Knižní jízdní řád je v prodeji. K mání v prodejnách Pont a Pragomodel

Prodej Knižního jízdního řádu 2022. Autor: Pavel VaníčekProdej Knižního jízdního řádu 2022. Autor: Pavel Vaníček

Jízdní řád v knižní podobě vydala společnost Avizer Z, vydavatel deníku Zdopravy.cz. Cena zůstává stejná jako loni a předloni: 149 korun s DPH.

Zpět na článek
111 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Bergham

Nevidím důvod, proč by si jej kupoval někdo jiný než sběratel nebo technický antitalent. Vysvětlí mi to někdo?

Miroslav Zikmund

Třeba proto, že se před plánovanou cestou chcete zorientovat ohledně přestupních časů a připravit se na variantu B, C když váš vlak pojede opožděn … takové hledání trvá chvilku, zlomek času než si vyhledáte ON-LINE kursbuchovou tabulku pokud jí nemáte staženou v PC …. zavolají rodiče, prarodiče s nechytrým mobilem a vy jim najdete spojení podle papíru … asi nemůžete hledat v mobilu a mobilovat ….

Rozšíření S welcome

Jasně, normální člověk se prostě kousne a řekne si, že vlakem pojede za každou cenu, i když je třeba udělat plan B a C. Auto nebo autobus prostě nepoužije, radši bude cestu plánovat pulhodiny i se zaloznimi plany. Slyšel jste někdy o tom, že většinu lidí, co mají k dispozici auto a neřeší každou korunu, odradí od cesty vlakem i jen jeden blbej přestup? Nad tím co tu krkolomné vymyslíme, by většina lidí jen kroutila hlavou a kam nenajde cestu Idos za rozumnou dobu a bez přestupu, je ochotno jet vlakm tak stěží 15% lidí. A ani z těch si… Číst vice »

Ondřej

https://www.cd.cz/jizdni-rad/default.htm

Mimochodem, na mobilu si dáte hlasitý odposlech a přitom můžete pohodlně hledat v prohlížeči.

Gwann

většinou je na nic. to asi souhlas.

jsou ale specifické situace – plánování třeba nějakého výletu či složitější cesty, kdy se fakt hodí… ono si opisovat všemožné varianty z displeje a pak je porovnávat, to je dost na prd.

prostě otevřu a vidím.

PS: jsou lidi, co si mnohdy i složitější text raději vytisknou a dělají připomínky do toho. je to pro ně prehlednejsi…

PPS: a knihy máte taky jen v podobě e-knihy?

Rozšíření S welcome

Srovnat knihu a jízdní řád. Tak to je fakt gól. Ale jednou kdysi dávno, když js ještě chodil do školy, jsem na hodině češtiny měl mít referát na knihu a já udělal referát na knihu s návodem na počítačovou hru. Učitelka asi 5inut nechápala, zda.si dělám legraci a třída se rechtala. Proto si to dodnes pamatuji. Pak mě samozřejmě vyhodila. A vy jste o level výše a za knížku považujete jízdní řád. 😀
.

Rozšíření S welcome

Tady vám to nikdo nevysvětli. Většina lidí, co tu diskutuje, jsou železniční nadšenci a uvažuji logikou, že cesta je cíl. A pak samozřejmě je pro ně knižní jízdní řád modla. Logiku těch zbylých 99% procent populace, která by to nikdy nekoupila nechapou a kupuji rovnou po 2 az3 kusech Sberatelsky bych to asi chápal, ale muselo by jít o oficiální vydání, tohle je dle mě i sběratelských bezcenné, respektive má to asi takovou sberatelelakou hodnotu jako kniha vytištěna z PDF na papír, aby se vám lépe četla. Já si občas knížky co se nedají už koupit (nebo ne s původním… Číst vice »

Gwann

ano, cesta je mnohdy cíl. to mate pravdu. co vše jde zvládnout. někdo pojede na kole, druhý pojede vlakem, preleze kopec, nasedne na jiný vlak, prejde dalších 15km…násedne na další vlak…az se nakonec vrátí odkud vyjel. hezký strávený den.

babilon

Já zas nevidím důvod pokládat stále dokola furt stejnou otázku mnohokrát zodpovězenou. Vysvětlí mi to někdo?

Alibaba

Já bych to vysvětlil tím, že ti kdo sem takový dotaz píší nepřečtou ani kousek této diskuze a potřebují se k tomuto tématu nutně vyjádřit.

