Vím že je to taková sranda tady v diskuzi, ale fakt by mě zajímal názor někoho, krom majitelů Smartwings, proč by nebylo dobré mít v ČR více kvalifikované práce 😁.
Já mám tedy Eurowings radši. Přijde mi, že zážitek je u nich méně lowcostový. Můžu u nich sbírat M&M míle, nelítají z ohrádkových gatů a dá se u nich za hubičku doplatit tarif se změnou termínu. Ale proti gustu, žádný dišputát.
Jasne ale pro povahu trhu je vhodnejsi EZY, EWG je dobry, ale ma brutalne nesmyslne ceny obcas, spatny customer support a z Prahy pomerne mene spolehlivy. Ja uz snimi po nekolika zazitcich neletam z Prahy a raději alternativy
Já se spíš bojím, aby to tu Eurowings nezabalil. Protože když koukám na seating 3 hodiny před odletem občas, tak RYR, nebo Easy mají většinou 80-90 plus skoro vždy. (Jedinou linku, kterou u RYR nechápu je prázdná Poznaň), ale Eurowing má často i třeba u Barcelony jen půlku letadla a 80% + je už hodně vzácné.
Tak v mém případě se asi nevrátí, SkyEurope z hrobu nevykopu. Ale když jsem byl loni párkrát u příletu společnosti Bul Air (charterorová pobočka Bulgaria Air) z Burgasu, na svůj první let letadlem jsem si vzpomněl (paradoxně cestovka Bulgariatour, přes kterou jsem tenkrát v roce 1995 měl ten zájezd koupený, dodnes existuje).
Myslel jsem první let a na druhou stranu ke konci to už low cost byl. Naposledy jsem s nimi letěl z Moskvy a tam už žádný servis nebyl. Jo a že to nikdo nechtěl? Tak to si tedy nemyslím, naopak někdo to tak strašně moc chtěl, že mu ani nevadilo, že ho to bude stát poměrně velkou částku.
Prosím Vás, ČSA jsem taky měl rád, ale držme se faktů. Kdo chtěl dle Vás konec ČSA? Jaké k tomu máte důkazy? A kolik peněz ho to stálo?
K tomu, že ČSA dle vás byl lowcost bych taky měl výhrady. Jejich servis byl srovnatelný s téměř jakoukoli jinou evropskou aerolinkou (zdarma voda, zbytek za poplatek), zdarma jste měli běžné příruční zavazadlo (nikoli mini batůžek) a odbavení na letišti také bylo zdarma. Navíc až do konce bylo možné čerpat i využívat míle jak OK Plus, tak jiných členů SkyTeamu. To prostě o lowcostu nevypovídá.
Mnoha lidem se to jistě hodilo, byli příliš velkou konkurencí. Úplně stejně jako dnes vadí a překáží ČD (dobré ráno).
V závěru to opravdu byl téměř low cost.
„Byl příliš velkou konkurencí…“, Tak ten byl dobrej. Ne, fakt nebyli. Hlavně po Covidu, jakoukoliv linku, na které létal krom nich někdo jinej, zavřeli. Existovali z toho přesně dvě výjimky – Kyjev a Moskva.
Škoda že se neotevře nějaká nová základna v Praze, aby i naši piloti a posádky měli další možnost práce „doma“.
Vím že je to taková sranda tady v diskuzi, ale fakt by mě zajímal názor někoho, krom majitelů Smartwings, proč by nebylo dobré mít v ČR více kvalifikované práce 😁.
Zrovna ten EasyJet by byl super, prijde mi ze je lepsi nez cely Eurowings a pro ceske zakazniky lepe vyuzitelny. Baze by tady opravdu slusela…
A urcite by pridal hodne libek a hodil vidle Smartu i eurowingu
Já mám tedy Eurowings radši. Přijde mi, že zážitek je u nich méně lowcostový. Můžu u nich sbírat M&M míle, nelítají z ohrádkových gatů a dá se u nich za hubičku doplatit tarif se změnou termínu. Ale proti gustu, žádný dišputát.
