Hasič problémů s kufry neznámý. Letiště slíbilo zveřejnit jméno krizového manažera, zůstal v utajení

Stanoviště pro samoobslužné odbavení zavazadel. Pramen: Letiště PrahaStanoviště pro samoobslužné odbavení zavazadel. Pramen: Letiště Praha

Nový manažer má řešit strategické plánování v kombinaci s nepravidelností provozu.

Nový krizový manažer ve společnosti Czech Airlines Handling (CSAH) převezme její řízení od srpna. V tiskové zprávě to uvedlo Letiště Praha, pod který handlingová společnost. Manažer má vyřešit problémy, do kterých se firma dostala v posledních dnech kvůli nedostatku personálu. Přes 1600 kufrů neodletělo včas s cestujícími.

O najmutí krizového manažera informovalo Letiště Praha na včerejší tiskové konferenci.  Ještě dopoledne letiště uvedlo, že jméno oznámí odpoledne. K tomu ale nakonec nedošlo. „Letiště Praha bohužel zatím nemůže zveřejnit jméno krizového manažera s ohledem na jeho pracovní závazky vůči stávajícímu zaměstnavateli. Veřejnosti ho představíme v průběhu příštího týdne. Manažer s dlouholetou zkušeností z provozu se nicméně s aktuální situací již intenzivně seznamuje,“ řekla ředitelka komunikace Eva Krejčí.

Letiště Praha povolává kvůli kolapsu se zavazadly krizového manažera. Nedorazilo 1600 kufrů

Jeho hlavním úkolem má být strategické plánování činností společnosti CSAH v kombinaci s nepravidelností provozu.

Zpoždění kolem hodiny

Podle letiště se situace s problémovým odbavením zavazadel na Letišti Václava Havla Praha se stabilizuje. Handlingová společnost Czech Airlines Handling prvními možnými lety poslala už drtivou většinu zavazadel za svými majiteli. „Plánovaný provoz na prodloužený víkend je zajištěný také díky pomoci kolegů z letiště. V dalších týdnech dojde následně k navýšení kapacit díky spolupráci s personálními agenturami,“ uvedlo letiště.

Letiště ve vyjádření uvedlo, že se nadále potýká s přetížením letového provozu a se zpožděním letů. Průměrné zpoždění příletů je kolem jedné hodiny, u odletů je to téměř 50 minut. Letiště Praha proto doporučuje všem cestujícím, kteří se budou potýkat s delším čekáním při vyzvednutí svého zavazadla v Praze, aby vyplnili reklamační formulář na přepážce handlingové společnosti a zavazadlo jim bude během 1 až 3 pracovních dnů doručeno zdarma na uvedenou kontaktní adresu ve formuláři. Pro cestující je i nadále k dispozici speciální telefonická linka 220 11 1444.

Lidé nám nechodí na směny, na osvědčení se čeká i dva měsíce. Proč nemá letiště dost nakladačů

Tagy CSAH Czech Airlines Handling letiště praha prg
27 komentářů