Kde ještě sehnat knižní jízdní řád pro rok 2023: Jistota je v Brně a na Masarykově nádraží v Praze

Knižní jízdní řád 2023. Pramen: Ponty.czKnižní jízdní řád 2023. Pramen: Ponty.cz

Jde o jediný knižní jízdní řád pro celou českou železnici, který je k dostání v široké maloobchodní síti.

83 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Gerald Pärtan

V úterý bylo ještě pár výtisků v Břeclavi (Pont-to-go)

Vojta Přichystal

Budou ještě doplněny do Liberce? Případně bych si zajel do Pardubic.

Jirka P.

Včera, 21.12., v Ústí nad Labem stále byly 🙂
PS: Děkuji za takovýto jízdní řád 🙂

Jan Šindelář

Děkujeme též.

Vtvt

Nechystáte balíček
– aktuální
– 2021, 2020 a 2019 (myslím neprodané výtisky z minulosti)?

Aby se vyplatilo poštovné.

Ruda

Dá se někde dnes koupit JŘ

Martin V.

Musím pana Sůru pochválit za obrovskou odvahu, schopnost a tah na bránu, díky kterým mám možnost každoročně si tištěný JŘ koupit. Když psával ty zaujaté články na i-dnesu a nepřiměřeně adoroval RJ (na grappu jsou zcela běžně RJ nejzpožděnější vlaky na síti, o tom se vůbec nemluví), nebral jsem ho moc vážně a zdálo se mi, že dopravě příliš nerozumí, ale od té doby, co podnikl tu dvoudenní tour z LB přes Bechyni někam do Ostravy, jsem zpozorněl a dnes vidím jeho profesionální výkony a velkou schopnost. To má málokdo, zatímco něco pohanět umí každý. Takže fakt díky moc, i… Číst vice »

Hajná

Kdy budou v Pontu v Ústí k sehnání?

Jan Šindelář

Zkusím zjistit u prodejce, zda ještě v Ústí doplní. Jinak asi nejblíže k Vám je pražské Masarykovo nádraží, kde je jízdních řádů ještě dostatek.

Jan Šindelář

Tak dle sdělení prodejce by mělo být ještě dnes doplněno do Pontu v Ústí 50 kusů. Díky za zájem.

Martin Liška

Koukám, že se tu mažou komentáře… zajímavé…

Lang

Tak budeme jen koukat na články.

Jan Šindelář

Ano, smazal jsem váš příspěvek, kde jste hned druhý den po zahájení prodeje hlásil, že je v Plzni vyprodáno. Podle prodejce tam ještě (ke 14. 12.) nějaká malá zásoba je. Tak proto. PS: Tím neříkám, že prodejce třeba nedoplnil zásobu později … ale i tak byl příspěvek matoucí.

G....

Doplním, že dle sdělení pokladní skutečně vyprodáno bylo, údajně přišlo jen 50 kusů.

To je možná tip do příště: v prvních dnech po zahájení prodeje článek aktualizovat o aktuální skladové zásoby a zda se případně chystá dodání dalších. Děkujeme

Jan Šindelář

Ok, já také netvrdím, že pan Liška neměl pravdu, smazal jsem to teprve nedávno z čistě praktických důvodů … a k těm zásobám: distribuce není zcela v našich rukách, dostat z jednotlivých obchodů aktuální čísla trvá, takže nakonec nejsou vůbec aktuální … i proto je tato diskuse přínosná.

Martin Horníček

Jeden vytlačok je od nedele aj v Bratislave.
Môj šéf mi kúpil na Smíchove.

Szymek

Minimalne 8 jizdnich radu od Avizer Z dorazilo do Polska, a vcera i 5 ks cestovnych poriadkov od ZSR (6EUR/ks, platba bohuzel jen v hotovosti) 😀

Jan Sůra

Děkujeme:)

Neznamy Jarek

Jsou to poslové světla. By člověk nevěřil, jaký může mít vlakový jízdní řád pozitivní vliv na přátelství národů.

