Plán na přestupování u Orlíku padl, RegioFoxy zamíří do Velenic
Rychlost na starém mostě přes Orlík byla omezena na 20 km/h. Autor: Zdopravy.cz/Jan Šindelář
SŽ po několika sériích zkušebního provozu vydala povolení k pravidelnému provozu jednotek RegioPanter na trati Rybník – Lipno.
Nevím, co posledni roky jezdilo na Lipence, zda patra bez stahovací oken nebo něco s nimi, ale nasazení zcela neotviratelnych Panteru je zde škoda. Toto je primarne turističná trať. No aspoň že kolem Orlíku ještě letos otvíračky přežijí.
210+BDs+patro (nevzpomenu si co je v Č.B. a hledět se mi nechce) a mimo sezónu většinou 814
Doposud, k času 18:00 (9.12.), z celkového počtu 70 komentářů náleží respondentovi vyjímečné obsahové úrovně „Ech“ jen 23 příspěvků, což je pouhých ca. 30 procent z celkového počtu.
V kolika případech byl obsah těchto 23 příspěvků pouze recyklován, mně z důvodu zachování osobní duševní hygieny už nebavilo posuzovat, stejně jako počítat to, o kolik by bylo ostatních příspěvků (reakcí na ně) méně, pokud by pan „Ech“ své excentrické náhledy na věc nepresentoval opakovaně.
Dá se ale konstatovat, že z hlediska počtu kliknutí u kmenového článku je to ale hotové požehnání.
Vy máte přístup do naší analytiky čtenosti nebo jak jste přišel, že počet příspěvků v diskuzi je hotovým požehnáním?
– 1. Pane Sůra, v době, kdy jsem se učil na počítači, se jako záznamové medium používala děrná páska, myš neexistovala vůbec a jako displej fungovala televize, nebo obrovské elektronky s červenými čísly. Z uvedeného tedy plyne, že nemám, jako dnešní „…náctiletí“ disposice (ani ambice) k tomu, abych se nějakým nekalým způsobem dostával do serveru vaší společnosti. Zcela prostě jsem vycházel ze zásady, že více kliknutí u konkrétního textu symbolizuje větší zájem čtenářů, toť vše. – 2. Důvod, proč se jsem se vůbec zabýval primitivní statistikou diskusních příspěvků u tohoto článku, byl následující: U pána s momentálním nickem „Ech“ mohu… Číst vice »
1. Mezi počtem příspěvků v diskuzi a počtem přečtení není přímá úměra.
2. Platí jednoduchá zásada – nekrmit trolla
Rok bez reklam nabízíte za 365 Kč. Kolik by stál rok bez Axela?
Pozoruhodné, že Vám konvenují informačně poněkud úsporné komentáře od ctihodných:
„jeník“
„El barto“
„Milan Sima“
Chápu to tedy tak, že preferujete číst to co zapadá do Vašeho vidění světa, kam nepouští realitu je-li Vám nepříjemná.
Co takový odborářský Obzor, kde je svět ještě „v pořádku“… režijky, parní vlaky, monopoly, 100 miliard dotací/daňových úlev do železnic je „lidské železničářské právo“, ne?
Ano nediskutuji k věci, ale to Vy také ne.
🙂
Ale ti přece reagují na diskutujícího Ech, to je někdo jiný, než o kom píšu já. 😉
Jinými slovy – komentáře těchto duševních gigantů Vám konvenují.
Takže jsem se trefil.
