DPO otevřel nové zákaznické centrum, vrátil se do prostor v Poděbradově ulici
Novinkou je také samoobslužná zóna, která má naučit cestující využívat elektronické služby.
Dopravní podnik Ostrava (DPO) znovu otevřel zákaznické centrum v Poděbradově ulici. Staré prostory prošly kompletní proměnou, v rámci nového konceptu například DPO odstranil bariéry mezi obsluhou a zákazníky, když neinstaloval skla na přepážkách. Novinkou je také samoobslužná zóna, která má naučit cestující využívat služby v oblasti odbavení a nákupu jízdenek, aby už příště nemuseli do centra osobně.
„Z našich dat vyplývá, že s většinou požadavků by zákazníci na prodejnu vůbec chodit nemuseli, jdou vyřídit on-line, ať už na webu nebo v mobilní aplikaci MojeDPO, kde jsme nedávno uvedli novinku ODISka v mobilu. Případně mohou svůj požadavek vyřídit přes jeden z třiceti jízdenkomatů DPO, které máme rozprostřené po celé Ostravě,“ uvedl Daniel Morys, předseda představenstva a generální ředitel DPO. Ti, kterým nový koncept nevyhovuje, budou obslouženi standardně na přepážkách.
„Zákazníci, kteří využijí samoobslužnou zónu, provedou své nákupy za e-shopové ceny, v případě nákupu ostravské zóny tak například ušetří 50 korun oproti nákupu na přepážce,“ doplnil náměstek primátora Ostravy Jan Dohnal.
Nové zákaznické centrum funguje také jako výdejní místo fanshopu DPO. Součástí je i obrazovka zobrazující pohyb vozidel MHD na mapě města v reálném čase. Zákaznické centrum je otevřeno od 7:00 do 18:00 hodin každý všední den. Součástí je i pracoviště pro vyřizování pohledávek za jízdu bez platného dokladu.