Jihočeši dál zůstávají bez šéfa silnic, z osmi uchazečů žádný neuspěl
Průjezd obcí Strážkovice. Pramen: Jihočeský kraj
Předchozí ředitel jihočeských silničářů Jan Štícha důvody svého odchodu neuvedl
Předchozí ředitel jihočeských silničářů Jan Štícha důvody svého odchodu neuvedl
Požadavků je tolik, že to vlastně ani nemá kdo zhodnotit, protože na to sami hodnotící nemají.
Máte někdo představu, jak je tahle pozice finančně ohodnocena?
Když se na takovou funkci dostane „šikula“, tak je mu jedno, jaký má plat, protože bokem si vydělá daleko víc.
Ty požadavky jsou „manažerské“, tak me zajímá, jestli je možné nabídnout i manažerskou mzdu.
Tak je to veřejný sektor, takže to bude podle platových tříd. Jsem líný to hledat, ale asi by se dalo zjistit, kam spadají vedoucí pracovníci této úrovně.
Osmdesáti procenty dělnické mzdy ve Škodovce. Ale to je jenom můj tip.
Je to samostatná firma i když závislá na veřejných prostředcích a (asi) vlastněná Krajem. Takže tam bude odměna jako všude jinde v podnikání, odhadnu : 120-150.000 za měsíc(?). Navíc když je šikovný, jak píše Kubrt, tak si přivydělá on a jeho kamarádi, mnohem, mnohem víc… Už to tady několikrát bylo.
Stačí se podívat, SUS v JčK je příspěvkovou organizací kraje – takže tabulkový plat – max. 12- 13 platová třída. Na tu zodpovědnost žádná hitparáda a to co píše Pepa z depa to tedy ani náhodou.
Omlouvám se, podle rejstříku máš pravdu. Takže max 60tis i s příplatky. Někde to mají na bázi a.s., nebo s.r.o. a tam se už jinak platí. Ale to b) platí všude a vždy pokud se kamarádi domluví…
Odměna bude kolem 60 000. A to bude nahnáno vysokým příplatkem za vedení. Platová třída odhadem se znalosti odměňování v organizacích krajů 14.
Z toho vyplývá, že šikovnej člověk s manažerskou minulostí se na takovou nabídku vykvajzne.
O tom není pochyb, státní sektor je spíše pro (nikoho urazit).
Nahnáno to bude vysokými prémiemi.
To se nedozvíme. dejte někdo odhad, nemám ponětí, 50 – 100 ?? Spíše by mě zajímalo, jakou má pracovní náplň a ODPOVĚDNOST.