Nevím, jak autor přišel na tu opakovanou blbost s Valencií. První dvoje Tiny se vyráběly v Bussnangu (Darmstadt a Bazilej), zbytek komplet Siedlce. Nikdy Valencie.
Milan
1 měsíc
To v Liberci budem jezdit šrotem dalších 50 let….
A. Mikulka
1 měsíc
Ať se na mne nikdo nezlobí ale proti Aveniu krok zpět.
Nevím, jak autor přišel na tu opakovanou blbost s Valencií. První dvoje Tiny se vyráběly v Bussnangu (Darmstadt a Bazilej), zbytek komplet Siedlce. Nikdy Valencie.
To v Liberci budem jezdit šrotem dalších 50 let….
Ať se na mne nikdo nezlobí ale proti Aveniu krok zpět.
Proč?
Není to krok zpět. Zlobit se nebudu.
Tina je oproti Aveniu 100% nízkopodlažní. To umí poze Stadler Tina a Škoda. V čem je podle Vás Tina špatná/ horší?
Já mám rád Kurzgelenky. Tina pro Darmstadt ani Škoda pro Mannheim a okolí mě moc nepřesvědčily.
Vás přesvědčovat nemusí.
Obojí co zmiňujete není 100% nízká podlaha. TINA Haag je – je to krásně prostorné vozidlo bez jediného schodu v salonu.