Durynsko čeká akutrolejová revoluce. Místo dieselových vlaků vyjedou bateriové Flirty
Jednotka Stadler Flirt Akku. Foto: Stadler Rail

Roční rozsah je přes 3,5 milionů kilometrů.
Roční rozsah je přes 3,5 milionů kilometrů.
Vyšší počet spojů? No… snad všechny ty tratě už mají 1h takt, např. do Ilmenau i nějaké ty jednosměrné posily nad jeho rámec; a na většině z nich se moc dalších spojů asi nevejde.
To víte, půlhodinový takt by byl určitě lepší, jestli chtějí vylepšit modal split.
Tak zrovna co se týče Ilmenau, tam by se modal split i pro směr Bavorsko hodně vylepšil vznikem stanice na nedaleké VRT. Nicméně ta při její výstavbě „nakonec nevznikla“…
Nicméně zpět k tématu – 30min. takt žel v Německu není příliš standardem a pakliže by nedošlo k doplnění výhyben ve vhodných místech, pak se tam ani, přinejmenším v případě některých tratí, nevejde.
No a stejně tak se dá argumentovat, že zase při větších úpravách jako výhybny atd. by se taková trať dala rovnou elektrizovat = nebyly by potřeba baterky.
A do Blankensteinu nic? Aby to tam nedopadlo, jako u durynské “ Orlidké vlečky“ do Saalburgu .
„Durynsko reaguje na zvýšené bezpečnostní potřeby cestujících.“
Ehm. No. Já tedy myslím, že bezpečnostní potřeby cestujících jsou pořád stejné.
Říct „zhoršenou bezpečnostní situaci“ je příliš negativní.
Lidi jsou dnes víc vyděšení.
Popřejme dieslům mnoho šťastných kilometrů na našich tratích.
Nyní na těchto linkách jezdí RS1 (a jedno prototypové Itino), Desira a „velryby“ Alstom A TER, to by byla na našich tratích zajímavá novinka 🙂
Má to nějaké ETCS?
„Durynsko reaguje na zvýšené bezpečnostní potřeby cestujících,“
njn.
Opet jsme se museli naucit cist mezi radky.