Silnice Stavebnictví

Kamiony se vrátí na hlavní tah do Rakouska, přestanou jezdit přes Krumlov

Jihočeské Netřebice navštívil nedávno premiér a sliboval D3 k hranicím v roce 2024. Pramen: Twitter Andreje Babiše
Jihočeské Netřebice navštívil nedávno premiér a sliboval D3 k hranicím v roce 2024. Pramen: Twitter Andreje Babiše
Omezení na I/3 ale prozatím nezmizí zcela. U Velešína bude provoz veden kyvadlově jedním pruhem celé léto.

Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) ukončí v pátek kolem poledne hlavní část opravy silnice I/3 u Velešína. Celková délka opravovaného úseku na hlavním tahu do Rakouska byla 3,1 kilometru. Uvedl to dnes mluvčí ŘSD Adam Koloušek.

Oddechnou si přitom především řidiči, kteří využívají silnici I/39 na Český Krumlov. S ukončením stavebních prací na I/3 totiž skončí i uzavírka silnice, která se týkala nákladních automobilů nad 6 tun. Jejich řidiči byli nuceni využívat objízdnou trasu právě přes Český Krumlov, kde se tvořily kolony.

Omezení na I/3 ale prozatím nezmizí zcela. I nadále na silnici probíhají stavební úpravy na křižovatce na severním okraji Velešína. Křižovatka na příjezdu do města prochází kompletní rekonstrukcí, dočká se mimo jiné nového odbočovacího pruhu. Na místě zůstane zhruba 500 metrů dlouhý úsek, který bude průjezdný jen jedním pruhem kyvadlově. Doprava zde bude řízena semafory, což potrvá celé léto.

Během dosavadních stavebních úprav proběhla oprava komunikace od křižovatky silnice I/3 a II/155 v Holkově až po čerpací stanici Benzina směrem na Dolní Dvořiště. Během prací byl především vyměněn povrch silnice.

Na silnici I/3 byl několik měsíců omezený povoz i loni, a to u Netřebic na Českokrumlovsku. Několikrát byl krátkodobě zavřený železniční most. Kvůli intenzivnímu provozu se tam loni v květnu a červnu dvakrát utrhl kus svahu.

Odebírat
Upozornit na
guest
5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
medvěd

Už to s tím odkláněním přeháníte. Doufám, že ŘSD přispěje na dolámané okresní silničky !

Frantisek

A což teprve na zrychlení a zkapacitnění železnic…

Jiří Kocurek

A nemělo by na železnice přispívat i ČEPRO, jakožto správce dálkové potrubní dopravy? A co ČEPS a CESNET?

Pája

Taky. A fest 😉

Karl vB.

Františku, to už je skoro diagnóza. Zkuste si prosím rozklíčovat zkratku ŘSD.
Nápověda: Ředitelství státních drah to není…