kmax

Dvůr Králové začne stavět po letech příprav nový terminál, promění autobusové nádraží

Vizualizace terminálu ve Dvoře Králové nad Labem. Foto: M2AUVizualizace terminálu ve Dvoře Králové nad Labem. Foto: M2AU

Práce na stavbě mají trvat 18 měsíců.

6 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
JALI

Lepší by bylo to celé posunout k Tescu a propojit s železnicí, mista na nevyužitých pozemcích CEZu je tam dost

IDS

Máte sice samozřejmě pravdu, ale asi chtějí mít autobusové nádraží blíž k centru a vlak je pro tamní vládní garnituru naprosto nezajímavý. A o to víc je absurdní nazývat ten plácek, kam přijede a odkud odjede občas nějaký (linkový) autobus terminálem – jediným důvodem jsou zjevně dotace, jak správně píše MPE. Přitom kdyby se víc snažili, mohly by tam klidně končit a začínat pardubické osobní vlaky místo v Jaroměři a ta nevalná frekvence do dalších vesnic by klidně mohla přestoupit na nějaký motorák na nádraží na kopci místo už v Jaroměři. Ale to by musel mít (větší) zájem (o VHD)… Číst vice »

Frantisek X

Intermodální? To tam vyhloubí od Labe kanál, nebo od jeho druhého břehu prodlouží vlečku, na kterou přidají osobní dopravu?

MPE

Taky me vzdycky pobavilo, kdyz po dobu rekonstrukce prednadrazi v Pardubicich tam na plakatu viselo oznameni, ze se jedna o projekt „vystavby intermodalniho uzlu Pardubice“… Predstavil jsem si odbocny kanal z Labe, kontejnerovy terminal a udolni stanici lanovky na Kunku :-).
Proste, cim honosnejsi (a blbejsi) nazev tomu projektu date, tim je vetsi sance, ze na to dostanete evropske (resp. norske, lichtenstejnske ci buhvijake jine) penize…

Alibaba

U pardubického přednádraží se dá ta intermodalita ještě nějak násilně najít. Je tu vlak, MHD, příměstské busy, K+R, taxi a parkoviště kol.

Alibaba

Chvíli jsem taky přemýšlel, jestli je nenapadlo tam dotáhnout tu vlečku, aby tam mohl přijet vlak.
Bohužel tu nemaj koule ani na to, aby po té vlečce jezdily pravidelné vlaky.