Mýlíte se. Primárním spouštěčem je poznání, že na trati do Č. Velenic nezačnou Jihočeským krajem být objednány kapacitnější vlaky, blížící se kapacitě těch 300 sedačkových, které jsou dotovány na vrub našich důchod a našich dětí. Jediná novinka spočívá ve výměně nízkokapacitní RegioNovy za málokapacitní RegioFox Takovými kapacitními vlaky do Č. Velenic o 300 sedačkách by byly vlaky typu 854+vagony z Královehradeckého kraje. Čili Jihočeský kraj tímto svým krokem potvrzuje: a) kapacita 300 sedaček do Č. Velenic je z pohledu kraje 3x přemrštěná. b) samotné 4 páry vlaků, dotovaných Min. dopravy, jsou z pohledu Jihočeského kraje zbytečnými. Ano, chápu, že jde… Číst vice »
Osobně bych navrhl, že by měl být dvouhodinový takt na Ex Praha-Č.B., dvouhodinový takt na Ex Praha-Linz, dvouhodinový takt na R Praha-Č.B. a dvouhodinový takt na R Praha-Č.Velenice-(Wien FJB). Z toho plyne, že R Praha-Veselí v po hodině a když pojede R11, pojede R do Velenic (Wien FJB), protože už se tam všichni nevejdou.Prozatimně do doby dostavby tratě do Budějovic a zvažované přestavbě Budějovic, ovšem pokud se to neujme.
Když vymyslíte kde na vzít peníze na Vaše skvělé nápady…
Např. to mýtické Babišovo/Okamurovo lithium stále nic nevyneslo státní kase. Spíše někomu jinému https://neovlivni.cz/stamiliony-pro-utajene-poradce-provizi-z-kauzy-lithium-bude-resit-senat/
Ano, také jsem překvapen, kolik lidí předstírá, že nechápe ten problém, že vlak zastavujících každých 9 km má kapacitu přes 300 sedaček, zatímco podobný vlak na téže trase měl 80 sedaček, nyní bude zvýšena kapacita na 115 sedaček. Ten první (předimenzovaný) kupovidu platíme my (a zadlužujeme naše děti a naše důchody). Ten druhý platí kraj. Proč oba vlaky neplatí kraj? Protože by okamžitě škrtl tu nadbytečnou kapacitu? Ale pak mi to došlo, neboť nediskutuji s normálními lidmi, nýbrž se zaujatými. Buďto vlaky mají jako svoji obživu nebo mají jízdenku zdarma do vlaků ČD (režijku), že vážený pane? A pak se… Číst vice »
Tahni do
Proč věcně diskutovat s lidmi Vaší vyjímečné úrovně?
Nicméně prokážete-li schopnost věcně diskutovat včetně faktů, tak třebas to přehodnotím.
Prozatím Vy, živící se železničářským řemeslem jako lehkoživka, svým projevem zaslouženě patříte do kategorie „LHÁŘ“.
Pro nás ostatní zůstává symbolem nesmylnosti to aktuální nasazení RegioFoxů do Č.Velenic vs. 300sedačkový vlak vesměs na dluh našich důchodů a našich dětí
Ze sociologického pohledu je zajímavé složení diskutujících k tomuto článku. Oč méně smyslu dávají vlaky, zejména regionální, ve spíše řídce zabydlených jižních Čechách, o to exotičtější názory se zde objevují. Ministr zdravotnictví by měl prosadit varování na RegioNovy a RegioFoxy: Dlouhodobý kontakt s izolovaným kmenem železničářů provázaných s lidmi „potrefenými kolejnicí“, může mít dopad na duševní zdraví. Pro nás 99,9% normálních daňových poplatníků je spíše přínosné se dívat jak se propojuje dálková železniční doprava s automobilovou (P+R) a jak ne/funguje ta klíčová dálková železniční jihočeská trať (Plzeň-Č. Budějovice) v kombinaci s dálnicemi D3, D4, D5. Zbytečnostmi typu dálkové vlaky ČB-Jihlava… Číst vice »
Tak jste se vyvztekal a vybrečel, ještě něco? 🙂
Proč věcně diskutovat s lidmi Vaší vyjímečné úrovně?
Nicméně prokážete-li schopnost věcně diskutovat včetně faktů, tak třebas to přehodnotím.
Axeli, hlavně dej bacha ať zase nebloknou ten Tvůj přiblblý kolovrátek. 🙂
Je-mi lhostejné zda-li Vám jako zaměstnanci Skupiny ČD připadá přiblblé konstatování faktu , že nejsou peníze na zbytečné dotace pro firmu ČD a ani pro SŽ = Vy v ČD si holt na sebe začnete vydělávat poctivou prací (tj. žádné nesmysly typu R17 či R11B).