Jozef

Dva kusy tiez v Bratislave. Kupene v Breclavi.

Šotouš ve výslužbě

Velmi to kvituji, už jsem se bál, že to v dnešní přetechnologizovné době to ani nevydají. Aspoň mi má manželka dát co pod stromek.

Jiří Kocurek

Pardon? Dnešní přetechnizovnou dobu neměli rádi už před 150 léty.

Přelepkář

Jízdní řád 2022 má již změny za tisku, přelepky naleznete na http://prelepky.wz.cz

Michal

Mozna si zkuste pohrat s kodovanim webu. 🙂

Harry

No offense, ale k čemu slouží v roce 2022 papírový jízdní řád. Serious question, fakt mě to zajímá, co je tam navíc proti internetu.

Přednosta

Až budete starší, budete blbě vidět, a budete se jen rychle zorientovat jestli do města XY něco smysluplně jede, pochopíte….stejně tak to pochopíte na co to je, když pojedete kus cesty a nebude vám vadit jet s někým mimo čd, ale ne převážnou část….na toto ještě žádný „chytrý“ algoritmus nikdo nemá…..

Jan

Až budu blbě vidět, tak si zvětším text na mobilu, tabletu, počítači. Určitě nebudu listovat knihou s malými písmenky, to nedává smysl.

Přelepkář

Navíc v něm vskutku nic není (dokonce naprosto identický jízdní řád je i na internetu). Někteří lidé (například já) na něm cení to, že nevidíte jednotlivá spojení, ale všechny vlaky najednou a můžete si tedy vybrat. Mně osobně se navíc mnohem lépe cestuje podle tabulkového jízdního řádu, než podle vyhledávače a spojení si najdu obdobně rychle (pro některé trasy asi i rychleji). Pro papírovou formu pak hraje to, že z papíru se lépe čte a navíc obrazovka mobilu, který si člověk obvykle nosí, je pro takovýto jízdní řád příliš malý. Velkou roli hraje i tradice a sběratelství. Nicméně ani já… Číst vice »

Jakub

Sběratelství to je asi tak jediný důvod pro koupi. Plánovat trasu podle tabulky v knížce je jako vsadit si Sportku. Změny , které dějí ze dne na den minuty na minutu na trati (stavba, poruchy, počasí, poškozené zabezpečovací zařízení atd.) žádná knížka neobsáhne. Bez aplikací v telefonu ( je jich 9 bez, kterých si na trase mezi Prahou a Ostravou ) cestuje jen opravdový masochista.

Lech Malý

… čili pokud jste si spojení našel v aplikaci, tak před strženou trolejí trčet nebudete, zatímco pokud jste použil tabelár, tak ano 🙂 Jak prosté, milý Watsone!

Lech Malý

Tak asi hlavně na první pohled vidíte dopravní kocept na dané trati, třeba každá lichá osobák, každá sudá rychlík nebo spěsňák, neřku-li u tratí s nějakým druhem turistického provozu, třeba jenom víkendy o prázdninách – do toho se strefovat idosem, to už člověk musí vědět, co chce, aby to našlo. Vše je samozřejmě aplikovatelné pouze tehdy, pokud mám tu možnost přizpůsobit svůj program tomu, jak a co jede, nebo pokud je rovnou cílem samotná cesta. Taky někdo si rád to spojení prostě vymyslí sám, stejně jako si někdo koupí kytaru, i když se dá většina hudby sosnout z netu zadax.… Číst vice »

Jan

No dobře, ale to samé máte v PDF dostupné online a doufám s aktuálnějšími údaji https://www.spravazeleznic.cz/cestujici/jizdni-rad

Lech Malý

V pořádku, prostě mi to víc vyhovuje vytištěné, no a když to za dvě kila ještě někdo sváže, tím líp (já bych za to dal i víc). Zvláště když je potřeba listovat mezi více tratěmi, každý prst pak slouží jako záložka, PDF je buď na malém displeji na mobilu (to je teda katastrofa) nebo max dva monitory na počítači, a pak nezbývá než Alt+TAB. Aktuálnost většinou ověřuji idosem.

