Jestli se nepletu, tak jediný u nás běžně prodávaný autobus, který splňuje podmínky zadání je ISUZU Novo Citi Life.
Ten se vejde do kategorie, do délky, do počtu sedadel, celkového počtu cestujících, nízkopodlažnosti… Pokud tedy nebudou chtít experimentovat a dovézt něco nestandardního.
Gajda jiste narazi na komedii, kterou ICOM tropi aktualne na Vysocine, kdy osocuje vitezneho dopravce z dumpingu, pricemz sam ICOM je o pouhych 5 haleru/ 1 km drazsi.
Jsem zvědavý s čím budou jezdit.
Jestli se nepletu, tak jediný u nás běžně prodávaný autobus, který splňuje podmínky zadání je ISUZU Novo Citi Life.
Ten se vejde do kategorie, do délky, do počtu sedadel, celkového počtu cestujících, nízkopodlažnosti… Pokud tedy nebudou chtít experimentovat a dovézt něco nestandardního.
Mapa nové MHD zde:
https://www.scribblemaps.com/maps/view/Říčany-MHD/5kuiwjCZq3
Měl by někdo napsat radním, aby to prověřili, tak nízká cena musí být podnákladová
Podle čeho usuzujete, že je cena ICOMu podnákladová? Vy víte za kolik nakupuje ICOM vozy a PHM, účetní služby apod.?
Myslím že je to mem na poslední článek ohledně ICOMu tady na serveru 🙂
Pokud to víte, tak podejte podnět k Městskému úřadu Říčany.
Spíš naopak. Tohle je cena, za kterou jezdí jinde v kraji běžné 13 m autobusy.
Zase záleží na velikosti toho autobusu, když nejvíc se spotřebuje na řidiče?
To ne, podané nabídky jsou velmi podobné, mezi 1. a 2. je rozdíl pod 1 Kč. To by byly pod náklady skoro všichni s to se mi nezdá.
Gajda jiste narazi na komedii, kterou ICOM tropi aktualne na Vysocine, kdy osocuje vitezneho dopravce z dumpingu, pricemz sam ICOM je o pouhych 5 haleru/ 1 km drazsi.