Anebo si najít jinou poctivou práci, zvládnete-li ji po letech pokrouceného návyku na každoroční dotační desítky miliard .
Myslím, že na některé rádoby vševědoucí lidi (myslím tím, eh, „Ech“…), když už bohužel mají také demokratické právo cokoli komentovat, je absolutně zbytečné jakkoli reagovat, protože lze ten čas využít poněkud smysluplněji… A realita je naštěstí taková, že 99% občanů ve skutečnosti řeší mnoho pro jejich vlastní život důležitější věci než pitomosti jako tento člověk trpící nějakou frustrací na některé drážní společnosti které ovlivňují běžným občanům životy minimálně… Takže je spíš nutné prokázat schopnost takové jedince ignorovat… 😑 Bohužel stinná stránka demokracie je že mají všichni stejná práva bez rozdílu velikosti IQ…
Jsme na webu o dopravě. O silniční, letecké či námořní mám minimální povědomost. Za to vlakem jezdívám desítky let.
Diskutoval jsem k tomuto článku o věci k tématu, že na dluh našich dětí a našich důchodů se zadlužuje kvůli víceméně zbytečným 5 vagonovým, 300 sedačkovým vlakům do Č. Velenic, když tím směrem je to s bídou na nízkokapacitní vlak, jak aktuálně potvrdil Jihočeský kraj, když zaplatil RegioFox tím směrem.
Ještě by mohli udělat Strakonice – Horažďovice. Kupříkladu v S:28 ze Strakonic v Horazďovicich předměstí v S:50 a v S:53 do Horažďovic (S:56). V L:03 z Horažďovic, L:09 z Horažďovic předměstí a v L:31 ve Strakonicích. No a mají dopravní obslužnost jak fík, byť by to jezdila 810 nebo Regionu Regionova. Co se týká spěšňáků, nebyly by čtyři Regionovy Tria (814.2)? Kapacitně super, jízdní vlastnosti ucházející, pohodlí už je horší oproti 842, která má dvounápravovej podvozek a měchy. Jen by se musela o pár minut natáhnout jízdní doba z Písku do Strakonic. Rozvázání přípojů v Březnici o několik minut je… Číst vice »
Neví někdo proč nemůžou být v Březnici přestupní vazby na rychlíky? Dřív byly alespoň z/do Blatné, teď ani jedním směrem.
Toto vzniklo po předání Švejků Arrivě, přece nebudou navážet lidi konkurenci, tak vymysleli tenhle paskvil. A navíc byly připoje už ze Strakonic. Ve Strakonicích od dnešní R11, v Blatné byl 14 min. pobyt, a v Březnici přípoj na Švejka.
Nebo by stačilo prodloužit Pantery od Plzně, které v Horažďovicích předměstí mají hodinu a půl dlouhý obrat, takže by to s přehledem zvládly i do Strakonic se stávajícím počtem souprav.
Pěkný by to bylo, ale Jikord 🤷♂️
Děkuji za vypíchnutí v nadpise nesmyslných RegioFoxů do Č. Velenic.
Ano, je to signifikantní, že na trať kde nyní bohatě stačí RegioNova pro regionální dopravu (a bude jezdit naddminezovaný RegioFox), tak souběžně (ale z celostátních peněz) jsou dotovány vlaky o 5 vagonech, které zastavují v průměru každých 9 kilometrů. A je očividné, že vzhledem k řídkosti zabydlení na Třeboňsku jsou tyto vlaky velmi velmi citelně naddimenzované. Vždyť autobus by stačil.
Kdy už konečně přestaneme zadlužovat své děti, kvůli vyhazování peníze na očividné nesmysly jako jsou dálkové vlaky do Č. Velenic, které vozí vzduch?
Axeli táhni táhni .. že tě vyhodili z dráhy víme.. bláboly piš dom na WC ty kreaturou.
Na Velenice lidi jezdí.. já tam jel a byla tam Regina zdvojená.
