DPO soutěží servis tramvají Škoda 39T, předpokládaná hodnota zakázky je 170 milionů
Tramvaje Dopravního podniku Ostrava (DPO) v hale firmy Škoda Ekova. Foto: Zdopravy.cz / Vojtěch Očadlý
Plán do konce roku 2029 počítá se 60 středními prohlídkami.
Stále propírate Škodu, avšak ostatní výrobci jsou naprosto stejní, když dodají zboží a jako jediní mohou dělat servis. Místo toho, aby jste byli rádi, že produkt vyrábíme a děláme doma tak furt popichovat. Typicky Česká vlastnost, všechno špatně.
Říkám si, kdy už konečně DPO přestane necelých 27 metrů dlouhé tramvaji říkat velkokapacitní. Mimochodem je zde vůbec reálné předpokládat, že se ta zakázka má vůbec šanci dostat k někomu jinému než Škodovce?
Někdo jiný? Už jen tím, že dílny Martinov patří Škodě, kdokoli jiný musí k ceně čehokoli, co nejde udělat ve vozovně (pokud je tam DPO pustí), i dopravu, Škoda asi taky know-how potřebné k opravě zadarno (pokud vůbec) neposkytne…
Dají se najít články o tom, jak cena oprav tramvají po prodeji Ekovy vyskočila až na dvojnásobek – takže minimálně z hlediska ceny by tam prostor být mohl 🙂
Kdyby jsme to řešili na tipáči, tak kurz na Škodu bude 1.01
Divím, že už to nebylo součástí kupní smlouvy na nové vozy.
V Ostravě to není tak překvapivé.
To by to výběrko nemusel vyhrát Jediný Správný Výrobce.
To by asi stejně vyhrál, ale mohlo by to být o něco levnější, než takhle. :/
Soutěž na dodávku vozu 2017.
Prodej Ekovy 2021.