Jasne ale pro povahu trhu je vhodnejsi EZY, EWG je dobry, ale ma brutalne nesmyslne ceny obcas, spatny customer support a z Prahy pomerne mene spolehlivy. Ja uz snimi po nekolika zazitcich neletam z Prahy a raději alternativy
Já se spíš bojím, aby to tu Eurowings nezabalil. Protože když koukám na seating 3 hodiny před odletem občas, tak RYR, nebo Easy mají většinou 80-90 plus skoro vždy. (Jedinou linku, kterou u RYR nechápu je prázdná Poznaň), ale Eurowing má často i třeba u Barcelony jen půlku letadla a 80% + je už hodně vzácné.
A to ta Poznaň do konce května létala a od října zase létat bude v některý dny 2x denně :D.
Zase kdyz to zabali, muze to byt sance pro dalsi, treba EasyJet ale take nemusi.
Jaký je ted vizový/vstupní režim do Velké Británie? Musím něco předem vyplňovat nebo hlásit?
Musíte si zažádat o Electronic Travel Autorization (ETA) na http://www.gov.uk
lepší odkaz: https://www.gov.uk/eta/apply
Let s Easy jet z Prahy do Newcastle byl můj první let s low cost airline v životě, v roce 2007. Historie se holt vrací 🙂
Tak v mém případě se asi nevrátí, SkyEurope z hrobu nevykopu. Ale když jsem byl loni párkrát u příletu společnosti Bul Air (charterorová pobočka Bulgaria Air) z Burgasu, na svůj první let letadlem jsem si vzpomněl (paradoxně cestovka Bulgariatour, přes kterou jsem tenkrát v roce 1995 měl ten zájezd koupený, dodnes existuje).
Tak to já už šanci nemám, ČSA byla zrušena, protože to tak někdo strašně moc chtěl. Už je to pěkných 45 let, ale dodnes si to docela pamatuji.
1) To nikdo nechtěl
2) ČSA nebyly low cost aerolinky
Myslel jsem první let a na druhou stranu ke konci to už low cost byl. Naposledy jsem s nimi letěl z Moskvy a tam už žádný servis nebyl. Jo a že to nikdo nechtěl? Tak to si tedy nemyslím, naopak někdo to tak strašně moc chtěl, že mu ani nevadilo, že ho to bude stát poměrně velkou částku.
Prosím Vás, ČSA jsem taky měl rád, ale držme se faktů. Kdo chtěl dle Vás konec ČSA? Jaké k tomu máte důkazy? A kolik peněz ho to stálo?
K tomu, že ČSA dle vás byl lowcost bych taky měl výhrady. Jejich servis byl srovnatelný s téměř jakoukoli jinou evropskou aerolinkou (zdarma voda, zbytek za poplatek), zdarma jste měli běžné příruční zavazadlo (nikoli mini batůžek) a odbavení na letišti také bylo zdarma. Navíc až do konce bylo možné čerpat i využívat míle jak OK Plus, tak jiných členů SkyTeamu. To prostě o lowcostu nevypovídá.
Mnoha lidem se to jistě hodilo, byli příliš velkou konkurencí. Úplně stejně jako dnes vadí a překáží ČD (dobré ráno).
V závěru to opravdu byl téměř low cost.
🤣
„Byl příliš velkou konkurencí…“, Tak ten byl dobrej. Ne, fakt nebyli. Hlavně po Covidu, jakoukoliv linku, na které létal krom nich někdo jinej, zavřeli. Existovali z toho přesně dvě výjimky – Kyjev a Moskva.
Tak to jste mě rozesmál. Děkuji…
me by tedy take zajimalo, kdo vsechno byl v te fronte zajemcu o csa 🙂
V jaké frontě???
ops 🙂 v zadne. cetl jsem na co odpovidam v blbem poradi – a myslel jsem ze odpovidam v uplne jinem kontextu.
jako bych nic nerekl.