Izraelská letecká společnost El Al překvapila v době omezování letecké dopravy kvůli slabší poptávce způsobené epidemií koronaviru navýšením kapacity na lince mezi Prahou a Tel Avivem.
Několik týdnů v březnu a dubnu bude ve čtvrtek a v neděli posílat na svoji denní rotaci kapacitně výrazně větší širokotrupé stroje – Boeing 787-8 Dreamliner a Boeing 777-200. Vyplývá to z rezervačního systému aerolinky. Změny okomentovala mluvčí Letiště Praha Kateřina Pavlíková: „Letecká společnost El Al nám potvrdila, že v březnu a v dubnu na vybrané lety nasadí větší typ letadla.“
Podle rezervačního systému jde o linky LY2521/2522 s příletem do Prahy v 10:30 a odletem zpět ve 12:20.
El Al nasazuje na linku obvykle letadla Boeing 737-800 nebo 737-900. Tel Aviv patří dlouhodobě do první patnáctky destinací, kam létá z Prahy nejvíce lidí. Za rok 2019 cestovalo mezi oběma městy více než 381 tisíc lidí v obou směrech na linkách všech dopravců, které do hlavního města Izraele létají.
Boeing 787-9 v barvách El Al byl v Praze v prosinci v rámci prezentační akce izraelského dopravce.
Co na to Kapitán 777?
V prosinci sem El Al poslal Boeing 787-9, nikoliv 787-8.
Jasně, díky za upozornění.
T7 je naplánovaná už nějakou dobu dopředu, že se tu objeví i 787 bych už fakt napsal, že to je kvůli COVID-19. Ale T7 určitě ne.
Ano, naplanovana je jiz dlouho, takze jde jen o clickbait. Bohuzel pan Sura se k jeho skode o spouste veci z letectvi dozvida az s krizkem po funuse
To by o tom psal az v květnu, pletete si pojmy a svou zbytečnou jedovatosti se jen ztrapnujete a zaplevelujete diskuzi prázdnými výkřiky.
Je to akce naplánovaná zřejmě už dávno předem. Podobně, jako posílení MHD v Praze od 1.3.. Pokud by se rozhodovalo dnes, zřejmě nikoho by zvyšování kapacity ani nenapadlo.
Letecké společnosti mnohdy mění letadla že dne na den. Pokud Izraelci stopli lety do Itálie, proč by kapacitu letadel nevyužili tam, kde pro to je potenciál.
Každá strategie musí obsahovat nezbytné korekce a adaptace na změnu vnějších podmínek. Pokud tomu tak není, jde o čísi diletantismus v řízení. A že příkladů je až příliš – VRT, kanál Odra-Dunaj, budování kancelářských objektů bez rušení starých, snahy navyšovat produkční kvóty bez ohledu na zdroje… Jo, když se neumí řídit…
Obecně: Jsem stratég a konceptuál. Vytvořím tedy koncepci a v jejím rámci strategii s ohledem na zdroje a vnější i vnitřní podmínky. Jenže musím vnímat, že nejsem v prostoru jediný s koncepcí a strategií a že ne všechny potřebné zdroje plně kontroluji. Ač mám tedy koncepci i strategii realistickou, předem vím, že jakákoli změna v disponibilitě zdrojů a ve vnějších podmínkách mne donutí k adaptaci, v současnost zpravidla korekční povahy. Jenže nejen místní řídící mají schopnosti leda tak k řízení tříkolky, složitý systém je na jejich síly. Jenže oni si myslí, že to zvládnou, ostatně tak jako vždy. Takto se… Číst vice »
Ty jsi, Přemku, opravdu největši manažerskej bourák na světě!
nemá náhodou Dushan stejnou IP adresu jako Captain777? ten styl psaní mu je hodně podobný.
Nene, takových jedinců je v populaci dost 😀
To je teda tragické zjištění….
Jen pro upřesnění: V Praze se opravdu neposiluje MHD, jen se vrací do původního stavu po tzv. „prázdninovém provozu“ v lednu a únoru 🙂