posily_do_teamu

Ivan Trojan dojezdil v reklamách Českých drah, dopravce v novém spotu láká na výhody ComfortJetu

Nová reklama Českých drah. Foto: České dráhyNová reklama Českých drah. Foto: České dráhy

Hlavními hrdiny reklamy se stávají cestující.

Odebírat
Upozornit na
guest
38 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Michal82

Nevíte proč nejde na http://www.cd.cz koupit jizdenka do 1. třídy v Comfortjetu na trase Pha-Plzen? Jde koupit jen druhá. Zkoušel jsem nekolik březnových termínů a nic.

Miroslav

Charakterizoval bych to asi tak, že dobré, vhodné a kvalitní služby si své zákazníky najdou samy. A nekvalitním, resp. nevyhovujícím nepomůže ani sebelepší reklama.
A za sebe bohužel musím napsat, že mně služby železnice vyhovují čím dále tím méně.
Doba, kdy jsem se dobrovolně vzdal dvou dnů volna, abych z Prahy do Istanbulu, kam mně zaměstnavatel byl ochoten zaplatit letenku v business class, jel 46 hodin vlakem s přestupem v Bělehradu, kde byl válečný konflikt cítit na každém kroku, je už opravdu přes třicet roků pryč. Inu, tolik asi ne, ale patnáct určitě.

Michal M

A co mají služby ČD společného s nějakými balkánskými železnicemi? ČD můžou nepřímo ovlivnit úsek tak po Budapešť.

Jenda

Mně se to líbí. Ty spoty s Trojanem mi vždycky navozovaly PTSD z jízd vlakem, při kterých jsem se snažil udělat nějakou práci, nebo si zdřímnout, ale musel jsem sdílet prostor s hlučnou bandou, která si dopravní prostředek spletla s volnočasovou klubovnou.

Verrr2

A nejlepší je, když takové vyfasujete v tichém oddíle… dělají hluk a průvodčím je to jedno…

JiVe

tak jak? líbí + nelíbí –

Martin

Co to jako má být?

libor

anketa!

Twix

Je to celkem jiný styl spotu než předtím, má to takovou jednotnou atmosféru (což je plus, akorát bych řekl že je to až trošku mimo ČD brand), místo vtipných situací se to snaží zdůraznit ty „highlighty“, úkol zněl nejspíš ať do toho dají tu wifi, okna, kola… a písnička proč ne, sice je to ten styl co leze na mozek a v autě přepínám rádio, ale možná právě proto to plní účel, že to leze na mozek. Hodně dobrý nápad je to zahoukání na konci. Jen ten pejsek „pohodlí pro všechny“ se moc nepovedl – musí ležet před tou volnou… Číst vice »

Michal M

Tenhle styl zkoušeli mobilní operátoři, počínaje Oskarem. Je to způsob, jak na sebe upoutat a zvýšit povědomí o značce, ale prodejně je to naprosto k prdu.
Dal by se tomu přiznat drobný retenční efekt u eistujících zákazníků, Ale dělat to přes TV reklamu je poměrně drahé.
Ta nová reklama je standardní nuda, ale aspoň dobře vysvětluje výhody a ukazuje, že vlak je kulturní způsob cestování.

Matěj

Až na opakující se slova písničky „jedu jedu vlakem“ to je dobrá reklama, ale na koloťuka to nemá

richmond

je to věc v kusu, ale za mě teda už jenom ten song je tragédie

Rossec

Byl bych raději, kdyby to složil Ivan Mládek.

Michal M

Ivana Mládka v padesáti napadlo, že místo super muziky bude vymýšlet senilně-oplzlé vtipy a drží ho to bohužel dodnes. Takže kdyby se do reklamy hodil nějaký senilně-oplzlý vtip, tak to jo, to je na Ivana.

Michal

Konečně pan Trojan skončil. Není normální, aby tak skvělý herec dělal reklamu tak neschopné společnosti.

Vojtech Albert

Proč ne? Reklamy to byly (většinou) vkusné. A podle rostoucího počtu cestujících, asi i úspěšné.

