Etihadu se v Praze daří, do Abú Dhabí začne létat každý den

První let společnosti Etihad na pražské Letiště Václava Havla. Foto: Zdopravy.czPrvní let společnosti Etihad na pražské Letiště Václava Havla. Foto: Zdopravy.cz

Na trase zůstává širokotrupý Dreamliner.

Odebírat
Upozornit na
guest
17 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Petr

Kde se dají koupit letenky na duben, na webu Etihadu vidím jen do 7.3.

David

Tak to vidíte špatně 😆

Dominic

No ještě jeden dopolední spoj s widebody (třeba United) a T1 může mít celkem problém s kapacitou, ať už pasovky, celkových prostor nebo gatů. A informace o rozšíření letiště stále nikde.

J.K.

Tomuhle asi pomůže sloučení security a konec s dělením Schengen / neSchengen?

Vikous

Tesim se na Bangkok a Bombaj, popr. Dilí

lvy

Zatím se to moc pozitivně do cen letenek nepropsalo, Praha zatím stále nejdražší. Ale tak třeba se to změní. Zajímavé je to třeba u letenek do Soulu, tam už jde znát, že lítá každý den přímá linka a tak konkurence s přestupem zareagovala.

HonzaL

Nepropsalo? Ja si dovolim rict, ze propsalo. Maledivy u Emirates byly za 25 000 stejně tak Thajsko, u flydubai Maledivy za 19500 Kč, občas mělo akci Turkish, stejně tak Indie 16 000 – 17 000 Kč a dnes? Indii s Emirates koupíte za 13000 Kč, Maledivy od 19000 Kč a Thajsko za 16500 Kč. Etihad Indie za 11000 Kč, Maledivy za 15500 Kč a to samé Thajsko a prakticky za tyto ceny „každý den“ a Etihad má ceny velmi podobné Vídní v rámci rozdílu 500 Kč .. a při denním spojením bude ještě větší tlak na Emirates a Qatar ..… Číst vice »

Dzamel

Ale to pořád řešíte economy, což pro studenty a gastarbeitery OK, ale na pravidelné létání to není. Když však vezmu business, tam mezi Prahou a Vídni je rozdíl 20-40 na letence v neprospěch Prahy, proto, když si vezmu tu „trojku dopravců ze zálivu“ , tak do Prahy jsem za poslední tři roky přiletěl jednou A330 od Qatar, jinak vždy Vídeň. Když mám do Prahy i Vídně podobně daleko, je Vídeň jasná a to i v momentě, kdy vypadnu na odreagování s low-costem do Gruzie…

Honza

Jezdete treba do Varu ci Budejic

lvy

A přesně o tom to je.

HonzaL

budete se divit ale Business maji plny vsichni 3 hraci a zrovna Etihad ma super ceny, a uplne nejlepsi je si koupit ECO a nechat se pak upragradovat za zlomek ceny v ramci online odbaveni a za takovou cenu to nemate ani z VIE

Lukáš

Maledivy v lednu s Emirates za 21, 25 jsem za celou dobu hledání neviděl ani v nabídce.

Jan

zajímavé počty. Nyní létají 4x týdně, přidají 2, takže budou létat každý den… 4+2=6. Není dnů v týdnu ovšem 7… ?? 🙂

Lkprak

Už to v článku opravili.

Alois

Škoda, že jim ve Vídni zmizela konkurence Wizz. Je to vidět na cenách, když měl člověk štěstí, tak měl zpáteční letenku za pět tisíc, teď je to dvojnásobek. Praha je o maličko levnější než Vídeň, ale té super ceně se to ani zdaleka neblíží. Možná při těch každodenních letech občas tyhle ceny budou vidět…

Samo

Mne teda Praha lacnejšia neprišla. Kúpil som VIE-AUH-TPE za 1900 v J, z PRG to bolo cez tri litre, pomerne konzistentne bez ohľadu na termín čo som pozeral.

Bob

Přímé lety z Prahy do Taipeie začínají na 18 tisících Kč, tedy nějakých 750 € za zpáteční let.