Dopravci vyhráli klíčový spor o výluky. Podle soudu je nelze schvalovat zpětně
Modernizace úsek Vlkov u Tišnova - Křižanov. Foto: Správa železnic

Dopravci po vítězství u soudu věří, že se výluky budou plánovat s větším předstihem.
Ale vždyť SŽ přece umí plánovat dlouhodobě – jen se podívejte, co všechno mají naplánované po roce 2030!
„uspěli se stížností, že se předseda ÚOHS Mlsna v rozkladu vůbec nezabýval námitkami…ÚOHS jednal protizákoně…“
Oj
Před 46 lety nám ve škole pouštěli film, jak ve Francii mění svršek trati za provozu. Nejde to vždy a všude, ale asi máme co dohánět .Noční výluky prakticky neexistují.
Já bych všechny ty opravy a výluky zakázal. Stojí to strašný prachy a pro těch pár cestujících to vůbec nedává smysl. Zavedl bych, jako na silnici, že fíra musí přizpůsobit rychlost stavu kolejí a ušetřený miliardy se hned můžou dát na něco užitečnýho. Třeba na silnice.
bacha troll
Vlk se nažere a koza zůstane celá. Po kulách nedostane nikdo.
Konečně někdo fláknul SŽ (Sabotáž Železnic) po pazourech. Chtělo by to pravidelně a častěji. Například za to, že po řádění SŽ zvaném optimalizace zbyde ve stanicích méně jak polovina kolejí a zmizí veškerá možnost nakládky pro nákladní dopravce. Nebo u kamionů taky nějaká šikanózní společnost diktuje dopravcům, kde můžou a nemůžou nakládat?
Většinou nakládají na soukromém lol.
Nejlepší jsou mimořádné vyluky z důvodu zhoršení technického stavu dráhy v pondělí trvající od 7:00 do 14:00, kdy na zhoršení přišel pochůzkář ve čtvrtek dopoledne Snad rozhodnutí soudut postaví SŽ do latě.
Ještě by to chtělo zarazit pravidelné mazání výhybek v úseku Úvaly – Poříčany, které pravidelně probíhá v době největší špičky mezi 7-10 ranní.
Je zajímavé, že přestože tento úsek je bezprostředně hrozící přetížením dráhy a v tu dobu tam jezdí jeden vlak za druhým, tak to kromě výpravčích vůbec nikoho nezajímá.
Nemusím to v podstatě ani dočíst celé, abych věděl o čem to je. Především o tom, že celý UHOS s Mlsnou dlouhodobě neplní svoji roli a je jen a pouze prodlouženou a loajální rukou ministerstvu dopravy, potažmo SŽ. Ostatní ministerstva nehodnotím, nejsem z oboru. Nicméně v dopravě v jakém kolik podnětu jde vždy ve 100 procentech na ruku a argumentaci státu, či jeho složek. Nebere v úvahu jakoukoliv námitku protistrany a vše okamžitě shazuje jako nedúvodné.To je pan Mlsna , prosím pěkně…..
Přijde mi, že do Vaší argumentace nezapadá metro D