Jaký smysl má 300 sedačkový, skorovšude zastavující, vlak do Č. Velenic?
vizte solo RegioNovu před čínským virem v roce 2019:
https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak.php?zeme=%C4%8CD&kategorie=Os&cislo=8721&nazev=&rok=2019
Jen tak na okraj:
RegioFox je dvojčlánkové vozidlo s kapacitou 115 sedících cestujících, což je něco mezi dvoj a tříčlánkovou RegioNovou.
K této informaci se lehce dostane i školák 1. stupně základní školy, nikoliv však to, co si tady momentálně říká „Ech“ a mele něco o 300 sedačkách…
https://www.cd.cz/nase-vlaky/regionalni-vlak-cd/regiofox/-38758/#kotva
Proč vyvracíte, že stát zbytečně platí 300 sedačkový vlak skoro liduprázdnou krajinou do Č. Velenic… napsal jste: „a mele něco o 300 sedačkách“
Vlak 731 v 13:21 z Veselí n. Lužnicí zastaví v:
Třeboň
Třeboň lázně
Majdalena
Suchdol n.L. zastávka
Č. Velenice
Bude složen z:
1x vagon Aee 140
2x Bmz 226
1x Bdmpee 233
1x B209
Co má společného s dálkovou celostátní dopravou?
Proč si tento zbytečný vlak komplentě neplatí Jihočeský kraj?
Že by proto, že jde o vyhazování peněz a to peněz na státní dluh, tedy na dluh našich dětí = které nemají volební právo?
Pro nevěřící tomáše, ocituji z celostátního Plánu dopravní obsluhy o vlacích do Č. Velenic:
„poměrně nižší celkový potenciál poptávky vedou k situaci, kdy vlaky dálkové dopravy ve své trase částečně nahrazují spojení regionální dopravou,
tj. přizpůsobují svoji zastavovací koncepci tomuto segmentu zastavením vlaků v Majdaleně a v Suchdolu nad Lužnicí zastávce. „
Evidentně nechápete turistický význam oblasti, které tyto vlaky velmi pomohly.
Ten nebo kde je jih . Hajul
Vizte celostátní plán dopravní obsluhy, který potvrzuje mé tvrzení, že není poptávka.
https://www.mdcr.cz/getattachment/Dokumenty/Verejna-doprava/Financni-ucast-statu/Plan-dopravni-obsluhy-uzemi-vlaky-celostatni-dopra/Plan-dopravni-obsluhy-uzemi-vlaky-celostatni-dopravy-2022-2026.pdf.aspx
Nechápu proč z celostátních peněz dotovat vlak do Č. Velenic, když v jiném kraji do okresního města nejsou státní peníze, aby tam jezdil přímý rychlík do krajského města, takže si přímý rychlík z Olomouce do Jeseníku platí Olomoucký kraj, nikoliv Ministerstvo dopravy.
Proč si vzduchovozičské rychlíky do Č. Velenic také neplatí Jihočeský kraj?
VŠICHNI JSME SI ROVNI, NĚKTEŘÍ JSME SI ROVNĚJŠÍ?
Představte si, že už od zítřka začne jezdit denně už druhý pár mezistátních regionálních rychlíků „Silva Nortica“ mezi Vídní a Prahou, právě přes vámi oblíbené České Velenice/ Gmünd NÖ.
To by se z toho jeden opupínkoval, že? 🙂
https://zdopravy.cz/rychlik-silva-nortica-z-prahy-do-vidne-pres-jizni-cechy-bude-jezdit-dvakrat-denne-151393/
Proč věcně diskutovat s lidmi Vaší vyjímečné úrovně?
Nicméně prokáže-li schopnost věcně diskutovat včetně faktů, tak třebas to přehodnotím.
Uvidíme, kdy začnete používat to co nosíte na krku? Až Vám skončí platnost režijní jízdenky ČD?
Táhni hajzle
Vážený pane,
nemám potřebu diskutovat s člověkem, který se nevzmůže na argument. A kvůli svému žvanci (=Vaší obživě) se urážkami NESTOUDNĚ domáháte dalšího přísunu dotací, které jsou neekonomické.
