Iveco rozšířilo závod ve Vysokém Mýtě, otevřelo nové protypové a testovací centrum
Otevření nového prototypového a testovacího centra Iveco Bus. Foto: Iveco Bus

V centru budou zkoumat všechny druhy pohonů.
V centru budou zkoumat všechny druhy pohonů.
Vždyť podle lumenů, typu Miloše Zemana, jsou to jen montovny, kde houfy nekvalifikovaných troubů šroubují něco dohromady z dovezených dílů. Tak k čemu vývojová a prototypová centra?
Narazil jsem na zajmavý starší článek, ohlížejcí se k privatizaci podniku, kde to prý bylo jendou z podmínek, kterou si vedení závodu při privatizaci kladlo: https://archiv.hn.cz/c1-17756490-prodal-karosy-i-bundeswehru
Prostory pro výrobu a montáž dřevěných dílů? Prosím, jsem laik, ale co je dnes na/v autobusu za dřevěné díly?
Předpokládám že nejen makety, ale také prvky sedadel nebo obložení. Také nezapomínat na sendvičové materiály, které mohou mít skladbu izolace, dřeva a nerezu. Např. Kdyžtak mě opravte.
A co za díly z 3D tiskárny? Je to vývojové a prototypovací centrum, předpokládám, že při testech je třeba vyrábět různé dočasné úchyty, testovat montážní řešení a podobně. K tomu je právě vhodné dřevo a 3D tisk umožňující rychlé a levné prototypování, v sériové výrobě se to pak předpokládám řeší už nějakou průmyslovou výrobou.
Aha, jasné, nedošla mi souvislost s prototypováním, díky 😉
Např podlaha
Nemůžou to být i podlahové překližky? Dodnes je z ní většina ploch podlahy nejen v autobusech, byť samozřejmě nejde o tu obyčejnou z hobbymarketu 🙂