Hostem podcastu bude Jaroslav Křenek ze spolku KHKD. Ptejte se ho na historii i budoucnost klubu

Parní lokomotiva 423.094 v Jilemnici. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.czParní lokomotiva 423.094 v Jilemnici. Foto: Jan Sůra / Zdopravy.cz

Jaroslav Křenek vede KHKD od 90. let.

Odebírat
Upozornit na
guest
5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
ŠotoušJenda

„Němka 555“ (LP 1943) vyrazila na dvoudenní víkendové turné po Hané, skvělá podívaná na velmi hezké ujednocené historické vozy 1 a 2 tř. To je pocta a uznání KHKD.

Hasler

Dobrý den, pane Křenku. Rád bych se zeptal jak to máte v klubu s členstvím? Většinou se říká, že je to problém. Máte dostatek mladých nástupců kteří zajistí i další chod klubu, nebo je to opravdu čím dál tím větší problém sehnat pomocnou ruku? Děkuji.

Hasler

Případně kdy se ten zájem o činnost v takovýchto klubech láme? Když jste jezdili ještě na Kolešovce, průvodčí a strojvedoucí jste měli spíše mladší. Je to jeden z důvodů ústupu vašeho klubu z pořádání jízd a „kooperace“ s ostatními jako to máte v případě Němky, která je zapůjčena do Dolní Lipky?

Rakusak

Proc nemuzeme videt exponaty KHKD jako drive v Luzne u Rakovnika? Dle fotek dnes stoji na vetru a desti?

fabec

Jak to bylo s tehdější provozuschopností 555.0301? Na jedné z akcí jezdila sama po areálu v Lužné, ale na trať se nikdy nedostala.