Howgh.
Chces argumenty.. ty lopato ?když máš vagonky a diesel vagonky.. a venkovské vlaky..iq asi pod průměrem.. že tě vyhodili od drah a teď se mstís
Proč věcně diskutovat s lidmi Vaší vyjímečné úrovně?
Nicméně prokáže-li schopnost věcně diskutovat včetně faktů, tak třebas to přehodnotím.
Prozatím patříte zaslouženě do kategorie „LHÁŘ“.
Vážené mystérium mnoha nicků,
čtenáři vašich příspěvků naštěstí nehodnotí vzdělávací instituce, které vám bylo umožněno absolvovat, na základě takové (sice odstrašující, ale nepodstatné) jednotlivosti, jako jsou vaše bizarní názory, které tady s velkou vervou neustále dokola publikujete.
Analogicky k tomu také nikdo z odpovědných za osobní železniční dopravu nebude brát v potaz tyto excentrické výplody ani při rozhodování o umísťování vlaků na síti.
Foxy tam budou dočasně, do zprovoznění nového mostu přes Orlík. Po zadrátování trati 226 tam budou nasazeny Pantery.
Děkuji za obsáhlý, ale bohužel mimoběžný, komentář. Neboť je „TĚSNĚ VEDLE“.
Kritizuji velmi přemrštěnou kapacitu dálkových vlaků na Č. Velenice. Proč z celostátních peněz platit 5 vagonový, víc než 300 sedačkový vlak, který staví v průměru každých 9 kilometrů. A pro který schází poptávka, jak píše celostátní Plán dopravní obsluhy Ministerstva dopravy.
Na trati do Velenic má problém se uživit vlak, neboť je to spíše na autobus.
Proč např. 220 sedačkový rychlík R56 Bojkovice/Bylnice -Brno také neplatí Ministerstvo dopravy?
Proč z Brna na Valašsko musí rychlík platit kraje?
Že stavědla té vyhodili raději
Proč věcně diskutovat s lidmi Vaší vyjímečné úrovně?
Nicméně prokáže-li schopnost věcně diskutovat včetně faktů, tak třebas to přehodnotím.
Prozatím patříte zaslouženě do kategorie „LHÁŘ“.
Další výkřik do tmy od AI generátoru textu jménem Axel/Olcit/vtvt/Ech.
je to blázen
Chcete říct, že celostátní Plán dopravní obsluhy Ministerstva dopravy tvořili Vámi popsaní lidé?
Nejde ve Vašem případě spíše o předsudečnou nenávist, neboť proč se obtěžovat s faktickou diskuzí, když stačí mrknout na nick a dle toho napsat souhlas nebo něco „úderného“, jako to Vaše, že?
Možná by nebylo špatné občas použít to co člověk nosí na krku.
Kritizuji totiž, že celostátní peníze jsou vyhazovány za 300 sedačkový vlak, který staví v průměru každých 9 kilometrů. Zatímco Jihočeskému kraji na té trati stačí 80 sedačková RegioNova.
Proč celostátní peníze nejsou také na rychlíky z Valašska do Brna přes Bystřici p. Hostýnem nebo přes Bojkovice? Evidentně jsou z Valašska tyto několikaset sedačkové Sp dálkové vlaky důležité, když je platí dotčené kraje.
VŠICHNI JSME SI ROVNI, NĚKTEŘÍ JSME SI ROVNĚJŠÍ.
To je zase škvár, ještě že to je jen takové plácnutí do vody od někoho, kdo o tom ví navzdory svému přesvědčení velké kulové, a na kom daná věc absolutně nezáleží a nebude záležet.
Beru to jako nekritické fandovské výkřiky do tmy. Holt „zamilovaným do železnice“ se nemá odporovat. Třeba z toho někdy vyrostou, třeba až skončí režijní jízdenky pro bývalé železničáře, toho času v důchodu.
