Estakáda za půl miliardy jako ochrana před velkou vodou. SŽ soutěží rekonstrukci úseku trati z Opavy do Kravař

Poškození trati Opava - Kravaře. Zdroj: SŽPoškození trati Opava - Kravaře. Zdroj: SŽ

Dotčený úsek byl po loňských povodních poškozen nejvíce. Vlaky se na něj vrátí až za dva roky.

Odebírat
Upozornit na
guest
5 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Luboš Beneš

Takže už 15 měsíců po povodni vypisujeme výběrové řízení. A není to moc brzo? Silniční most v Opavě už stojí a tady se teprve zadává. No fofr dobré zprávy je neuvěřitelný.

Karl vB.

Jen aby se za tu dobu v místech bývalé železniční trati nezabydlili nějací chránění živočichové, nebo se tam náhodou neobjevily nějaké chráněné druhy flóry, to by pak mohlo znamenat drobnou komplikaci.

David

Třeba celou tu dobu počítali návratnost…

Pezos

Hlavně to neuspěchat:P

Karl vB.

„…souvislé vícepólové estakády…“
Ta estakáda by měla mít více POLÍ, nikoliv pólů, takže to bude s krátkým „o“: VÍCEPOLOVÉ…
Chápu, že jde o pouhou kopii textu zadání SŽ, kde by to jeden očekával věcně správně, bohužel není tomu tak….
https://zakazky.spravazeleznic.cz/contract_display_17425.html