EasyJet věří v oživení, spustil reklamu na nábor tisícovky nových pilotů
Dopravce obnovil tréninkový program pro nové piloty po dvou letech.
Letecká společnost easyJet věří, že nejhorší časy letectví jsou pryč a obor čeká nová vlna růstu. Kvůli tomu obnovil po dvou letech svůj výcvikový program pro nové piloty.
Během příštích pěti let chce dopravce přijmout tisíc nových začínajících pilotů na post kadeta. V nové reklamní kampani se výrazně zaměřuje i na ženy, jejichž podíl v této profesi tvoří celosvětově zatím jen 6 %. V kampani tak vystupuje například kapitánka easyJetu Iris de Kan. Na skutečnosti, že je současně i matkou pětileté dcery, chce letecká společnost ukázat, že lidé, kteří zvládají více činností najednou, jsou ideálními adepty pro takovou práci. EasyJet si dlouhodobě zakládá na strategii většího podílu žen v kokpitu.
Výcvikový program otevírá easyJet ve spolupráce s firmou CAE. Podobný program běžel již před pandemií, která ho na dva roky zastavila. Program je otevřený i zájemcům, kteří dosud nelétali ani například s malým letadlem.
Obnovení náboru pilotů oznámili v posledních týdnech i další dopravci. Jde o reakci na očekávaný nárůst poptávky po létání.