Já nevím, ale těch cca 170 mega…to je za celých 10 let ? Zdá se mi to nějak málo. Pokud nakoupí dvacet autobusů za 7 mega …už jenom toto je 140 mega…a zůstatková hodnota těch autobusů bude zcela minimální…
Gargamel
2 let
Saskarna.Raj socialistů vypadlych u voleb.Prostejov město úředních podvodu a prezentace lži.ANO pokračování téhož.Autobusova malá domu zpřízněných osob.Tak jako ve všem.Ty mě já tobě.Protekce kam oko dohledné.Soudy,policie všichni dělají ze nic nevidí,aby to nemuseli šetřit a řešit.
Modré zábradlí
2 let
Už teď je MHD „optimalizovaná“ tak, mimo špičku přijíždí na nádraží vlak častěji než z něj odjíždí MHD (stylem dvakrát denně odkudkoliv kamkoliv).
Já tomu říkám „shluk náhodných spojů“. Zrovna včera jsem dceři hledal nějaké spojení do kroužku – nakonec šla od příměstského spoje pěšky, a to ve špičku. Protože klasika – z nádru dva busy 14:40 pro proletariát z ranní směny, pak půl hodiny nic…
Však to je skvělý systém, nemusí se přestupovat. A navíc co by vlakový cestujcí přestupoval do autobusu, má přece vlak!
Aneb šotojízda: Cestujcí se přece jezdí povozit, nepotřebují se dostat od někud někam.
FenyAMG
2 let
Kdo studii zpracovává?
Pavel
2 let
Soudruh Hanák, člen KSČ z chaloupky v Drahanech, náměstek ČSAD KNV Brno, posléze privatizátor závodu ČSAD Prostějov, prezident svazu průmyslu a obchodu dostal další kšeftík z ruky.
Ještě je celkem komické, že se nechává titulovat jako prezident. Přičemž FTL není nijak veliká firma. Připadá mi to podobně, jako když jsem jednou spolupracoval s jakousi firmou na pokraji bankrotu, kde pracovalo 5 skoropenzistů a 10 Ukrajinců a šéfoval tomu kluk , který měl na vizitce generální ředitel akciové společnosti.
Frantík
2 let
Bude něco i o MHD v Uherském Hradišti?
robert
2 let
Čekám, že bude stejně tragická a nepoužitelná jako do teď. I v Děčíně jsou na tom líp.
Jak se vůbec vyvíjí počet připravených osob?
Gajda
2 let
Malý plus je, že tam ještě nedorazila móda Dekster a spol. Velký mínus naopak je, že už teď jízdní řády vypadají jako ve městě s polovičním počtem obyvatel. A jestli to ještě „zoptimalizují“ vyženou lidi do aut definitivně. To tomu smogu rozhodně pomůže.
Protože to není obchvat. A už vůbec ne dálniční. A plynová teplárna taky není zcela bezemisní, ale s tím se toho moc udělat nedá, bez tepla by to bylo ještě horší.
Já nevím, ale těch cca 170 mega…to je za celých 10 let ? Zdá se mi to nějak málo. Pokud nakoupí dvacet autobusů za 7 mega …už jenom toto je 140 mega…a zůstatková hodnota těch autobusů bude zcela minimální…
Saskarna.Raj socialistů vypadlych u voleb.Prostejov město úředních podvodu a prezentace lži.ANO pokračování téhož.Autobusova malá domu zpřízněných osob.Tak jako ve všem.Ty mě já tobě.Protekce kam oko dohledné.Soudy,policie všichni dělají ze nic nevidí,aby to nemuseli šetřit a řešit.
Už teď je MHD „optimalizovaná“ tak, mimo špičku přijíždí na nádraží vlak častěji než z něj odjíždí MHD (stylem dvakrát denně odkudkoliv kamkoliv).
Já tomu říkám „shluk náhodných spojů“. Zrovna včera jsem dceři hledal nějaké spojení do kroužku – nakonec šla od příměstského spoje pěšky, a to ve špičku. Protože klasika – z nádru dva busy 14:40 pro proletariát z ranní směny, pak půl hodiny nic…
Však to je skvělý systém, nemusí se přestupovat. A navíc co by vlakový cestujcí přestupoval do autobusu, má přece vlak!
Aneb šotojízda: Cestujcí se přece jezdí povozit, nepotřebují se dostat od někud někam.
Kdo studii zpracovává?
Soudruh Hanák, člen KSČ z chaloupky v Drahanech, náměstek ČSAD KNV Brno, posléze privatizátor závodu ČSAD Prostějov, prezident svazu průmyslu a obchodu dostal další kšeftík z ruky.
Tyhlety kreatury se měly odstřihnout v devadesátkách.
Ještě je celkem komické, že se nechává titulovat jako prezident. Přičemž FTL není nijak veliká firma. Připadá mi to podobně, jako když jsem jednou spolupracoval s jakousi firmou na pokraji bankrotu, kde pracovalo 5 skoropenzistů a 10 Ukrajinců a šéfoval tomu kluk , který měl na vizitce generální ředitel akciové společnosti.
Bude něco i o MHD v Uherském Hradišti?
Čekám, že bude stejně tragická a nepoužitelná jako do teď. I v Děčíně jsou na tom líp.
Jak se vůbec vyvíjí počet připravených osob?
Malý plus je, že tam ještě nedorazila móda Dekster a spol. Velký mínus naopak je, že už teď jízdní řády vypadají jako ve městě s polovičním počtem obyvatel. A jestli to ještě „zoptimalizují“ vyženou lidi do aut definitivně. To tomu smogu rozhodně pomůže.
FTL – First Transport Lines.
Škoda že to není faster than light.
FTL bylo už dávno překřťeno na “firmu tuhých lebek”.
*tupých
Smog je v Prostějově z důvodu nevhodně vedeného obchvatu.
Protože to není obchvat. A už vůbec ne dálniční. A plynová teplárna taky není zcela bezemisní, ale s tím se toho moc udělat nedá, bez tepla by to bylo ještě horší.