Martin Votava

Rozumných důvodů pro běžné cestující je plno, třeba když jsem po víkendu na horách, kdy se mi vybily oba kapesní počítače, ve kterých jsem měl pdf s jízdními řády, vystoupil z autobusu v jednom městečku v Jeseníkách, došel na stanoviště náhradní dopravy (daleko od nádraží, kam vlaky zrovna nejezdily) a jediný papírový jízdní řád tam byl vybledlý a smazaný deštěm, že jsem netušil, kdy něco pojede a musel tam prostě skoro 2 hodiny čekat, až něco přijede. Pak třeba neschopnost vyhledávače, který nabídne nejrychlejší spojení, ale ne nejlepší – třeba vím, že bývají zpoždění, tak chci jet o vlak dřív,… Číst vice »

Martin Votava

A jeden konkrétní příklad, který jsem dělal právě teď – potřebuji jet zítra z Plzně do jižních čech, ale zastavit se asi na hodinu v Praze (a mít ještě další možnosti, kdybych to nestihl). Takže musím jet pokud možno co nejpozději z Plzně do Prahy, tam si nechat 1,5 hodiny čas, pak pokračovat rychlíkem do Veselí nad Lužnicí, kde ale není přípoj na Velenice tak bych (pokud to bude reálné) dojel rychlíkem až do Třeboně a tam přestoupil na osobní vlak v opačném směru a jel po stejné trati pár zastávek zpátky. Takovou kombinaci by žádný vyhledávač nenašel. Knižní jízdní… Číst vice »

Ondřej Neuman

Když vidím, kolik je mezi lidmi hlupáků, co neumí používat svůj SmartPhone, který všude s sebou nosí a neustále do něj civí, tak se úspěchu papíroveho JŘ nemohu divit. Hlupák na zastávce hledí do mobilu, ale po příjezdu autobusu se stejně optá řidiče, kdy jede ten autobus do Karviné, načež mu řidič odpoví, že to netuší, neboť v Karviné nikdy nebyl… 😀

Krusty55

Papirovej jizdni rad? A to je na dostavnik, nebo na konesprezku :-)))?

Gwann

no, jednou mi zachránil…pozadí.
kdyz se vám vybije telefon…někde na kopci…tak se vlak jinak fakt blbě hledá…
ano, není to nejpraktičtější, myslím, že byly i krajské, což bylo fajn…ale i celostátní pomuze

LiborV

Powerbanka je pro podobný případ univerzálnější a skladnější řešení 😉.

Gwann

ano, a data co došla, nahradí co? (to se mi už taky podařilo…)

obě varianty nejsou úplně časté…ale stát se to může. navic se v tom fakt lépe hledá než na idosu/cd

Mufiklo

Data co došla nahradí neomezená data

Rozšíření S welcome

Nebo dokup dat, naprostá většina operátorů umožní přístup na stránky operátora i bez dát, právě kvůli jejich dokoupení. Ale nemyslím, že u pána, co si s sebou ven tahá knižní jízdní řád, lže čekat racionální řešení.

Rozšíření S welcome

Když se vám vybije telefon, tak u sebe nosíte pro jistotu tlustou bichli v podobě knižního jizdniho řádu? A jinak jste zdrav?

Lech Malý

Zajímavé, že od dob koněspřežky a dostavníku je procento lidí v populaci, kteří to umějí používat, zhruba konstantní. To až nástup vyhledávačů nasadil křídla těm, kteří to neumějí.
Trošku mi to připomíná nástup kalkulaček na základní školy, učitelé matematiky na středních školách by mohli vyprávět.

Jiří Kocurek

Si představte, že na zastávkách jsou ty jízdní řády vylepené. Přece si to každů může přečíst v mobilu. Ale musí použití ten jediný správný mobil a jediný správný vyhledávač spojení, jinak nesmí do vlaku!!!

Gwann

ani na záchod.

Ondřej Neuman

Souhlasím, těch dissliků si nevšímej, chodí tady samí primitivové… Jen socka s exekucemi není schopná si to dnes najít online – vlastně sorry, ono tou socky vlastně už dnes jezdí jen socky s exekucemi, neboť každý normální si při dnešních JŘ koupil, pokud nemá love, fabku za 15 papírů a je svobodným občanem…

Gwann

ano, chodí sem i mnozí primitivové, např. jistý Ondřej Neuman, jak jste ostatně svým hodnotným příspěvkem předvedl.