Lang

Napůl česky napůl anglicky? V češtině se vyjadřovat neumíte?

Jiří Kocurek

Nejspíš chtěl udělat dojem světáka, že on má rozhodovací pravomoce – a všichni ho musí poslouchat, včetně Visacího Zámku!

Alibaba

Že to funguje bez internetu.

Snep

Souhlas, s pozůstatky Rakouska-Uherska se budeme vypořádávat dalších 100 let – tištěný jízdní řád a chlouba CD, ze průměrná rychlost na trati Praha Budějovice je 80 km! Skvělá práce :))) v 21. století. Vítejte ve skanzenu ČR ČD.

Jiří Kocurek

A zákazem tisknutí JŘ pod trestem ztráty občanských práv se ta železnice nějak zlepší?

Stanislav Domanský

Proč vydávat knihy? – Jde to elektronicky. Na co mít divadla, když máme televizi. Tištěný jízdní řád zkrátka někomu vyhovuje víc, mě se v něm kupříkladu lépe a rychleji vyhledává. Při cestě na delší vzdálenosti si lépe zvolím trasu, kterou chci já, ne kterou chce program, třeba proto, že vede atraktivnější krajinou, nebo je smysluplnější (v knize si nenajdu spojení 4x delší atp.)

hippie

Ono je to velmi jednoduchý, milý Harry. Můj táta, 76 let, nemá ani počítač, ani chytrej mobil, houby by na tom viděl a houby by na tom našel. Přesto potřebuje z křesla domova naplánovat cestu – světe, div se, on se ještě hejbe a cestuje. A tak právě třeba on takovej jízdní řád potřebuje.

Jiří Kocurek

Má to zákazníky? Má.
Má se zákazníkům nařizovat, co chít mají? Nemá.

O co ti de? Že se lidi nechovají podle toho, jak chceš ty? Tak máš smůlu.

Dan Nettles M.

Zdravice z Brna! Nedá mi to nezareagovat.. protože z tolika již zveřejněných odpovědí ani jednou ta, kterou bych naopak čekal jako tu nejčastější.. Knižní jízdní řád je prostě taková klasika.. ano – plně uznávám, že používat JŘ v mnoha moderních dnes běžně dostupných formách (formátech) je velmi praktické, rychlejší, bez nutnosti znát cokoliv o železniční dopravě.. stačí prostě jen vědět odkud a kam se chci vláčkem přemístit… … ale JE TO PROSTĚ PŘEDEVŠÍM TAKOVÁ TA KLASIKA.. vzpomínky na to, jak jsem se učil v JŘ hledat v nějakých šesti – sedmi letech.. na to, jak jsem se velice záhy stal… Číst vice »

Pavel

Je i v tomto jízdním řádu poznámka kdo to nečte, je vůl? Jinak si to nekupuji.

Přelepkář

Bohužel není – nevím, jestli bych neměl uveřejnit přelepku.

David Korbel

Velké díky za skvělý jízdní řád 🙂

Jan Sůra

Děkujeme:-)

Lukáš

V Brně jsou již k mání! Zakoupeno!
Děkuji moc.

babilon

Byl jsem náhodou zrovna dnes ve větším městě na pracovní schůzce, tak jsem si jeden výtisk taky pořídil. Oceňuji, že je rok od roku tenčí, i když počet stránek narůstá.

xyz

Dnes vyzvednuto z pobočky Zásilkovny (nakonec se mi tento způsob hodil více než řešit nákup na nejbližším vhodném místě); děkuji za vydání jízdního řádu.

Jan Šindelář

Díky

Lada

A co ty, co bydlí v malých městech a do velkých nejezdí? Před dvěma lety jsem jízdní řád vyhrála v soutěži, loni jsem sháněla v Plzni a Praze a už nebyl. Lze někde objednat?

babilon
Lada

Převeliké díky.