To už i takový fanoušek do fotbalu R. Krajčo je více racionální. Kdy sice nosí tepláky Baníku, ale na fotbal chodí na Slavii, neboť za vstupné je Krajčovi předveden lepší fotbal a z domu to má blíž do Edenu než na Bazaly. A taky je v Edenu menší riziko napadení nějakým skorobezmozkem podobný leckterému šotoušstvu.
Tak hlavně si kopnout a ještě přibalit spoustu balastu. Text za každou cenu.
Proč věcně diskutovat s lidmi Vaší vyjímečné úrovně?
Nicméně prokáže-li schopnost věcně diskutovat včetně faktů, tak třebas to přehodnotím.
Krajčo co na slabikách vypadal jako bukvice.. ty si taky co axeli.. bukvice
Meleš píčoviny
Proč věcně diskutovat s lidmi Vaší vyjímečné úrovně?
Nicméně prokáže-li schopnost věcně diskutovat včetně faktů, tak třebas to přehodnotím.
Prosím, neurážejte umělou inteligenci.
Ta je, na rozdíl od výše uvedeného, schopna sebereflexe, tedy učit se i na svých vlastních chybách.
Ne vždy, už ji přistihli když lhala i o datumu a nenechala si to vyvrátit.
Já jsem se tady v nedávné minulosti pozastavoval nad třemi tramvajovými kolejemi na obrázku Masarykovy ulice podle umělé inteligence DALL.E. (17.11 2023)
Pan Nose Peak mi vysvětlil, že se IA učí i ze svých chyb.
Byl to můj prozatím jediný kontakt s výsledkem tvořivosti IA, (na rozdíl od výplodů z dílny „Axel“), takže jsem to vzal s nadhledem.
Ono se na první pokus vše nepovede ani přirozené inteligenci – viz aktuálně nechutné tahanice okolo „Pergoly“ před Hlavním nádražím v Praze.
Je to marné, je to marné, je to marné
V tom případě jsme svědky ukázkového případu grafomanie a neustálého chorobného až strojového opakování stále stejných šablon.
Ano, konečně jste se podíval do zrcadla.
Normální lidé totiž do diskuze přispívají svými komentáři za účelem diskuze. Ale třebas to taky někdy zkusíte.
Říká ten pravý 🙂
Ano, také si myslím, že uvedené „příspěvky“ plní jejich autorovi zejména psychoterapeutickou funkci a proto je pro něj kvantita prvořadá.
Takže jsem se trefil. Ovládá Vás „předsudečná nenávist“.
Jinak byste mi nevkládal do úst, co jsem neřekl. Neovláděl diskuzi od tématu. Nezahlcoval diskuzi osobními ataky „ad hominem“.
Když si pročtu Vaše příspěvky, tak ani v jednom jste nedisktuval k věci.
Ale to nevadí, že jste takový jaký jste. Každý nemůže být normální.
A některým se proměnila osobnost asi kvůli dlouhodobému kontaktu s ši-ši-hů lidmi „praštěnými kolejnicí“, kteří v normálním světe nejsou schopni obstát.
Podle sebe soudím tebe, že pane Axel? 🙂
Proč věcně diskutovat s lidmi Vaší vyjímečné úrovně?
Nicméně prokážete-li schopnost věcně diskutovat včetně faktů, tak třebas to přehodnotím.
Tohle je taky vtip à la Felix Holzmann? Nebo jen projev něčeho jiného?
Jakože když je problém zaplnit 80 sedačkový vlak, tak jakpak se daří zaplatit 300 sedačkový, 5 vagonový vlak?
Notabene, když ten 5 vagonový vlak zastavuje každých v průměru 9 kilometru, tak by takový vlak neměl být placen z celostátních peněz, nýbrž z krajských peněz.
Proč mají být přehlíženi obyvatelé okresního města Jeseník, kam stát odmítl platit dálkové vlaky (platí je Olomoucký kraj), zatímco do 3 tisícových Č. Velenic stát dálkové vlaky platí a to ještě ve velmi předimenzované kapacitě?
Kde to jsme? V Kocourkově?