Miroslav Zikmund

Přiznejte, že jste odpůrcem kursbuchu protože v něm neumíte hledat ….

Rozšíření S welcome

A vy to umite, jo?

Miroslav Zikmund

Pragomodel Praha – Klimentská, včera 15.00 dostatek …

Martin Liška

Díky za tip, snad vydrží ještě do pondělka 😉

Martin Liška

Tak ještě dnes hodinu před zavíračkou jich pár měli.

David

Zaráží mě jedna věc. Když ho vydávali ČD, poté SŽDC, stával max 100 kč a prý o něj nebyl zájem (info jedna paní povídala 🙂 ), proto prodej ukončili, a teď stojí 150 (250 online) kč a lidé ho kupují po několika kusech. Tak teď nevím, kde je vlastně v tom začarovaný pes. Přeci se lidé najednou nezměnili (spíše naopak) a nepřešli zpět k papíru? Nebo co to způsobilo? Určitě není v této republice tolik sběratelů, abych se jich tolik prodalo 🙂

Szymon

Sberatele jsou i mimo CR, treba v Polsku ;ł

Kandelábr

To bude dáno počtem nákladu

Jiří Kocurek

Zato je v ČR dost starších lidí, kteří s počítačem neumí, chytrý mobil nemají a ten jízdní řád funguje i bez elektriky.

Miroslav Zikmund

Když se člověk potřebuje na něco jen tak orientačně podívat (například ohledně toho co se píše na tomto webu / jiném webu), je to jednodušší v knižní podobě a pak se zabývat tím, co je v elektronické podobě …

Jiří Kocurek

Spíš narážím na to, že pokud je pro důchodce 500 Kč za roční lístek na MHD příliš moc peněz, tak je chucpe mu přikazovat měsíčně za internet 300 Kč, aby si našel spojení tím správným způsobem.

Ondřej

Pane Kocurku, většina dnešních starších lidí už vyrostla v technicky vyspělém světě a s počítačem si poradí…dnešnímu sedmdesátníkovi bylo v roce 1990 39 let. naopak těch, kteří technologie nezvládají, je méně a méně. Do důchodu už míří druhá generace ajťáků…čímž neobhajuji bezduché rušení fungujících mechanických věcí. Ale představa klasické stařenky poslouchající dechovku už je dnes skoro mimo mísu…dnešní důchodci vyrostli na Beatles a Rolling Stones. Osmdesátileté dámy v pražské MHD hrají na mobilu Angry Birds. Můj nedávno zesnulý pětadevádesátiletý příbuzný z Brna posílal svým přátelům projektovou dokumentaci ke svým vizionářským nápadům ve vlastnoručně vyrobeném PDF.

Miroslav Zikmund

SŽDC ho komerčně nevydávala, vydávala ho pouze v „úplném“ znění pro vlastní potřebu. ČD vydávaly neúplný jízdní řád ČD – na základě infantilního rozhodnutí dutých hlav ve vedení ČD a.s. – z dat poskytnutých SŽDC se „manufakturním“ způsobem (na to peníze byly) z databáze vykynožily vlaky jiných dopravců (žlutý, černý a další …) MD to samozřejmě nevadilo – já bych jako ministr za takovou prasárnu s okamžitou platností odvolal / nechal odvolat generálního ředitele …. Takže o takovouto – NEÚPLNOU – zmršeninu samozřejmě veřejnost zájem moc neměla … Člověk si musel neúplné stránky stáhnout z webu SŽDC … a vložit… Číst vice »

Roman Svačina

ČD vyškrtli soukromníky… No a u RJ nebo LE jsem v jízdním řádu vlaky ČD nikdy neviděl.

Lech Malý

Špatně jste se koukal, RJ v přípojových řádcích informace jiných dopravců celkem běžně uváděl, čili uváděl informaci, o které se mohl domnívat, že by ji čtenáři jeho JŘ ocenili. Tudíž správné máte nadávat, že ani RJ ani LE se nepokusili vydat celosíťový JŘ. Toto činily ČD, kterým byli ale uživatelé jejich produktu u zadele.

Jiří Kocurek

Přemýšlím, jestli RJ vydával celosíťový knižní jízdní řád.
Zemkovo ČSAD ano, ale jen v jejich „honitbě“…

Szymek

SZDC vydavala jizdni rad do roku 2015 (edice 2014/15 s platnosti 14.12.2014-12.12.2015) a vlaky soukromych dopravcu byly v tabulkach.

