EP Cargo rozšiřuje flotilu o nové lokomotivy Bombardier Traxx

Lokomotiva Bombardier Traxx AC. Autor: Bombardier TransportationLokomotiva Bombardier Traxx AC. Autor: Bombardier Transportation

Železniční společnost EP Cargo uzavřela smlouvu s výrobcem lokomotiv Bombardier na dodávku dvou strojů z rodiny Traxx; konkrétně jde o

4 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
kade

Tak jednosystém, resp 15/25 kV se vyrábí možná i ve větších počtech (resp. třeba Vectrony u ELL jsou v AC / MS cca půl na půl), protože pro Německo+Rakousko to stačí a potřeba provozu pro pouze tento prostor generuje přecejen významnou část provozovatelů. Pro volbu typu by to chtělo znát další souvislosti, na uvedené trase už přepravy EP Cargo probíhají, ale jsou zadány jinému dopravci (HSL Logistik), který na ně nasazuje právě TRAXX AC3. Takže si dokážu představit, že loko sice budou patřit EP Cargu, ale budou v nějakém smyslu a synergiích (údržba, personál) provozovány s těmito (HSL tam má… Číst vice »

noerf

By mě zajímalo, čím Bombardier přesvědčil EP cargo a Regiojet, když mají multisystemove vectrony. Navíc jsem trochu očekával pomoc Kellnerovi s odběrem lokomotiv E109, vzhledem k jejich spolupráci i v rámci spojení Škoda a Sor.

petr.r

já si myslím cenou, jednosystém musí být levnější až mně zarazilo, že se to vůbec vyrábí a mně by zajímalo jestli ta 109 se může vyrobit jen jednosystém?

a8n

Může, ale takhle kusově to nedává moc smysl, cenový rozdíl mezi MS a AC je poměrně malý a projeví se až u větších objednávek. Něco jiného by byla DC verze, ale tu si asi kromě Poláků nikdo kupovat nebude (a ti mají domácí výrobce).