Jediná nabídka. Jak ve Zlíně pořídili nejdražší elektrobusy v zemi
Elektrobus Iveco pro DSZO. Foto: DSZO

Jeden elektrobus vyjde o 39 % dráž, než za kolik je letos kupují v Děčíně. DSZO se pochválila za dosaženou cenu.
Jeden elektrobus vyjde o 39 % dráž, než za kolik je letos kupují v Děčíně. DSZO se pochválila za dosaženou cenu.
Vážně by ty troleje nešly udělat? Možná tak na Mokré je jasné, že by se jezdilo bezdrátově … Rozumím, že by to nemuselo být ekonomicky nejvýhodnější, když trolejbusy taky byly vysoutěženy za docela vysokou cenu.
Pan Kocháň…. dlouholetý ředitel DSZO……to prostě umí…je to borec…..😞😞😞
Neoficiální tisková zpráva DSZO: „Všeci enem závidíja“
To je cena i s údržbou na 15 let?
Ano, jeden se nemůže ubránit dojmu, že v ceně je obsažena i údržba pánů Polácha, Kocháně a celé dozorčí rady drahně dopředu.
hlavně že se pochválily – kolik dostaly do kapsy.
Proč zrovna ve Zlíně nepořizují parciální trolejbusy?
Pořizují. Ilegálně a bez soutěže
Ty pořízují také a jdou na to rovněž stylově, nedávno o tom tady byl článek 🙂 Nevím proč sem chtějí elektrobusy, zřejmě je ta linka nedostatečně pokryta trolejemi a není snadné je dostavět, nestudoval jsem to.
Některé části zlína mají sklon jak pravá horská dědina, takže asi tam ty troleje pro trajfly nejsou nejlepší.
I když je to pravda, „baterkáče“ s tím mají problémy stejné nebo spíš ještě větší… Každá minuta strávená na trase pod trolejí (včetně konečných) citelně snižuje nutnou kapacitu/dojezd na akumulátor…
Tento autobus jede pod trolejí jen relativně krátkou řást cesty, cca 2,5 km z 6,5. Pokud bychom chtěli, aby sundával tykadla vždy na stanici, tak jen cca 1,7 km. Nevím, zda-li by se za ni stihl nějak rozumě nabít.
https://mapy.com/cs/zakladni?mereni-vzdalenosti&rm=9oKz2x82-NF0edN61flkZ0DMgV1QNgN16QW1DMg-nebfgXngWFgh06yP1glkSngYUVngZB&x=17.6667254&y=49.2316417&z=16
A je otázka, zdali na Podvesné, Benešově nábřeží, Broučkově a Pasecké by se dráty vyplatily.
Samozřejmě by výrazně klesla nutná kapacita baterie, řádově na polovinu i míň…