Přednosta

Ostrava Svinov vyprodáno

Igor Mauricio

Jen z čisté zvědavosti, bylo by možné sdělit nějaký přehled za dobu, co KJŘ vydáváte, kolik kusů se každý rok vytisklo a kolik se prodalo – tj. jaký je o KJŘ mezi veřejností reálný zájem (a zdá má sestupnou nebo vzestupnou tendenci)?

Jan Sůra

Přístupová hesla k našemu účtu chcete taky?))

Igor Mauricio

Trochu jsem takovou odpověď čekal 🙂 Jde mi opravdu jen o ten reálný zájem, počítat zisk nebo ztrátu fakt nebudu.

Jan Dlasek

Taky by mě to zajímalo a nechápu, proč se pán Sůra uráží, zajímavé by bylo podle mě to číslo z důvodu nepravdivého argumentu ČD před pár lety, že se to nevyplatí tisknout…

Otakar

Mně by stačil jen ten trend, zda se to zvyšuje nebo snižuje (případně stagnuje) nebo pak jen kolik se cca zaokrouhleně vytisklo letos kusů (bez historie, řádově, zda jsou to stovky nebo tisíce kusů). Mauricio dle mého chce moc podrobné a ikdyž by to on nepočítal, tak někdo jiný se najde a přeci nechcete tyto informace nechávat veřejně na netu.

Alibaba

Tipnu si, že v tomto případě prozrazovat někomu množství může být taky o know-how.

Radek

PONT Praha hlavní nádraží prý zbývá cca 200 ks.

Karel2

Dnes ráno zakoupeny 2 kusy na Masarykově nádraží. Nebylo vidět, kolik kusů mají. (loni tam byla paleta)

Děkuji za opětovné vytištění KJR, trochu jsem se obával, že kvůli vysoké ceně papíru to již nebude možné.

Jan Šindelář

Děkujeme též, užijte ho ve zdraví.

Lech Malý

Bude někde k mání v Brně? Pont už není tam co býval.

Dan

V obchůdku Minit, samé pečivo, od vstupu do hlavní haly vpravo za rohem.Dnes kolem 14.hodiny stále nedodány.

Martin Šerých

Ani před chvílí stále nebyly.

Jan Sůra

Vydržte, Brno řešíme a zítra už snad definitivně budou.

Lukáš

V kolik tam tak budou?

Lopid

Zítra se chystám se do světa doufám že bude v Pardubicích….

Lukáš

V Brně stále pořád není. Tak možná zítra.

Stanislav Domanský

V Brně by měl být v prodeji kde? Pont tam není

Dan

Obchůdek Minit, od hlavního vstupu do haly vpravo za rohem, ale jen jsem se dnes kolem druhé odpoledne začal rozhlížet, paní hlásí „jízdní řády ještě nemáme“! Tak snad zítra…

Dan

Obchůdek s pečivem Minit, od vstupu do hlavní haly vpravo za rohem. Dnes ve 14.00 ještě nedostali…

Tomáš

Dnes ráno v Brně je ještě nedostali

Tomáš

Dnes dopoledne Brno naskladneno

Berlíňák

Ústí nad Labem ráno dostupné, uvidíme, jak dlouho, prý mají přiděleno méně než 200(!) ks

Josef Trögl

Dnes ráno už vyprodáno 🙁
Prý přijde ještě zásilka v pátek.

Jindřich

Olomouc – dnes už ano

Szymek

Ostrava hl.n.- brzo rano – hned po otevreni prodejny – JR nebyl dostupny, odpoledne uz byl. Zakoupeno.

Hřebíček

Dvě třetiny dodaných kusů už jsou na hlavním prodány. Neváhejte…

Švarc

Kolín, koupeno též.

Alibaba

Mám, v Pardubicích byl.

Milan

Hradec Králové hlavní nádraží NENÍ, možná zítra.