Szymek

Myslim na komercni jizdni rad ktery byl v prodeji na nadrazich nikoli na sluzebni.

Jiří

Pamatuji pár vydání, kde soukromníci v obálce ČD byli. Mazat je začali až později (pár let před koncem).

Rozšíření S welcome

Vyhazování ředitele kvůli něčemu tak okrajovemu jako jízdní řád. 😀 To vysvětluje, proč vám nikdo nikdy nedal šanci se ministrem stát. 🙂

Pavel Q

Jo, kupoval jsem v Pontu a paní se skoro divila, že chci jen jeden. 🙂

Rozšíření S welcome

Kupuji to duchodci, kterým to asi vyhovuje více, a pak železniční nadšenci, kteří se snaží jezdit za každou cenu vlakem a podepisují různé lokalkove petice. Pro zbytek populace je to samozřejmě uplne k ničemu, protože pokud kloudnou cestu nenajde vyhledávač v mobilu nebo počítači, jednoduše se použije auto, autobus nebo se jede jinam. Mít doma knižní jízdní řád dneska nikoho, kdo nežije vlakama a je mu pod 60, v nejmenším nenápadně. Možná to kupuji ještě skautské oddíly, ale tím to končí.

Vašek

V Pontu na Masardě bez problému. Díky za něj.

Jindřich

Takže změna: Na třetí pokus dnes dopoledne v Olomouci už zakoupen! Ale taky prý lidi brali po třech čtyřech kusech. Zvláštní, že z dříve běžného „zboží“ se stala taková vzácnost…

Jiří Kocurek

Protože to kupují pro příbuzné, známé, sousedy. A když už proto musí až do Olomouce, tak jich vezme víc, aby tam nemusel každý jednotlivě.

Miroslav Zikmund

Patříte zjevně mezi „později“ narozené … takže nepamatujete shánění kursbuchu v době (ne)reálného socialismu … V rozporu se zdravým rozumem se kursbuch neprodával ve stanicích …. Nejblíže železnici měla prodejna NADASu v Hybernské 5. Jinak se kursbuchy prodávaly jen v prodejnách KNIHA jako běžná knižní publikace …. Tzv. „knižní čtvrtek“ v týdnu „změny JŘ“ (obvykle sobota / neděle nejbližší prvnímu červnu) ovšem téměř pravidelně nestíhal výrobce / dopravce, takže JŘ se dostaly na pult až další čtrvrtek – pátý den platnosti JŘ …. Zaměstnanci ČSD (pokladny, vlakové čety) samozřejmě jízdní řády měli včas – no včas, tak ve čtvrtek, pátek… Číst vice »

Jindřich

Nó, později narozený… To je relativní. Je mi 70 :–) Takže si vzpomínám, že za reálného socialismu sice mnohé zboží chybělo, ale nevzpomínám, že by třeba na olomouckém hlavním nádraží JŘ nebyl. Jízdní řády byly poměrně drahé už několik let, a to už i ty, v nichž byly JENOM vlaky Českých drah. Proto jsem uvítal předloni ten i s černými, žlutými a jinak barevnými vlaky. Loni se mi JŘ nepodařilo sehnat vůbec (ani když jsem si dal inzerát – to zase někteří chtěli majlant). Letos, jak už jsem psal, až po třetí návštěvě Pontu.

Pavel Q

Poměrně drahé? Jiná kniha o stejném rozsahu je několikanásobně dražší.

Gwann

praha hlavní prave koupeno. zazněl i dotaz…jen jeden? 🙂

jinak v Brně to není v Pont marketu ale novem minitu. zda pořád mají, nevím, byl jsem po ránu tak zmatený, že mi to došlo až těsně před odjezdem vlaku…

Domis

V Brně jich dnes ráno měli ještě dost.

Aleš

Knižní jízdní řád je vytištěn z webových PDF podkladů Správy železnic nebo je nějak upraven? Jde mi o to, že třeba na trati 250 jsou uvedeny maximálně rychlíky, ale ne EC a žluté vlaky. V přehledu vybraných dálkových spojů jsou pak EC ČD. Pokud je to jízdní řád Správy železnic, měly by IMHO v něm být všechny vlaky osobní dopravy a ne jen vybrané.

Aleš

Beru zpět, koukám, že je tam v tomto případě trať 002, kde je veškerá dálková doprava mezi Prahou a Brnem všech dopravců. Ale stejně mi přijde nepřehledné, že není zakomponovaná do trati 250, jako tomu bylo v (dávnější) minulosti.

