dkv_obrazok

Důležité razítko pro obchvat Valašského Meziříčí, stavba získala územní rozhodnutí

Most ve Valašském Meziříčí. Foto: ŘSDMost ve Valašském Meziříčí. Foto: ŘSD

Předpoklad zahájení stavby je v roce 2029. Hotovo by bylo o tři roky později.

26 Komentáře
nejnovější
nejstarší nejlépe hodnocené
Inline Feedbacks
View all comments
Zdenek

Smutné je to, že se stavba jen dále posunuje, ještě na začátku roku 2024 platilo datum zahájení 2027, dokončení 2030. Nyní už 2029. Realita zahájení bude tak po 2030 🙁
Je to region na konci, který nikoho nezajímá, až nyní, kdy je to už opravdu nutnost.
A tunel Bystřička (jestli 2+2), ten možná bude tak v 2050.

Robert

Není možné že do toho nevstoupili Deti zeme a nenašli nějakého krtka , to by se obchvat stavěl za 20 roku 🤣😂🤣😂🤣😂

Jan Sova

vždycky je šance, jsou za rohem, radši pomlčet…

Michael

„….vyvíjejí maximální úsilí…..“ V životě jsem se tak nepobavil.

Jan Hřebíček

Most nad mostem je česká specialita. Zde budou dokonce dva, jeden nad silnicí do Poličné a mostem přes Bečvu a druhý nad železnicí do Kojetína a železňákem též přes Bečvu. ValMez a Poličnou čekají roky diskusí nad odhlučněním tohoto řešení o estetice ani nemluvě.

UGL

soutok a i ten divoky park kolem vsetinske becvy jsou pekne mista, ktere zmizi

Jan Hřebíček

Ano, mělo to vést po poličanské straně Bečvy a pod mosty.

N.N.

Pod mosty, aby to zatopila Bečva každé jaro?

N.N.

Můžete zapřemýšlet proč 3 cesty pro 3 různé výšky vozidel. https://mapy.com/s/dojajezute

Aneb pod železnici se kamion nevejde (obchvat by měl být kamionem průjezdnmý, žeáno) a pokud vejde, tak bude podjezd na úrovni hladiny Bečvy.

SYN

Hm, ty „spodní“ dva vypadají to samé… ale „horní“ je jasný, vydrží vyšší vodu.
Pod jakýmkoliv mostem přes Bečvu zcela jistě silnici krajovku neprotáhne, autor buď myslel tunel nebo to byla ironie, jinou možnost nevidím…

Jan Hřebíček

Já to tam samozřejmě znám. Opatření proti zatopení silnice by byla obtížná a nezafungovala by vždy. Ale lépe jezdit jednou za tři roky přes město než mít trvale most s hlučným provozem vysoko „nad hlavami.“

SYN

Hm, něco jako v Ústí n.L.? Tam jim to v poslední dobou vychází na uzavření každý rok, nic moc… a „vešla“ by se pod ty mosty i budoucí 2+2??

Nechce se mi věřit že by to fungovalo bez tunelu.

SYN

Tudy, pod mostem? 4+ metry? Nestavite okresku…
https://mapy.com/s/rabezamojo
https://mapy.com/s/gacunevoze

N.N.

Pokud podjedete trať, tak vám vyjde most přes Bečvu tak nízko, že bude zatopený při každé oblevě a dvacetiletá voda ho sebere.
Pokud ovšem nemáte na mysli tunel i pod řekou.

Jan Hřebíček

Ono kdyby se chtělo, tak by to šlo. Poličanský silniční most se stejně bude muset přestavět, pokud by ten obchvat nebyl těsně u vody, tak by se mezi něj a vodu vešla i protipovodňovka s cyklostezkou. U železňáku by to bylo horší, ŘSD by muselo udělat Poličné hřiště jinde, ale to umí z Jablůnky, a možná by se musel železňák posunout nějakých 20 m po proudu, aby se tam vše vešlo. Trať by se od podjezdu v Poličné uhnula mírně na sever, bylo by to asi 450 m přeložky tratě. Nebo tunel pod vodou. Problém je, že Poličná se odtrhla… Číst vice »

Jan Sova

Tady v tom krajinném reliéfu si to bohužel žádá mnohem delší most nad mosty…. evidentně se ovšem nechce tak nějak investičně….

Don Pedro

Tady je přehlednější mapa od ŘSD:
https://rsd.cz/mapa-staveb#/stavby/I57/i57-valasske-mezirici-jarcova-obchvat?komunikace=I57&page=0
Škoda že to není 2+2; tah I/57 za ValMezem je 2+2 až skoro do Vsetína, takže si myslím, že samotný obchvat ValMezu by si 2+2 také zasloužil. Vsetín jakožto okresní město by potom byl kvalitně napojen na dálniční síť.

Jméno

Je to v kategorii poloviny čtyřpruhu, s rozšířením se počítá. Ale aktuálně se připravuje jen 1+1 z pochopitelných důvodů (i to extrémně pomůže a je to snáz projednatelné).

SYN

OK, takže počítají mosty že by byly „paralelní“ anebo už teď jsou dostatečně široké?

Kodl

Každý rok začátek stavby za čtyři roky. Průjezd Val-Mezem je šílená katastrofa. Ten obchvat už má dávno stát, toto je naprostá neschopnost.

Pavel

Ten obchvat by měl být v uspořádání 2+2, když z obou stran té stavby bude v budoucnu čtyřpruh.

vlcacisko

Ještě tak dlouho? Ještě tak dlouho se ještě bude muset jezdit skrze město „tisíce“ kruháčů – dřív známé jako město tisíce světelných křižovatek?
Ze střední jsem už čtvrt století pryč a tehdy nám bylo říkáno, že to bude za deset let… co dodat… Možná jen – dokud se tam neprojedu, tak neuvěřím.

peter

Tuhle povidacku obchvatovou mi povida kazdy druhy Cech z kazdeho druheho mesta a vesnice….

Jarokov

Asi by stálo za to do článku doplnit, že jde o západní obchvat a I/57. V úvahách je i severní obchvat I/35. Tím, že obrázek je otočený (obchvat ze severu na jih je namalovaný z leva do prava), není na první pohled zřejmé, o kterém z obchvatů článek je.

factory

Mapa je dobře a všem je jasné o čem je řeč. Jediné co bych uvítal je použití map z letáků řsd.