DPP v sobotu zahájí zkušební provoz na nové trolejbusové trati, slavnost ozdobí historická vozidla
První jízda trolejbusu na trati Čakovice - Letňany (6. října 2022). Autor: DPP/Daniel Šabík
Trolejové vedení pokrývá zhruba 50 % nové trolejbusové tratě Palmovka–Miškovice, ve zbylé části budou trolejbusy využívat energii z trakčních baterií.
A další slavnost bude při nasazování plného provozu?
Taky vás to trklo? Otevření nového provozu a dodavatel nestihnul dodat vozy.
Bohužel netuším, kdo trkl Vás, ani jaký provoz a jakého nestíhajícího dodavatele máte na mysli. DPP uvádí trať do zkušebního provozu, dodavatel trolejbusů má podle uzavřené smlouvy dodat 1 ks letos na podzim (přičemž podzim končí 21. 12. 2022) a zbytek objednávky do půlky března 2023.
Špatná smlouva.Výstavba hotova a vozy nikde… Inu trolejbusy nemáme na detaily nedbame.
Přesně tohle jsem měl na mysli. Sice detail, ale pak to vlastně musí zachraňovat historické trolejbusy.
Tak opačný extrém je to co se stalo s tramvajemi pro Washington, (v Kolumbii), tramvaje měli ale koleje nikde, a tak stály pár let kdesi v depu.
*No dobře, asi to počešťování nebyl úplně dobrý nápad. Washington D.C. jsem myslel, kdyby náhodou nějaký opravdu v Kolumbii byl.
Oni budou řvát, ikdyby se to nesešlo o jediný den. Oni by to dokázali domluvit týden dopředu. S přehlédnutím toho, že příprava a stavba se za týden nestihne ani kdyby se Onoseto a Samoseto naklonovali po stovkách.
No jasně že to nedají! Chybí tam přece Tosamo. 😀
To vám na tom nepřijde nic divného?
Dolní část tratě ještě není hotová.
Jistý neúspěšný uchazeč z Plzně se dlouhodobě odvolával, takže smlouva na vozy byla uzavřena se zpožděním. To je důvod odkladu.
Kromě toho se čas využije pro školení budoucích řidičů.
Měli odložit stavbu 😀 😀
Počkat, to by byl zase řevu že se to odkládá… Asi nezbude než se smířit s tím že kvadraturu šotouše nezvládneme vymyslet.
Škoda 21Tr jako historické vozidlo..sakra já už musím být starej..
To je přesně ten den, kdy si člověk uvědomí, že fakt stárne: když zjistí, že vedle něj vyrostla generacem která nezažila to, co on pamatuje a považuje za běžný zážitek. 🙂
já 21Tr považuju spíš za modernu, než běžný zážitek, běžný považuju 9Tr a 14Tr (ty nejvíce) a tam chápu, že dnes už jsou považovány za historické, ale k 21 mi to slovo historické nějak nesedí 🙂
Já si matně pamatuju ještě Sanosy a B731 a už jsme vyřadili první 24 a 25 Tr
Osobně se mi víc líbil kloubák 22Tr, škoda že se v Plzni moc neohřál.