Jedna silnice neprůjezdná, druhá s kyvadlovým provozem. Spojení Liberec – Frýdlant čeká nové omezení

Silnice I/13 v úseku Albrechtice - Dětřichov. Foto: Google Street ViewSilnice I/13 v úseku Albrechtice - Dětřichov. Foto: Google Street View

Ve všední den a částečně o sobotách bude provoz řízen regulovčíky, jinak semafory.

12 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
jirik.e

„Liberecký kraj již v minulosti ukázal, jak dopravu organizovat. Uzavřel most přes Jizeru v Poniklé s tím, že potřebuje postavit nový. Později zjistil, že most není v tak špatném stavu a dopravu na něj vrátil.“ – kdyby jen to, pane Sůro! Letos v létě se úředníci KÚ Libereckého kraje ruku v ruce s úředníky MěÚ Semily a MěÚ Jilemnice rozhodli pro geniální akci: v dubnu uzavřeli II/292 kvůli totální rekonstrukci a dopravu převedli o deset kilometrů jižněji na II/286. Tu pro jistotu po částech uzavřeli od července do prosince kvůli totální rekonstrukci také, takže doprava vymístěna buď na horskou II/289… Číst vice »

Martin Pekárek

Kdybychom byli bohatý stát a měli nějaké peníze (a ne jen dluhy), tak bych se rozčiloval, proč tam už dávno není tunel. Podobné místo (jen více vytížené) je kopec mezi Turnovem a Malou Skálou.

jirik.e

Ještě štěstí, že nebyly sociální sítě před třiceti lety, když se budoval Hřebečský tunel na I/35 – to by bylo řečí o zbytečné stavbě. A to tam jezdí dvojnásobné množství aut než po I/13 na Frýdlant (podle sčítání dopravy z roku 2020 to byl denní průměr 14 056 vozidel Hřebeč vs. 7659 vozidel Albrechtičák).

Jan

Skvělé opatření proti vojenskému vpádu cizích mocností přes Frýdlantský výběžek…

František

Ale co třeba vyhlášení nezávislosti a připojení k Německu
? Na to bychom se jen dívali z kolony čekající na zelenou ..

Martin Pekárek

Friedenland 🙂 se to tuším jmenovalo …
Kdyby byli v Německu, to by se nám hned zlepšila statistika povodní 🙂

martin.janecek

Nepochopím nikdy toto a podobné…

Jiří Kocurek

„Provoz bude omezen vždy na maximálně sto metrech.“

Není až taková hrůza. Naštěstí už není zavřená železnice, aby uzavírkou vedla ještě NAD (zdravíme z Brna, kde mezi Vyškovem jedno léto byla jen 1/2 dálnice, NAD jsem tou zácpou zažil)

praktik

Postatná není samotná délka úseku, ale doba jeho obsazení + vyklízení: když bude délka „volna“ (zelené) 20 – 30 sekund a dalších 90 – 100 sekund „stůj“ (červená) do celkového intervalu cca 2 minuty, tak „potěš Pán Bůh“ …

Jiří Kocurek

Samozřejmě, že délka úseku je podstatná, vždyť podle délky úseku vyjde doba obsazení!
A interval 2 minuty není nic, co by nešlo změnit, zažil jsem i desetiminutový ve dvoukilometrové uzavírce.

praktik

Neemáte ani zdaleka pravdu: mnohem důležitější pro dobu obsazení úseku než jeho délka je charakter komunikace – přehledný přímý úsek v rovině může být při stejné době obsazení mnohem delší než málo přehledný úsek se serpentinami a stoupáním, o jaký zde ve skutečnosti jdee především (například zde: 50.87511N, 15.03343E).