Michal

Vkusné možná, ale ukázkovým příkladem složeniny re(klam)a, protože realita je jiná. Navíc, co je u Vás rostoucí počet cestujících? Myslíte těch pár procent více cestujících vykompenzovaných tratěmi, kde se počet cestující nikdy nevrátí do počtu před Covidem?

Nýmand

Prohrávají se výběrka na tratě, vedení jezdí po fotbalech, ale reklamy jedou…

Mates

Štandardný spot tejto doby. Rovnaké motívy prestrihu, sci-fi priehladná technológia počítača, zvukové efekty na jedno kopyto ako v iných reklamách. Absolútne neoriginálne, bez nápadu. Aspoň že profesionálne spracované. Na reklamy s pánmi Vetchým a Trojanom sa to absolútne nechytá. A to hovorím ako 30 ročný človek, žiadny boomer.

Hans N.

Otázka je, kdo je cílovka spotu nebo kampaně? Mnohé Boomry Trojan nebral, v řadě spotů byl na ně příliš ulítlý.

Btw. naskočí Vám na první dobrou nějaká z reklam uvedených pánů? Za sebe říkám, že Vetchého si ani nevybavím a u Trojana? Snad nějakou z posledních. Tím chci říct, že mnou jako klientem kampaně s ambasadory zjevně jen prošly.

Kubrt

Mě ta informace, že pan Vetchý dělal reklamu na ČD, dost překvapila. Ale možná je to jen moje demence, že jsem to zapomněl 🙂

Daniel Jablonecký

Cesta lůžkovým vlakem na Slovensko a jeho radostný výkřik „Raňajky!“ na konci spotu – to byl Ondřej Vetchý.

Kubrt

Vůbec nic pane doktore, totálně vygumováno.

Daniel Jablonecký
Michal M

To je ale hodně slabý.

Stráťa

Na některé „Trojanovi reklamy“ chci zapomenout. ČD se asi řídily tím že negativní reklama je taky reklama ale třeba robot nebo koloťuk určitě image ČD nezlepšily.

Nose Peak

Koloťuk byl super! Ty rukavice na gumě, pecka!

liborvavrik82

Lidé jsou různí. Mě třeba vadil i ten koloťuk. Ty reklamy s panem trojanem jsou plné vlezlého chování. Obtěžování.

liborvavrik82

Jsem boomer. Je mi 42. Vlakem jezdím cca 4x za měsíc. Při připojení k WiFi ve vlaku bylo shlédnutí “ vtipné“ reklamy s panem Trojanem velmi obtěžující. Mám rád ve vlaku klid (a tichý režim) a chování spolucestujících, ve stylu bodrosti a familiérnosti pana Trojana mi velmi vadí.

Michal M

To zlatej Trojan proti minutové upoutávce na nějaké debilní filmy. V jedničce… 🙄

Tonda

Marketing CD = tragedie..
Kdyz vidim ten Instagram tak si tukam na celo

Erik85

Taky si říkám, co se tam stalo. Ještě tak před rokem tam měli super obsah, parádní fotky atd. A teď to spíš vypadá jak osobní profil ušišlané patnáctky, co si myslí kdovíjak je cool.

Dodo

Zaměstnali tu „ušišlanou patnáctku“ na správu sociálních sítí.

Lysimachia

Škoda, ty reklamy patřily k zdaleka těm lepším, na které šlo narazit.

Erik85

Vtipné, jak jsou ve spotu raději vypnutá světla v interiéru. Asi aby nebyl vidět ten přesvětlený „operační sál“, co vám vypálí oči.

Capek

Zrovna ComfortJet je v intenzitě osvětlení pro mě ještě OK.

Nejhorší je Pendlolino ČD. Cestování za tmy je za trest.
Přesvícený interiér. O nějaké světelné pohodě nemůže být řeč.

atom

Všechny český velkoprostory jsou v noci šílený.

Adam

Spot vypadá velmi profesionálně, trochu mi připomíná reklamy Applu na nové mobily 🙂