Alibaba

Takto se o upravuje asi už 5 let. Viz třeba i trať 010.

Miroslav Zikmund

To je „nás“ množina ….
Oficiální zdůvodnění – změna grafického uspořádání tabulek – aby se tabulka vešla na jednu tiskovou stranu …

Má to svoji logiku … nicméně …

Szymek

Dnes kolem 17:00
Ostrava hl.n. vyprodano
Ostrava Svinov pry posledni kusy

Zdeněk

Dnes dopoledne v Táboře vyprodáno.

CHODECzJIHU

Nezoufejte,
minulý rok měli v Táboře vyprodáno a za pár dní jízdní neřád bylopět v prodeji.

Martin Liška

V Plzni mi v pátek řekli, že bude až dnes. Tak snad budu mít štěstí.

Martin Liška

Hm, tak nic, už vyprodané…

Milan

V Plzni na ně stála fronta už před šestou ráno.

Bram

V Pontu na pražském hlavním nádraží jsem včera okolo půl šesté zakoupil jeden kus. Mám za to, že jich tam mají stále dostatek.

Martin Votava

V Plzni mi v pátek řekli, že bude v pondělí a v pondělí že už nejsou. 🙁 Doufám, že je ještě dodají, ale odpověď od provozovatele moc přesvědčivě nezněla. Toto není dobrý přístup k distribuci tak důležité věci, měl by se vybrat spolehlivější prodejce.

Jindřich

V Olomouci zatím v neděli nic a dnes totéž. A objednávky neberou. Alespoň ode mne ne…

lsp

„Léta, snad z úcty k tradici, kupuji celou krabici.“

Vašek

Pak se má na mně dostat! Bane. už ho mám.

Zapa

I s balícím papírem? 😉

Gargy

Dnes koupen v Přerově a mněli jich tam dost.

HonzaEM

Ještě že si kupuju 2. Asi před měsícem jsem v Mělníku Mlazicích natáčel přejezdy a položil jsem si ho někam na releovou skříň a zapomněl tam. Takže jsem si v práci vzal novej a ten zbytek grafikonu musím dojet s ním, jen škoda, že se mi opotřebuje. Jestlipak ho tam někdo našel. Stejně ale musel být pěkně rozmočený.

AFO

A v prosinci už značně neaktuální 🙂

Kajman

Zakoupeno v Táboře, už skoro nebyly.

Aaabbb

Díky redakci za tento počin. Škoda, že to nedělá sama Správa železnic, podobně jako například na Slovensku to dělají ŽSR. Mohla by si na tom trochu vylepšit svoji reputaci a třeba propagovat některé své stavby a projekty. Když stejně jízdní řád vydává pro své zaměstnance, stačilo by zajistit distribuci, například domluvou s některým dopravcem, ve vlastním infocentru či v prodejní sítí typu Pont nebo Relay.

Miroslav Zikmund

Já mám stejný názor … když si SŽ nechá vyrobit X počet ve vlastní obálce, tak by mohla nechat jet rotačku trochu déle, v jiném obaly vyprodukovat Y počet dalších kusů, nechat prodat (pokladny ČD jsou fuj, protože ČD „nemohou“ prodávat JŘ s daty konkurence) a takto dosažený zisk by pokryl náklady na výrobu služebních ….
A šlo by to bez sponzorů …
Přirozený rozum NECHÁPE ….

Krušnohorec

V UnL jsou již dvě třetiny JŘ prodány.

HonzaEM

Byl jsem tam hned v pátek, tentokrát jsem to chytil, loni jsem musel do Prahy a předloni to sehnala máma v Brně.

Jirka P.

Také jsem tam byl v pátek. A evidentně jsem paní překvapil, když jsem chtěl jen jeden…

HonzaEM

Já 3, protože většinou chce ode mě i někdo další, loni jsem v Praze kupoval 4.

Tomáš

Děkuji všem, kteří se v této věci angažovali.
Mám tak kompletní sbírku tištěných JŘ od roku 1988 až dodnes.
Už ji pomalu předávám synovi, který si v tom listuje, zkoumá změny.
I když si plánuje výlety přes Můj vlak, nebo Idos.
Prostě a jasně, kdo je praštěný kolejnicí tak to pochopí.

HonzaEM

Taky si některý nechávám, aby se daly porovnat různý provozy.

