přípoj jaksi odmítají reflektovat. Tarifní džungle v praxi.) Ale co je horší: dopravci v oblasti MB mají docela divoce provázané oběhy (dálka – místní… např. 345+737+712), takže se dá očekávat, že provoz bude rozsypaný i třeba ve vískách u Bělé (pokud dopravci na situaci… Číst vice »
Zajímavost je, proč zrovna tento úsek. Ve směru na Prahu, je těsně za MB, tedy před Bezděčínem, taková půlmetrová propadlina a několik dalších defektů, které bych na dálnici rozhodně neočekával. Jsou tam už cca rok, jistě o nich vědí, ale opravují o km vedle. Když už tam ta technika je, neměla by vybrousit i těchto 200 m za Boleslaví?
Tam to je složitější, protože je to výsledek zpackané meliorace z Chlumu. Dálnice tam v podstatě vede nad podzemním rybníkem, do toho kdyby sáhli tak musí zřejmě prekutat všechno, tak čekají na budování krajské silnice a bezdecinske spojky kdy se to tam celé za miliardy vyzmizikuje a bude dobře
Ten hup za benzinou směr Praha tam je minimálně 25 let. Kdysi se to zpevňovalo a rovnalo, udělal se nový rovný koberec a po nějaké době to dopadne stejně propadlinou.
Slibovat něco, co by už dávno mělo býti samozřejmostí .
V USA jsem viděl 7 dni v 24 hodinovém rytmu oprav a když jsem projevil údiv, tak mi řekli, že je to přece samozřejmost…
Vždy, když je zde článek o vlakovém spojení LBC – PHA, tak se zde vyrojí spousta názorů, proč novou trať když tam máte do Liberece dálnici. Dálnici, která se stále opravuje a nikdy není průjezdná bez omezení a zdržení.
Čekat, že prakticky jakákoliv dálnice bude dlouhodoběji zcela průjezdná je podle mě nesmysl (pokud se tedy nejedná o nějaké vyložené krátké dálnice).
Nezpochybňuji to že, Musíme to opravit :o( spíše argumentační faul odpůrců nové železnice do Liberece, že na Černý most to máte hodinu. Ano za ideálních podmínek. A nedej Bůh, aby se stala nehoda na úrovni MB nebo Brandýsa, pak dopravně zkolabují i tyto dvě města.
Ta dálnice je cca 50 let stará.
Novostavba železnice nebude během 50 letech od výstavby potřebovat výluky kvůli údržbě?
PS: Nejsem odpůrce trati Praha Liberec. Jen nemám rád nesmysly, že stačí nové koleje a už nikdy nenastanou komplikace. K opotřebení kolejnic, štěrku, pražců, trolejí … dojde nevyhnutelně, provozem.
a proto se právě hodí mít více na sobě nezávislých systémů…tady nejde o to, že by se nic neopravovalo..ale nikdo nechce stav JEN dálnice nebo JEN železnice, ale souběh obojího..
Ach jo, bude potřebovat údržbu, jde o to, že odlehčí dálnici a lidé budou mít volbu, busem na ČM nebo vlakem do přímo centra.
Jako řidiče mi ani tak nevadí omezení jako to, že se jenom mění povrch. A jinak se na tom úseku kolem Bezděčína, který obousměrně patří k nejhorším v republice, zase nezmění vůbec nic :-/
Je to i nemalá komplikace pro cestující, kteří mají přestupy z pražských linek na místní autobusy. Aktuální zpoždění přes 15 minut, čili přípoje jednoduše ztracené. Se sekerou a ujetím přípoje skoro nutno počítat i při volbě jízdenky, tedy zohlednit, že kvůli ujetému přípoji dost možná pojedou o hodinu déle. (Někteří řidiči zásek předchozího spoje a ujetý přípoj jaksi odmítají reflektovat. Tarifní džungle v praxi.) Ale co je horší: dopravci v oblasti MB mají docela divoce provázané oběhy (dálka – místní… např. 345+737+712), takže se dá očekávat, že provoz bude rozsypaný i třeba ve vískách u Bělé (pokud dopravci na situaci… Číst vice »