DPP uzavřel stanici metra Florenc, po havárii do ní teče voda
Rozsáhlý průsak vody ve stanici metra C Florenc. Zdroj: Hasiči Praha

Vlaky metra po trase C jezdí dál, stanice je uzavřena.
Vlaky metra po trase C jezdí dál, stanice je uzavřena.
Aspoň, že už opravili vyhledavač a přestup Florenc B C se už nenabízí.
Masakr asi bude na Muzeu, kde opravují jedny schody a teď tam může jezdit více lidí.
Nechybí teď DPP pár obousměrných tramvají?
Jel bych na Vltavskou a 12 na Florenc.
Co na to říká napájecí kolejnice? Nebo tam mají vypnutý „úsek “ a projíždí setrvačnosti? (Omlouvám se za hloupý dotaz, metro je pro mě španělská vesnice)
To, co řiká, kdy prší — nic
Nic, seshora je zakrytá a dole to odteče. Napájecí kolejnice máte i na zhlaví v depech pod širým nebem.
Spíš bych se bál o osvětlení apod. To není na tohle stavěné.
Svetla jsou prachtesna a kabely jdou pres tesne pruchodky,… ted nevim, ale mivaji IP54 az IP65, pokud nejsou porusene kabely (to by byt nemely) nebo rozvodne krabice, take IP65, tak by to melo prezit v pohode.
Už loni v září tam spadnul kus stropu. Teď asi půjde ten zbytek.
Ty právě rozebírají a vysušují 😉
Nj… voda je ptevit…
Vyhledávač spojení na stránkách dpp.cz stále nabízí spojení s přestupem na metro C na stanici Florenc. DPP v ryzí podobě.
U nás nemění jízdní řády ani při plánovaných výlukách…
Tak dnes ráno na Hlaváku jen cedule s infem, že je Florenc uzavřen a projíždí se. Ale žádné info o alternativní dopravě aneb poraď si sám…
Ani anglicky nic. Když chce cizinec na autobusák, je jednoduše v loji. Dojede na Vltavskou…
No a?! Chce poznávat krásy naší vlasti, tak ať si to užije. Angličtina není v této zemi úředním jazykem.
Ja pevne verim, ze ked pojdete kusok od CR do Drazdan tak budete ovladat dokonale nemcinu, ked na nakup do polska tak krasne po polsky, v lete viete chorvastinu na urovni B2 a v zime v talianskych dolomitoch budete rodeny talian.
A slovensky na Slovensku.
V tých Dolomitoch treba vedieť aj po nemecky 😉
A tohle není úřední komunikace
A z tama tramvají.
TA Florenc, nikoli TEN Florenc, takže „uzavřena”!
Možná je to tak správně, ale lidi používají TEN Florenc naprosto běžně, což je u místních názvů to rozhodující. Tyhle věci se vyvíjí.
„lidi používají TEN Florenc naprosto běžně“
Někteří. A někteří používají TA Florenc taky naprosto běžně.
Aktuální odhad – několik dní. Třeba ty cedule ještě stihnou vyrobit. 😀
Dojede z Vltavske tramvaji nebo z wilsonaku na masarycku…
Já si říkal, proč má souprava při příjezdu na Hlavní nádraží mokrý čelní sklo 😀
Skoda , ze neni zaber na tu stanice celkovy, pac voda tekla i na nastupisti z podhledu…
https://www.idnes.cz/praha/zpravy/praha-metro-stanice-florenc-pid-linka-c-prusak-vody-nehoda.A250309_180051_praha-zpravy_idh
Při čtení článku jsem se v duchu ptal, jestli by nestačilo půjčit si od uklízečky značku „pozor, mokrá podlaha“. Video na idnesu otázku zodpovědělo. :-/
Nová průjezdná myčka na trase C
Jj, odborně se tomu říká tunelová myčka :-D.
S ne velmi čistou vodou
Co je mokrý, to je čistý.
A je to jen voda?
Jakože tam pláče obr Koloděj?
Nebo tam byl brouk Tafna. 😃
Já myslel, že, aspoň podle článku, měli průsaky opravovat a ne vytvářet 🙂
Tohle asi nebude průsak. Spíš někdo zrakvil vodovod.
jj, proste bagrujete… a … jejda …
Na Smíchovském nádraží zase před časem překopli páteřní optiku, čímž až do večera vyřadili drážní signalizaci a zároveň internet pro západní půlku kraje. Otázka, zda jsou ing. sítě tak mizerně zmapované, nebo se informace k bagristovi nedostává…
Oboje. Soudruzi z ČD-T se o svoje data dělit nechtějí. I když je to pár kilobajtů, je to prej “strašně složitý”.
Je nom rejžujou prachy za nic a pak to takhle dopadá.
řekl bych že obojí
U nás se před barákem kopalo minulý týden a taky překopli vodovod… v téhle profesi to musí být úplně normální.
Na iDNESu jsem se dočetl ještě třetí možnost, která mě prve nenapadla. Sítě jsou správně vytyčené, víte o nich, kopete na správném místě a najednou praskne trubka v zemi 2 m vedle výkopu, protože byla špatně uložená. :-/
Takže předpokládám, že k prusaku došlo v části ještě nerekonstruovane, protože ta opravenaby v takovémto případě prosaknout neměla.
Takže s ohledem na rekonstrukci stanice vlastně spíš než havárie to je zkouška těsnosti. A výsledek je normální plovoucí podlaha, co má každý třetí doma. S deštníky a gumáky vstup povolen.
Na výstupu by mohli cestující odevzdávat vyplněné dotazníky zda se jim zdála rekonstrukce izolací povedená… 🙂