No jo. Ono se vám změní číslování vlaku a je z toho trauma. Přímé vozy do Brna jsou asi málo… Jak k tomu přijdou občané Jeseníku, že sednou na Spěšný vlak, ne rychlíky kraj opravdu nehradí a ten pokračuje jako rychlík do Brna. Hmmm, to je tak hrozné. Člověk nemusí přestupovat… Ale když ono je asi strašně důležité, jestli se to jmenuje rychlík nebo spěšný vlak…
😉
Lžete.
Na vlaky dálkové linky např. R12 platí nejen Ministerstvo dopravy, ale také:
a) JMK viz str. 133
b) OLK viz str. 148
https://www.mdcr.cz/getattachment/Dokumenty/Verejna-doprava/Financni-ucast-statu/Plan-dopravni-obsluhy-uzemi-vlaky-celostatni-dopra/Plan-dopravni-obsluhy-uzemi-vlaky-celostatni-dopravy-2022-2026.pdf.aspx
Proč vlaky linky R17 do Č. Velenic neplatí Jihočeský kraj nebo ještě proč ne pasažéři?
Protože z pohledu JČK je pitomost nejen obrovsky přemrštěná kapacita R17, ale pitomostí je vůbec samotná dotace na R17 skoroliduprázdnou krajinou.
Když mě lhář a demagog osočuje ze lži, je to skoro pocta. Že kraje hradí uznávání svých jízdenek v daných spojích? To je něco jiného než, že spoj objednávají a tudíž platí.
Prostě proč? Protože jste to řekl vy? Argumentace tříletého dítěte?
Napsal jste lež.
Doložil jsem, v čem jste lhal.
Včetně odkazu na oficiální dokument, kde se každý může přesvědčit.
A namísto omluvy přijde Vaše další ničím nedoložená „ad homini“ slovní agrese? No jo, převzal jste okamurismus, že.
Game over.
„Správa železnic po několika sériích zkušebního provozu vydala povolení k pravidelnému provozu jednotek RegioPanter na trati 195 Rybník – Lipno nad Vltavou.“
No sláva. Vyvěste fangle. Akorát že to přišlo o 18 let později než by bylo potřeba.
Budou tam jezdit jenom 650 nebo i 640? A jak se bude řešit zvýšená sezónní frekvence? Zdvojováním souprav?
Teď už jenom zbývá nějak rozumně vymyslet tu spojku, aby odpadla úvrať v Rybníce, a znovu oprášit plány na ŠED z Lipna po levém břehu k Horní Plané.
Budou jezdit jen 650 a zdvojovat se nebude, protože zdvojené se nevejdou k nástupišti.
Ještě lepší než zdvojování by bylo v sezónní špičce zahuštění taktu. Ale to asi není reálné…
Jak píšu výše – po hodině se tam už (v sezóně) jezdí…
Zdvojení se udělalo dvojnásobným množstvím vlaků…
Vymyslet tu spojku u Rybníka fakt není těžké, ale na tu se stamiliony těžko najdou. Přitom osobáky z ČB by bylo mnohem lepší vést standardně do dvoutisícového Vyššího Brodu než do pětisethlavého Horního Dvořiště, kde je nádraží 2 km za vsí, a stačilo by tam zastavování rychlíků do a z Lince. A oprášit plány na trať z Lipna do Horní Plané? Vy jste asi zdaleka. Na veřejnou dopravu tam v sezóně stačí čtyři páry autobusů. Jezdí se tam totiž buď auty nebo na kole. Bylo by to čisté vyhazování peněz. Jen tunel na Lipně by stál nejméně miliardu, spíše dvě.… Číst vice »
Tak Horní Planá nevím, ale přišlo by mi užitečné, kdyby ten vlak dojel aspoň do Lipna. (Tím narozdíl od nádražáků nemyslím budovu s nápisem lipno někde 2 km od centra.)
