DPP si pro novou trať vypůjčil trolejbus od Škody, poslouží k výcviku řidičů
Trolejbus Škoda 36Tr poslouží dočasně pražskému dopravnímu podniku. Autor: DPP/Dominika Brabcová
Dodávka nových parciálních trolejbusů od SOR Libchavy nabírá zpoždění kvůli zpožďujícímu se dodání elektrovýzbroje od společnosti Cegelec.
To bude jeden velkej průser
To už je průser.
Pro řidiče jen dobře. Těžko na cvičišti, lehko na bojišti. 🙂
Budou SOR/Cegelec platit nějaké penále za zpožděné dodávky vozů?
Měli by. Zákazník si objednal a výrobce to v dohodnutém termínu ve smlouvě nestihne.
Pokud zákazníkem Škody nejsou modrogumy. Za zpoždění dodávek 380 platí přeci odběratel.
Těším se na srovnání s 36BB. Nedávno jsem se v 36Tr vezl v Ostravě a překvapivě to v interiéru zdaleka tolik nepískalo, jako v pražských elektrobusech.
Člověče, vy máte sluch, přes to drnčení ještě slyšet nějaké pískání!
Ne, tohle kvílení se fakt nedá přeslechnout:
https://www.youtube.com/watch?v=a5ylVKhklMc
Alo no jo, na 154 mi to tu jezdí kolem, takže mám představu, spíš tu dělám humory na téma „vydařeného“ dílenského zpracování interiéru. 🙂
Prosím o odpověď od někoho, kdo zná drážní zákon.
DPP může provádět výcvik řidičů na jiném typu vozidla než na jakém budou následně jezdit?
Děkuji!
Předesílám, že zákon neznám, jen tipuju.
Když někdo umí řídit auto, tak se pak řidičák na náklaďák dělá snáz.
Čekal bych, že se na 36Tr naučí zacházet s trolejbusem jako takovým – v Praze je zkušených řidičů trolejbusů pohříchu málo. No a na TNS 18 už ten výcvik bude kratší. Nějaký ten měsíc času se na tom asi ušetří.
Mělo by to být tak. Na 36Tr si udělají papíry na trolejbus, na TNS18 už pak pouze projdou školením.
Vždyť kvůli tomu DPP kupoval ten 24Tr, aby ho měl na školení řidičů, v čem to nestačilo?
Jde již o prakticky muzejní vůz, se kterým je podle toho také nutno zacházet.
Princip ti vysvětlí na jednom a pak už je to jen o zaškolení krátkým na další typ. Zákon nevím, ale řekl bych, že ten to neřeší