FlixBus mění jízdní řády, nově propojí přímo Teplice s Brnem a Zlín s Prahou
Autobus FlixBus v Teplicích. Foto: FlixBus
Dopravce se v září vrací ke slevám 75 % pro vybrané skupiny obyvatel.
Dopravce se v září vrací ke slevám 75 % pro vybrané skupiny obyvatel.
Zvláštní diskuze, jezděte si všichni tím co vám vyhovuje a nekomentujte! Já naopak jsem ráda a velmi oceňuji přímý spoj Teplice – Brno bez přestupů v Praze. Flixbus děkuji
Myslím, že Flixhnus už je total mimo, ještě že je ty fondy tolik dotují, jinak by s tím už zkrachovali desetkrát. Jen blázen pojede ze Zlína do Prahy busem, když takový spoj už dávno RJ zrušil s příchodem vlaku. Ale říkám Flixhnus se pořád snaží vrátit autobusovou dopravu zpět o dvacet let. A z Teplic do Brna? Tak to už se asi ani nehodí komentovat. Pane Prouzo, jak to tam u vás plánujete? To zapíchnete do mapy třeba kružítko, obkroužíte a řeknete jej tady je město a odtud sem budeme jezdit??? Nebojte nikdo to nevydrží dotovat věčně.
Myslíte SuperCity co jezdilo? Tak to autobusy vesele jezdily dále.
Dotovat autobusy slevou 75% prp vybranou skupinu je na ukor ceny pro cestujici bez slevy, kteri plati plnou cenu. Pokud zdrazim zakladni jizdne, tak na to doplati vsichnu a stejne to zaplati sleva nesleva
Ale oni ho nezdražili. I ten základ je v drtivé většině pod konkurencí. Jen spoje s posledníma místečkama před vyprodáním a nebo do zahraničí, ale vozící i vnitro stojí víc, nicméně tak to u zelenýho bylo vždy.
Nebylo by úplně od věci i přímé spojení Liberec – Plzeň.
Nebo Nové Strašecí a Hodonín co?
škoda že neudelali třeba libere-praha-písek bez přestupu na florenci, kde človek musi čekat, a stejne to ma i regiojet, kde navic musite přes „půlku“ prahy… nejde to ani kombinovat rozumě, protože z lbc vše končí spíš na černaku, kdyby to jelo až na vlakový, tak z hlavniho jede pak přímy vlak arivy.
Z Liberce jedou také vlaky Arrivy, akorát s jedním přestupem v Turnově místo dvou na Černém Mostě a na Florenci…
Pokud by jel vlakem, tak by přestoupil v Turnově a v Praze. Přímý spoj Turnov – Písek nejezdí, ne?
No on to ten Regiojet asi nevymyslel jen tak pro srandu, asi je lepší projet zasekanou Prahu metrem na okraj, než sedět v dálkovém autobuse v Ječné hodinu v zácpě. Že Jardo??? Zkuste trošku zapojit ty mozkové buňky 🙂
Mám jistě pochybnosti o tom, že by autobus v 8,00 mohl být pravidelně v 9,35 na Florenci. Mezi 7 až 9 jsou zácpy na D8 pravidlem.
Celková jízdní doba není o moc lepší než vlakem po odklonové trase přes Vysočinu. Ale zase je to přímý spoj.
Pokud tiskový mluvčí nezná rozdíl mezi dopravcem a přepravcem, je to moc smutný příběh.
Teplice jsou na pokraji zrušení, osekali jízdní řád na pár spojů denně, pochybuju že Brno to vytrhne, RJ odešel úplně, vítězem je tady Arriva za což jsem rád.
Minimálně je to fér vůči Arriva. Ta tuhle trasu posunula do 21. století jak úrovní cestování, tak dobou přepravy a za velmi solidní jízdné. Bylo by škoda, kdyby ji z té trasy vyštípali příživníci za podnákladové ceny s cílem ovládnout trh a pak si začít mastit kapsy.
Úplně nerozumím tomu emočnímu prožívání. Mně osobně je jedno, kdo mě do té Prahy odveze, nicméně je pro mě taky důležitá cena. A Arrivu opravdu neprožívám. Spoj si vybírám podle času a ne podle značky. Takže dnes jedu Arrivou, protože zrovna se mi časově hodí.
Arriva má po celou dobu stabilní jízdní řády, to se o RJ a Flix nedá říct prakticky na všech linkách.
Pro redakci (Jan Sůra): Asi se vám přemnožili redakční šotci. Chce to asi dešotkovizaci. 🙂 První odstavec, předposlední věta končí „Prahy“ a má být zřejmě „Brna“.
Diky, už je to správně
Poprvé v historii tak pojede přímý autobus z Teplic až do Prahy. 😂
Zrovna jsem na to chtěl upozornit. Samozřejmě má být z Teplic až do Brna.
Linka Teplice – Brno není první. Pokud si pamatuju tak jí před 35 lety zrušili. A teď se z toho dělá velký HALOOOO.