„Přitom osobáky z ČB by bylo mnohem lepší vést standardně do dvoutisícového Vyššího Brodu než do pětisethlavého Horního Dvořiště, kde je nádraží 2 km za vsí, a stačilo by tam zastavování rychlíků do a z Lince.“ Ano. „Vy jste asi zdaleka.“ Nicméně v divokých devadesátkách jsem strávil 5 let pracovního života v Loučovicích a nějaké diskuse k věci jsem tam absolvoval; tehdejších argumentů proti ŠED jsem si plně vědom. Tenkrát ale byly na stole i argumenty proti zachování lipenky jako takové, a to i – ne-li především – ze strany některých vysoce postavených drážních osob. „Jezdí se tam totiž buď… Číst vice »
V předchozích letech informovaly ČD o novinkách v krajích na „Regionálních stránkách ČD“.
Pokud na ně kliknete dnes, např. z webové stránky Železničáře:
https://zeleznicar.cd.cz/zeleznicar/-pg89/ ,
tak pouze naskočí „error – Chyba 404“.
Logické by bylo, kdyby ČD:
a) stránku nadále využívaly,
nebo
b) smazaly odkazy na tuto nefunkční stránku na VŠECH svých ostatních webech.
Současný stav, kdy ČD z jiných vlastních webů na vlastní nefunkční stránku stále odkazují, cosi napovídá, a to i přesto, že celkově jsou „elektronické služby“ ČD, ve srovnání s konkurencí, vcelku nadprůměrně hodnoceny.
A nebylo by lepší napsat přímo na ČD? To je stejné, jako když místní volají do celostátního rádia, že na silnici leží pneumatika, místo aby volali MP, PČR, SS nebo ŘSD nebo zastavili a gumu jebli do škarpy.
Za provozování webů ČD je zcela jistě někdo smluvně odpovědný a i honorovaný.
Předpokládám, že aktuálnost stránek a odkazů na nich umístěných, je jedním z bodů pracovní náplně.
Provoz spíše zahušťuje kraj navýšením objednávky než dopravce s nějakými technicky provozními problémy. Stejně tak by koordinátor přeprav měl rozhodovat o přestupech a celkově systému, nikoli dopravce, a to i v návaznosti na MHD či bus
On je mimo Českých Budějovic na jihu Čech nějaký IDS?
Není, zatím předpoklad zavedení začátek roku 2025
Zdroj: https://fb.watch/oPUqQpc-iM/
Možná dodatek, v Táboře funguje uznávání jízdenek
Ano v okolí Tábora, být tam je to o domluvě místních samospráv.
Pane Kubíku, hluboce se mýlíte. V současné době v Jihočeském kraji NEEXISTUJE žádný plnohodnotný krajský IDS. – To co je v CB a okolí provozováno, je pouhá upocená a trapná parodie z dílny bývalého vedení Jikordu, aby tehdy obhájili svojí existenci. – „IDS Táborsko“ začal po vlastní linii (ve druhé největší aglomeraci v kraji) v minulosti řešit to, co dlouhodobě a marně očekával od tehdejšího vedení kraje, kterému byla veřejná doprava vcelku ukradená. Současné vedení kraje má kromě zdravotnictví a sociálních služeb, jako další prioritu dopravu (včetně komunikací). To potvrzují slova hejtmana, který v minulosti prohlásil, že buď přivede Jikord… Číst vice »
Na Táborsko jim stejně přišel PID, mohli se přilepit k němu…
Zrušit IDS Táborsko, hraji si na kraj ve krají!
Parafráze na požadavek zrušení krajů, aby si nehrály a stát ve státě. Protože nejlíp to umí na Nábřeží a v Dlážděné.
Přinejmenších ve Strakonicích, Plzeňský IDS.
To je rozumné řešení, Strakonice jsou místní centrum, takže překryv krajských systémů zde dává smysl.
jediný co se na jihu dá považovat za IDS je jízdenka JIKORD+ za 250Kč, v týdnu 1+1 a sone+ 2+3, platí skoro všude a už se dá koupit i u řidiče/průvodčího… ale když to srovnám třeba s plzeňskou kartou nebo s ústeckou tak je to za 2x tolik
Občas na Jikord plus jezdím a autobusaci to z 90% neznají a vidí to poprvé, ve vlaku bez problémů všichni tři dopravci co na jihu jezdí.