cargo

EvoBus v Česku zdvojnásobí výrobu, karoserie pojedou do Německa vlakem

Zkušební přeprava karoserie autobusu z Neu Ulmu do Holýšova po železnici. Foto: ČD CargoZkušební přeprava karoserie autobusu z Neu Ulmu do Holýšova po železnici. Foto: ČD Cargo

Výrobce autobusů Setra či Mercedes Benz, společnost EvoBus, výrazně rozšíří svůj závod v zápodočeském Holýšově. Expanze firmy je zajímavá i

Zpět na článek
3 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
PAN

Ví někdo, jaké všechny technologické procesy/postupy se v Holýšově vykonávají (zatím víme lisování, sváření)? Takže plechy a materiál je všechen „český“ a z Německa nic neposílají?

PAN

Dopravu tedy bude zajišťovat ČD Cargo (na českém území) ve spolupráci s DB Cargo (na německém území), smlouva je již podepsána a ví se více o konkrétních objemech přepravy? Z ČR pojedou po kolejovém svršku svařené profily tj. hotové karoserie, takže z Německa do ČR se budou vozit připravené vybrané díky ke svařování a opracování nebo „rozložená“ karoserie patrových autobusů Setra, která se v Holýšově „sestaví“?

Viktor Nárožný

Dle mého názoru mezi Německem a ČR se budou pohybovat prázdné vagóny. V Holýšově se pouze nesvařuje , ale také lisuje.