DPO soutěží servis tramvají Škoda 39T, předpokládaná hodnota zakázky je 170 milionů
Tramvaje Dopravního podniku Ostrava (DPO) v hale firmy Škoda Ekova. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
Plán do konce roku 2029 počítá se 60 středními prohlídkami.
Napřed si prodají díly v Martinově a pak hledají servis pro tramvaje 😀 Vážně je ten outsourcing levnější jak vlastní dílny? Které klidně můžou mít vlastní zakázky a vydělávat si sami?
Stále propírate Škodu, avšak ostatní výrobci jsou naprosto stejní, když dodají zboží a jako jediní mohou dělat servis. Místo toho, aby jste byli rádi, že produkt vyrábíme a děláme doma tak furt popichovat. Typicky Česká vlastnost, všechno špatně.
Mě by zajimalo jak se to děla v zahraniči. Aktuálně jsou smlouvy na nákup a servis, ale dřive?
Říkám si, kdy už konečně DPO přestane necelých 27 metrů dlouhé tramvaji říkat velkokapacitní. Mimochodem je zde vůbec reálné předpokládat, že se ta zakázka má vůbec šanci dostat k někomu jinému než Škodovce?
Někdo jiný? Už jen tím, že dílny Martinov patří Škodě, kdokoli jiný musí k ceně čehokoli, co nejde udělat ve vozovně (pokud je tam DPO pustí), i dopravu, Škoda asi taky know-how potřebné k opravě zadarno (pokud vůbec) neposkytne…
Dají se najít články o tom, jak cena oprav tramvají po prodeji Ekovy vyskočila až na dvojnásobek – takže minimálně z hlediska ceny by tam prostor být mohl 🙂
A pak si najdete članky jak Ekova (součást ještě DPO) dělala za nákladovou cenu a ročně byly dotovaná magistrátem…
Maximálně kdyby vzniklo EVO3 s výzbrojí Škoda.
Kdyby jsme to řešili na tipáči, tak kurz na Škodu bude 1.01
Na to by typáč ani sázet nedovolil 😀
Divím, že už to nebylo součástí kupní smlouvy na nové vozy.
V Ostravě to není tak překvapivé.
To by to výběrko nemusel vyhrát Jediný Správný Výrobce.
To by asi stejně vyhrál, ale mohlo by to být o něco levnější, než takhle. :/
Soutěž na dodávku vozu 2017.
Prodej Ekovy 2021.