Jediná nabídka. Jak ve Zlíně pořídili nejdražší elektrobusy v zemi

Elektrobus Iveco pro DSZO. Foto: DSZOElektrobus Iveco pro DSZO. Foto: DSZO

Jeden elektrobus vyjde o 39 % dráž, než za kolik je letos kupují v Děčíně. DSZO se pochválila za dosaženou cenu.

Odebírat
Upozornit na
guest
14 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Frantík

Vážně by ty troleje nešly udělat? Možná tak na Mokré je jasné, že by se jezdilo bezdrátově … Rozumím, že by to nemuselo být ekonomicky nejvýhodnější, když trolejbusy taky byly vysoutěženy za docela vysokou cenu.

Ing. Libor Gajdušek

Pan Kocháň…. dlouholetý ředitel DSZO……to prostě umí…je to borec…..😞😞😞

Jan M

Neoficiální tisková zpráva DSZO: „Všeci enem závidíja“

J.K.

To je cena i s údržbou na 15 let?

vlachjan

Ano, jeden se nemůže ubránit dojmu, že v ceně je obsažena i údržba pánů Polácha, Kocháně a celé dozorčí rady drahně dopředu.

karel

hlavně že se pochválily – kolik dostaly do kapsy.

Petr Šimral

Proč zrovna ve Zlíně nepořizují parciální trolejbusy?

Jiří

Pořizují. Ilegálně a bez soutěže

Twix

Ty pořízují také a jdou na to rovněž stylově, nedávno o tom tady byl článek 🙂 Nevím proč sem chtějí elektrobusy, zřejmě je ta linka nedostatečně pokryta trolejemi a není snadné je dostavět, nestudoval jsem to.

Jan M

Některé části zlína mají sklon jak pravá horská dědina, takže asi tam ty troleje pro trajfly nejsou nejlepší.

SYN

I když je to pravda, „baterkáče“ s tím mají problémy stejné nebo spíš ještě větší… Každá minuta strávená na trase pod trolejí (včetně konečných) citelně snižuje nutnou kapacitu/dojezd na akumulátor…

vlachjan

Tento autobus jede pod trolejí jen relativně krátkou řást cesty, cca 2,5 km z 6,5. Pokud bychom chtěli, aby sundával tykadla vždy na stanici, tak jen cca 1,7 km. Nevím, zda-li by se za ni stihl nějak rozumě nabít.
https://mapy.com/cs/zakladni?mereni-vzdalenosti&rm=9oKz2x82-NF0edN61flkZ0DMgV1QNgN16QW1DMg-nebfgXngWFgh06yP1glkSngYUVngZB&x=17.6667254&y=49.2316417&z=16

Frantík

A je otázka, zdali na Podvesné, Benešově nábřeží, Broučkově a Pasecké by se dráty vyplatily.

SYN

Samozřejmě by výrazně klesla nutná kapacita baterie, řádově na polovinu i míň…