Katarské Dreamlinery zpátky na Ruzyni, vrací se na pravidelnou linku z Dauhá

Boeing 787 Dreamliner společnosti Qatar Airways v Praze. Foto: Michael HolečekBoeing 787 Dreamliner společnosti Qatar Airways v Praze. Foto: Michael Holeček

Boeingy 787 Qatar Airways budou do Prahy opět létat každý den.

15 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Mick

Letěl jsem vloni 10x na trase PRG-DOH-PRG a a vždy ty A320 byly vyprodané
Ted poprvé s 788 a taky vyprodané. Paní na check-in tvrdila, že je to vyprodané každý den.

Pavel

Budu daleko od pravdy, když si tipnu, že v Dauhá bude připraven, samozřejmě úplnou shodou náhod, přestup na linku do Ruska?

Aleš

S tím bych nesouhlasil a věřte že to jsou úplně jiné destinace do jakých transferují cestující z návazných letů.

Air Traveller

Tak vzhledem k tomu, že Qatar je síťový dopravce, je vcelku přirozené, že lety se do hubu slétají cca ve stejném čase, aby pak zase všechny lety ve stejném čase odletěly.

Jenže vás zklamu – obě dvě linky, jak ranní, tak večerní, přiletáají mnoho, mnoho, mnoho hodin před odletem linky do Moskvy.

Takže nejen, že jste daleko od pravdy, ale také ukazujete, že nejspíše rád věříte na konspirace a nebo si je rovnou rád vymýšlíte.

Příště možná uděláte líp, když se do leťáku rovnou sám podíváte.

Apex

Bohužel, kdo má potřebu se do Ruska dostat, tak určitě nemusí cestovat takto zdlouhavým způsobem, když se dá letět třeba přes BEG, IST, TBS, TLV…

VíKo

Paráda… Ještě A380 Emirates.

Taras

Snad někdy…

Walker

Me by se tedy vice libilo, kdyby se vratili dalsi aerolinky s WB letadly. Jako treba 3U, AC, AA, UA, HU, MU, atd. A klidne i nejake dalsi nove aerolinky. EK uz leta s WB letadlem, tak at se pridaji dalsi 🙂

VíKo

Tak to je jasný. Ale článek je upgrade letadla na stávající lince. Proto píšu o A380 u Emirates. Rozšíření obecně bych fakt uvítal taky. Zejména kvůli Karibiku s přestupem v CAN, nebo USA.

Průvodce původní Aleš

Není lepší do Karibiku přestupovat v EU než v Severní Americe?

VíKo

Pokud to využijete k zastávce ve městě prestupu, pak ne. Stop overy mám rád. 😉

David

EK380 jen tak nebude …

Ales

A vime duvod? Minuly rok dvakrat let s EK do posledniho mista vyprodany. Urcite by se letadlo zaplnilo,letenky se drzi cenove vys nez z ostatnich mest jako Mnichov a Viden…

Air Traveller

Tak v první řadě počet letadel je konečný. A dokud budou existovat destinace, kde ho prodaj za víc, bude lítat tam.

Rozdíl v kapacitě mezi 777 a 380 bude nějakých 130 – 150 sedaček. Víte jistě, že i když se zjevně občas vyprodá 777, že se vyprodá i letadlo s o víc jak 130 sedačkami více?

Ty ceny mezi Mnichovem , Vídní a Prahou se v podstatě neliší.

Mnichov (týdenní póbyt) je sice nejlevnější, začíná na 14,8 tisíci, Vídeň na 15,6 a Praha je pak lehce mezi nimi s 15,5 tisíci.

VíKo

Podle mě nikdo moc nečekal ano ten dreamliner. Pořád doufám. 🙂