Haag čeká velká obměna tramvají, dorazila první TINA

První tramvaj TINA pro Haag. Foto: Stadler RailPrvní tramvaj TINA pro Haag. Foto: Stadler Rail

Pro Stadler jde o největší zakázku na tento typ tramvaje.

9 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Raquac

Nevím, jak autor přišel na tu opakovanou blbost s Valencií. První dvoje Tiny se vyráběly v Bussnangu (Darmstadt a Bazilej), zbytek komplet Siedlce. Nikdy Valencie.

Milan

To v Liberci budem jezdit šrotem dalších 50 let….

A. Mikulka

Ať se na mne nikdo nezlobí ale proti Aveniu krok zpět.

Kubrt

Proč?

MiNo

Není to krok zpět. Zlobit se nebudu.

LiborV

Tina je oproti Aveniu 100% nízkopodlažní. To umí poze Stadler Tina a Škoda. V čem je podle Vás Tina špatná/ horší?

A. Mikulka

Já mám rád Kurzgelenky. Tina pro Darmstadt ani Škoda pro Mannheim a okolí mě moc nepřesvědčily.

MiNo

Vás přesvědčovat nemusí.

Raquac

Obojí co zmiňujete není 100% nízká podlaha. TINA Haag je – je to krásně prostorné vozidlo bez jediného schodu v salonu.