Axel

Goooood …. One more time !!!

xyz

V Brně hl. n. v 10:15 h ještě nebyl, zato v 15:45 h již ano.

Děkuji i za letošní vydání jízdního řádu.

Tomariero

Zakoupeno kolem 11h v Pontu na hlavním v Praze.

Dog

Skoro bych se i vsadil, že v minulém článku byla uvedena cena s poštovným 199,- Kč. Teď koukám je to už 249,- ?

Jan Sůra

V minulém článku byla uvedena nesprávně.

Jan Šindelář

Ano, sázku byste vyhrál. Popletl jsem to. 199 je bez dopravy.

Přelepkář

Ani letos se jízdnímu řádu nevyhnulo pár změn za tisku, ač byly obtížně dohledatelné (snad bude o změnách v průběhu platnosti informováno). Přelepky najdete jako vždy na http://prelepky.wz.cz

Jan Šindelář

Na Vaše stránky odkazujeme i přímo z Knižního jízdního řádu. Díky za ně.

Přelepkář

Děkuji mnohokrát za důvěru, stejně jako jsem vám poděkoval přímo na stránkách.

KPL

Jsou tam také informace o mezinárodních spojích a řazení kurzových vozů ??

Lemmy

Ano, na růžových, žlutých a zelených stránkách vpředu.

Alibaba

informace o mezinárodních spojích jsou v rozsahu příjezdů a odjezdů navazujících přeshraničních tratích.
Kurzové vozy https://www.spravazeleznic.cz/documents/50004227/142521810/dalkova_doprava.pdf/caefd048-8608-4377-b0a6-c9a9b2892e8d nevím, v minulém JŘ nebyly.

babilon

Čím si Poláci zasloužili, že vlaky do Polska mají svoji traťovou tabulku a jsou podrobně rozepsány až někam do Berlína, zatímco u vlaků do Rakouska stálo za to zveřejnit pouze Vídeň?

Alibaba

Asi to, že jiné vlaky v Polsku nejezdí 🙂 , kdežto v Rakousku je takt.
Ale upřímně nevím, asi záleží hodně na tom kdo to na SŽ dělá. Mě osobně chybí zpracování dálkové dopravy podle starších vzorů JŘ, ale asi to bylo spousty ruční práce.

VIZEK2442

Taky jsou zde: https://www.spravazeleznic.cz/cestujici/jizdni-rad Přehled vybraných vlaků dálkové dopravy

Mychal

Díky za realizaci! Už si v něm listuji a plánuju výlety na léto! 🙂

Lemmy

Jeďte na Dobříš, tam maj pěknej zámek…

Mychal

Děkuji za tip, ale nepojedu. A nepojedu ani do Brd, kde moje túry začínaly v Rožmitále. Spíš vyrazím na severozápad. Do Vejprt, na Moldavu a na Kozinu.

Lemmy

Dobrej nápad – do Rožmitálu se teď už nedostanete, kolem je ostnatý drát a hlídaj to tam paragáni.

Jan

Na léto budete potřebovat ještě hodně přelepek. Tak hlavně nezapomeňte aktualizovat než někam vyjedete!

Mychal

Díky, určitě, ale jak už zaznělo v minulé diskusi, knižní jízdní řád nepoužívám ani já moc k vyhledávání přesného spojení v terénu, ale spíš k tomu plánování. Jaké jsou možnosti, jaké jsou intervaly, kdy být cca nejpozději na nádraží, kde se můžeme zdržet déle, kde všude se dá přestoupit a tak dále a tak dále 🙂

Lemmy

Doufám, že používáte i papírové mapy KČT, protože jinak je to half the fun!

Mychal

Tak to vás bohužel zklamu 🙁 Mapy.cz 😀 Ale možná nebude od věci přibalit i papírovou. Obzvláště v pohraničí se hodí 😀

Lemmy

V pohraničí i mimo něj se hodí stažení offline map do mapy.cz…

Martin

Papírové mapy KČT jsou pro modernisty, my tady v Jizerkách spíše chodíme podle starého dobrého Matouschka na plátně.

Kuzma

Samozřejmě, bez kvalitní papírové mapy KČT vůbec nevycházím z obydlí….😉

Gwann

vojenské speciálky byly lepší. jen si na ně musel dopředu podle jiné mapy člověk nakreslit fixem nebo pastelkou turistické značky.

HonzaEM

Ani já ne, buď si vytisknu screenshot z Mapy.cz, nebo si to nakreslím na papír, podle Mapy.cz.