kmax

Frankfurt – Londýn vlakem za 5 hodin. Dopravci oživují plány na spojení Německa a Velké Británie po železnici

Jednotka Avelia Horizon. Foto: AlstomJednotka Avelia Horizon. Foto: Alstom

Dopravci počítají s nasazením dvoupodlažních jednotek.

Odebírat
Upozornit na
guest
6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
danaceks

To je sice krásné, ale tímto de facto padá konkurence na trase Brusel – Kolín n.R., protože si tam dnes v dálkové dopravě konkurují právě DB a EST…

Bohouš

No a jak to bude s hraničními a bezpečnostními kontrolami, které probíhají v Amsterdamu/Bruseli/Lille na k tomu určeném, oploceném nástupišti? Dopravci můžou plánovat ledasco, ale britská administrativa do toho může velmi snadno hodit vidle.

Nájem

Jako jinde na světě, v pohraniční stanici, když už se nedomluví na kontrole za jízdy. Vlak zastaví, pasováci projdou vlak a po jejich výstupu vlak pokračuje do pohraničního úsek (zde tunelu).

Alibaba

Jenže tady to smrdí tím, že v poheaniční stanici budou vystupovat cestující a procházet s kuframa bezpečnostníma rámama.

Nájem

Tak budou, to asi Británii v jejich PPS nemůže nikdo zakázat. Je to Britská ostuda, že nejsou schopni zkontrolovat ICE za jízdy, což mmch šlo už u EC z Rakouska do Maďarska přes tehdy ještě železnou oponu.

Addams

Zabudol si ešte Rotterdam, Antverpy, Calais-Frethun, v zime aj Bourg-Saint-Maurice + ďalších 5 staníc (kedysi jazdili aj do Bordeaux).
Ako vlastne funguje pobyt vlakov Eurostar (vychádzajúcich z Amsterdamu) v Bruseli ? Príde až za stanicu (na južnom zhlaví) a zacúva do „britských“ šturcov?